مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه نمایندگی مایکروفر اسمگ در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز
تعمیرات مایکروفر اسمگ در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز

اسمگیکی از بزرگ‌ترین برندهای ایتالیایی تولید لوازم خانگی است که می‌توانید محصولات آن را در ایران خریداری کنید. برخلاف بسیاری از محصولات برقی خارجی، در برند اسمگمی‌توانید از خدمات تعمیرات در نمایندگی‌های آن در اغلب شهرهای ایران استفاده داشته باشید. در شهر اهواز نیز می‌توانید مشکلات به وجود آمده در مایکروفر خود را با کمک کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز برطرف نمایید.

دقت داشته باشید تعمیر مایکروفر کاری تخصصی است و نباید بدون داشتن اطلاعات کافی دست به تعمیر قطعات مختلف بزنید. حتی تعمیر مایکروفر در اهواز بدون تخصص می‌تواند برای شما خطرناک باشد، زیرا ولتاژ خازن‌های آن حتی در زمان وصل نبودن به برق کاملاً تخلیه نخواهد شد. اگر ایرادی در دستگاه شما به وجود آمده است می‌توانید از اطلاعات ارائه شده در ادامه این مطلب استفاده کنید. اگر حس کردید تخصص شما کافی نیست با نمایندگی مایکروفر اسمگ در اهواز در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ در اهواز

بررسی علت خاموش شدن مایکروفر  اسمگ 

اگر مایکروفر شما در حین کار خاموش می‌شود نیاز به بررسی چند قطعه مختلف در آن وجود دارد که می‌توانید انجام این کار را به نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز بسپارید. در مرحله اول بد نیست قفل‌های درب بررسی شوند. بسته نشدن درست درب دستگاه می‌تواند باعث توقف آن در هر مرحله از کار شود.

اگر قفل‌های در ایرادی نداشتند خازن‌ها و فن مایکروفر نیز باید مورد بررسی قرار گیرند. می‌توانید با کمک یک اهم‌متر وضعیت هریک از قطعات را در دستگاه خود بررسی کنید. در ادامه اگر بازهم مشکل شما برطرف نشد از کارشناسان در نمایندگی  مایکروفر اسمگ در اهواز راهنمایی بخواهید. احتمال خرابی برد الکتریکی وجود دارد.

تعمیر مایکروفر اسمگ به علت گرم نشدن غذا  

گاهی دستگاه شما در زمان مشخص شده کار می‌کند و چرخش درستی نیز در سینی آن وجود دارد اما غذا گرم نمی‌شود. در چنین شرایطی باید مطمئن باشید ایراد در یکی از قطعات این وضعیت را ایجاد کرده است. می‌توانید با نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز تماس گرفته و درخواست راهنمایی کنید.

گاهی خراب شدن محافظ حرارتی مانع از درست گرم شدن غذای شما می‌شود. این محافظ دمای داخل دستگاه شما را کنترل می‌کند و ایراد در آن می‌تواند مانع از تولید حرارت کافی در مایکروفر شود. البته احتمال خرابی قطعاتی دیگر مانند مگنترون یا المنت نیز وجود دارد. برای بررسی و تعویض این قطعات از نمایندگی مایکروفر اسمگ در اهواز کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز

راهکار برای عدم حرکت سینی در مایکروفر اسمگ

چنانچه سینی مایکروفر شما حرکتی نداشته و نمی‌چرخد قبل از تماس با نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز صبر کرده و چند مورد ساده را خودتان بررسی کنید. گاهی کثیفی زیاد درون مایکروفر باعث شده است سینی حرکت درستی نداشته باشد. درون دستگاه را خوب تمیز کنید. می‌توانید این کار را با محلولی از جوش‌شیرین و سرکه انجام دهید.

اما اگر ایراد رفع نشد نیاز به بررسی قطعات داخلی وجود خواهد داشت. ابتدا از موتور گردان شروع کنید. می‌توانید از یک اهم‌متر کمک گرفته و ببینید موتور شما سالم است یا نه. هر گاه نیاز به تعویض این قطعه بود آن را تهیه کرده یا با کارشناسان تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز تماس بگیرید. به جز موتور احتمال خرابی ریل سینی نیز وجود دارد.

تعمیر علت بروز مشکل در لامپ مایکروفر اسمگ

چرا لامپ مایکروفر اسمگروشن نمی‌شود؟ احتمال دارد خود دستگاه ایرادی نداشته و تنها لامپ سوخته باشد. این بهترین حالت بوده که می‌تواند با تعویض لامپ برطرف شود. اما اگر مشکل به وجود آمده ربطی به لامپ نداشته باشد نیاز به بررسی سوکت‌ها و سیم‌هایی وجود دارد که به لامپ وصل هستند.

همچنین دقت داشته باشید احتمال خراب شدن ترانس‌های ولتاژ نیز وجود دارد. خرابی این ترانس مانع از رسیدن ولتاژ کافی به لامپ شما خواهد شد. در نهایت اگر نتوانستید مشکل را رفع کنید برد الکتریکی مایکروفر نیاز به بررسی خواهد داشت. برای عیب‌یابی و تعمیرات این قطعه حتماً باید با کارشناسان در نمایندگی مایکروفر اسمگ در اهواز در تماس باشید.

مرکز تعمیرات مایکروفر اسمگ در اهواز

بررسی علت روشن نشدن دستگاه در تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز

اگر دستگاه شما روشن نمی‌شود قبل از اینکه بخواهید کاری انجام دهید از وصل بودن برق ساختمان خود مطمئن شده و بعد به سراغ مایکروفر بروید. لازم است برق‌کشی در مایکروفر کاملاً بررسی شود. اگر از کارهای برقی سررشته‌ای ندارید با نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز تماس بگیرید. لازم است از سالم بودن کابل و پریز دستگاه مطمئن شد.

بد نیست بدانید خرابی برخی از قطعات داخلی نیز می‌تواند مانع از روشن شدن دستگاه شما شود. یکی از ساده‌ترین آن‌ها میکروسوییچ درب است. بسته نشدن درب جلوی کار دستگاه را خواهد گرفت. همچنین خرابی برد الکتریکی نیز می‌تواند در این وضعیت اثرگذار باشد. .

دلیل جرقه زدن مایکروفر اسمگ

جرقه در دستگاه می‌تواند به علت استفاده نادرست شما بوده یا به ایراد در قطعات داخلی دستگاه مرتبط باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از تماس با نمایندگی مایکروفر اسمگ در اهواز و بررسی قطعات چند مورد را خودتان چک کنید. اولین چیزی که در این شرایط باید بررسی گردد ظرفی است که داخل مایکروفر گذاشته‌اید. ظرف‌های فلزی باعث جرقه زدن دستگاه می‌شوند.

همچنین گاهی قرار دادن ظرف‌های بزرگ باعث آسیب رسیدن دیواره داخلی مایکروفر خواهد شد. از بین رفتن رنگ‌ها در بدنه داخلی باعث تولید جرقه در زمان کار می‌شود. در نهایت اگر از این دو مورد مطمئن شدید به سراغ قطعاتی مانند لامپ سرآنتن مگنترون یا ورق میکا بروید. می‌توانید این کار را به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز انجام دهید.

مرکز تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز

علت خراب شدن گریل مایکروفر اسمگ

اگر گریل مایکروفر اسمگاز کار افتاده است پیشنهاد می‌شود اولین قطعه‌ای که مورد بررسی قرار می‌دهید ترموستات دستگاه شما باشد. می‌توانید سالم بودن یا نبودن آن را با اهم‌متر ارزیابی کنید. در ادامه با رفع نشدن مشکل نوبت به بررسی قطعه دیگری می‌رسد.

 استفاده از اهم‌متر می‌تواند به شما کمک کند. چنانچه بازهم ایرادی در قطعات بررسی شده وجود نداشت و گریل کار نمی‌کرد به احتمال زیاد ایراد به برد الکتریکی مایکروفر شما مربوط می‌شود که بهتر است تعمیر و بررسی آن را به نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز بسپارید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز

نمایندگی تعمیر مایکروفر اسمگ در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *