مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر اسمگ در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند اسمگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر اسمگ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای اسمگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر اسمگ
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ در زنجان
تعمیرات مایکروفر اسمگ در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان

اگر دنبال یک محتوای کامل برای مشخص کردن عیب و تعمیر خرابی مایکروفر هستید، در این مقاله ما تمامی راهنمایی های کامل را شرح داده ایم. بدانید که می توانید بعضی از مشکلات جزئی دستگاه را به تنهایی برطرف کنید.

 اما اگر خودتان نتوانستید  مایکروفر را عیب یابی و تعمیر کنید نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان با سرعت بالا دستگاه شما را عیب یابی و برای تعمیر مایکروفر در زنجان می کند. نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان زبانزد بیشتر اشخاص است و توانسته رضایت افراد را کسب کند.

 ولی پیش از اینکه عیب یابی و تعمیر دستگاه خود را آغاز کنید. بهتر است با شیوه کار کردن مایکروویو اطلاعات کسب کنید. اول برای راه اندازه مایکروفر باید آن را به برق وصل کنید. دما و زمانی برای پخت غذا مشخص کنید.

تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان

گرم نکردن مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان

آیا دستگاه شما غذا را گرم نمی‌کند؟ بعضی مواقع افراد زیادی گزارش می دهند و می گویند که دستگاهشان خراب شده است. در واقع مایکروویو روشن می شود و چرخش دارد ولی گرم نمی کند.

 ممکن است لامپ اشعه دستگاه شما معیوب شده باشد، قطعا لامپ اشعه سوخته و تحت هیچ شرایطی تعمیر نمی شود و باید توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان عوض شود. حتی معیوب بودن دیود و سوئیچ هم روی گرم نکردن مایکروفر تاثیر می گذارد. حتما سعی کنید مشکل دستگاه را به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان برطرف نمایید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان

نچرخیدن سینی مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان

آپشن چرخیدن غذا در دستگاه برای این است که غذای شما به خوبی گرم و طبخ شود. ولی  مشکل نچرخیدن سینی مایکروفر چه علتی دارد؟ خودتان را بابت این موضوع نگران نکنید زیرا که اکثر مواقع مشکل نچرخیدن سینی به آسانی در منزل هم رفع می شود. حتی می توان به نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان تماس گرفت تا راهنمایی های لازم انجام شود.

احتمال دارد این موضوع به خاطر این باشد که مسیر حرکت سینی به خاطر وجود مقداری مواد غذایی بسته شده باشد و نتواند به خوبی بچرخد. در این شرایط به نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان مراجعه کنید تا توضیحات لازم ارائه شود. اما شما باید برای حل مشکل صفحه غلطتک را بردارید و ارزیابی کنید که قسمت زیرین آپشن چرخیدن دارد یا خیر.

 اگر مسیر حرکت بسته بود بهتر است آن را پاکیزه نمایید. اگر مشکل رفع شد در حقیقت به درستی تعمیر دستگاه را انجام داده اید. ولی اگر موفق نشدید دستگاه را تعمیر نمایید از تکنسین های متخصص از نمایندگی مایکروفر اسمگ در زنجان بخواهید مشکل دستگاه را سریعا حل کنند.

جرقه زدن مایکروفر اسمگ

مایکروویو هنگامی جرقه می زند که پوشش عایق پیرامونش با گذشت زمان کهنه شده باشد. ولی به کار گیری زیاد از دستگاه این مسئله اتفاق می افتد و از جایی که پر خطر است و امکان دارد موجب برق گرفتگی شود، توصیه ی بزرگ ما این است که دستگاه را از برق بکشید و فورا با یک تکنسین از نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان برای رفع این مشکل تماس بگیرید. وقتی برای مایکروفر شما این مشکل پیش آمد همان روز اول به نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان مراجعه نمایید.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان

روشن نشدن مایکروفر اسمگ

اگر دستگاه شما روشن نمی شود، ابتدا جریان الکتریکی را بررسی کنید، امکان دارد برق دستگاه قطع شده باشد یا اینکه ولتاژ کافی به دستگاه نرسیده باشد. علت شایع روشن نشدن دستگاه معیوب بودن المنت و ابزار پخت غذا است. برخی از دستگاه ها حاوی فیوز حرارتی هستند که اگر این فیوز ها دچار سوختگی شود، دستگاه شما روشن نخواهد شد.

 اما معیوب بودن دماپا و برد کنترل الکترونیکی دستگاه هم می تواند یکی از علت های روشن نشدن دستگاه باشد. توصیه ما این است که با نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان تماس بگیرید تا در این زمینه به شما کمک کنند. نمایندگی مایکروفر اسمگ در زنجان می تواند تمام مشکلات مایکروفر را برطرف کند.

یکدفعه خاموش شدن مایکروفر اسمگ

علت های زیادی وجود دارد که مایکروویوی شما هنگام کار خاموش شود، امکان دارد دستگاه فراتر از حد داغ شده باشد و اصولا دستگاه های امروزی در این موقعیت برای مراقبت از مایکروفر به صورت خودکار خاموش می شوند. حتی امکان دارد دماپای شما معیوب شده باشد و مایکروفر به صورت خود به خود خاموش شود.

 اگر دماپا بدون هیچ عیبی باشد امکان دارد به خاطر تهویه نا مناسب این اتفاق رخ بدهد . زیرا اگر تهویه نا مناسب مایکروفر فراتر از حد داغ شود دستگاه یکدفعه ای از کار می افتد. البته امکان هم دارد اتصالات الکتریکی دستگاه معیوب شده باشند. برای اطلاعات بیشتر از نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان بخواهید دستگاه را عیب یابی کنند. نمایندگی مایکروفر اسمگ در زنجان پس از عیب یابی، دستگاه را تعمیر می کنند.

نمایندگی مایکروفر اسمگ در زنجان

سر و صدای زیاد از مایکروفر اسمگ

اگر مایکروفر شما صدا های ناهنجاری مانند خراشیدن ایجاد می کند امکان دارد این موارد باعث ایجاد صداهای ناهنجار باشند. معیوب بودن لامپ اشعه موجب صدای خراشیدن می شود. سینی دستگاه در چرخیدن دچار مشکل شده است و به علت اینکه سطح آن تمیز نیست این صدا را به وجود می آورد.

 هنگامی که فن دستگاه معیوب شود صداهای آزار دهنده ای ایجاد می کند. برای رفع این مشکل دستگاه را به نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان بسپارید تا به صورت حرفه ای عیب آن را برطرف کنند.

سخن آخر

دوستان عزیز و گرامی ما تمام تلاش خود را نمودیم تا مقاله ای جامع را ارائه کنیم. در این مقاله  در مورد مایکروفر اسمگ و انواع خرابی آن که شامل سر و صدای زیاد ، یکدفعه خاموش شدن دستگاه، روشن نشدن مایکروفر، جرقه زدن مایکروفر، نچرخیدن سینی مایکروفر و گرم نکردن آن می باشد، توضیحاتی را بیان کردیم. اگر مشکلات دستگاه تخصصی نباشد خودتان هم می توانید در منزل آن را برطرف نمایید.

 به طور کلی ما به شما اطمینان می دهیم و تضمین می کنیم که اگر مایکروفرتان خراب شد آن را به نمایندگی مایکروفر اسمگ در زنجان بسپارید تا نتیجه خوبی را بگیرید. اگر سوالی داشتید می توانید با متخصصان ما تماس حاصل کنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر اسمگ در زنجان

تعمیر مایکروفر اسمگ در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *