مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر آلیش در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند آلیش یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر آلیش، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای آلیش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر آلیش
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات مایکروفر آلیش در زنجان
تعمیرات مایکروفر آلیش در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان

 مایکروفر ها از جمله وسایلی هستند که امروزه کاربرد بسیار زیادی در خانه‌ ها و آشپزخانه‌ ها دارند. کاربران و دارندگان انواع مایکروفر ها می توانند با استفاده از این وسایل به آسانی و در کمترین زمان کار های مربوط به پخت و پز را انجام دهند. مایکروفر آلیش یکی از با کیفیت ترین ماکروفر هایی است که می توانید در بازار های فروش لوازم خانگی آن را بیابید. بسیاری از افراد از این مایکروفر در خانه های خود استفاده می کنند. بنابراین اگر ایراد و نقصی در آن به وجود آید لازم است هر چه سریع تر اقدام به تعمیر آن نمایند تا ضرردهای بیشتری را متحمل نشوند. شما میتوانید برای تعمیر مایکروفر خود از نمایندگی مایکروفر آلیش در زنجان کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان مشغول به کار هستند. بنابراین کاربران و دارندگان می‌ توانند تعمیر مایکروفر در زنجان را با اطمینان خاطر به نمایندگی مایکروفر آلیش در زنجان بسپارند.

نمایندگی تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان

 خرابی و نقص های رایج در مایکروفر آلیش

 آشنایی با خرابی ها و نقص های رایجی که امکان دارد در مایکروفر آلیش به وجود آید، به کاربران این امکان را می‌ دهد تا در هنگام مواجه شدن با نقص و ایراد در مایکروفر خود بتوانند ایراد ها را تشخیص داده و اقدام به تعمیر آن ها نمایند. لازم به ذکر است که از آن جایی که اغلب ایراد هایی که در وسایل الکتریکی وجود می آیند، بسیار تخصصی هستند لازم است افراد از متخصصان و کارشناسان با تجربه برای بر طرف کردن آن ها کمک بگیرند. نمایندگی های بسیاری همچون نمایندگی تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان وجود دارند که به کاربران در تعمیر دستگاه خود یاری می رسانند. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه‌ای در نمایندگی تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان مشغول به کار هستند. در ادامه به شرح برخی از رایج ترین مشکلات مایکروفر آلیش می‌ پردازیم.

نمایندگی مایکروفر آلیش در زنجان

 علت باز نشدن درب مایکروفر آلیش

 به طور کلی یکی از ایراد های رایجی که ممکن است در این مایکروفر آلیش به وجود آید، باز نشدن درب دستگاه می باشد. اگر ایراد یا نقصی در میکرو سوئیچ درب وجود داشته باشد، احتمال دارد نتوانید به راحتی در دستگاه را باز کنید یا احتمال دارد دستگاه به طور کلی قفل شود، بنابراین لازم است این قطعه را با دقت بررسی کنید. همچنین لازم است ضامن درب دستگاه را نیز چک کنید زیرا در صورت وجود آسیب در آن نیز ممکن است درب دستگاه باز نشود. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در  نمایندگی تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان مشغول به کار هستند.

 علت گریل نکردن مایکروفر آلیش

 همان طور که می دانید یکی  از مهم ترین کار هایی که مایکروفر آلیش انجام می دهد، گریل کردن مواد غذایی است. بنابراین اگر دستگاه این قابلیت خود را از دست دهد باید هر چه سریع تر اقدام به تعمیر آن نمایید. اگر ایراد یا نقصی در ترموستات یا المنت حرارتی مایکروفر وجود داشته باشد، دستگاه قابلیت گریل کردن خود را از دست می‌ دهد. اگر پس از بررسی این موارد متوجه شدید که ایراد و نقصی در آن وجود ندارد لازم است برد الکترونیکی دستگاه را نیز مورد بررسی قرار دهید. همچنین به این علت که بررسی برد الکتریکی امری بسیار تخصصی است، پیشنهاد می‌ شود برای تعمیر این مورد از نمایندگی تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان کمک بگیرید. نمایندگی تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان دارای متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای است. بنابراین کاربران می‌ توانند با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان بسپارند.

تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان

 علت سوختن غذا داخل مایکروفر آلیش

 ممکن است دارندگان و کاربران مایکروفر آلیش در حین کار کردن با مایکروفر متوجه شوند که مایکروفر غذایشان را می سوزاند. به طور کلی اگر مدت زمان پخت غذا را به طور درست و مناسبی تنظیم کرده باشید، احتمال دارد غذایی که داخل مایکروفر قرار می دهید، بسوزد. اگر پس از بررسی این مورد متوجه شدید که مشکلی در این مورد وجود ندارد، لازم است از متخصصان و کارشناسانی که در نمایندگی تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان مشغول به کار هستند، کمک بگیرید. نمایندگی تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان به کاربران و دارندگان در تعمیر دستگاه خود یاری می رسانند.

علت کار نکردن لامپ مایکروفر آلیش

 یکی دیگر از مشکلات و ایراد های رایجی که ممکن است در مایکروفر آلیش به وجود آید، روشن نشدن لامپ به دستگاه می باشد. به طور کلی روشن بودن این لامپ سبب می شود شما بتوانید غذای داخل مایکروفر را به خوبی ببینید. بنابراین پیشنهاد می‌ شود زمانی که لامپ خراب شد، اقدام به تعویض آن نمایید. اگر پس از تعویض لامپ متوجه شدید که ایراد برطرف نشده، لازم است اتصالات و سیم ها را با دقت بررسی کرده و در صورت وجود ایراد، آن ها را تعمیر کنید. شما می توانید در این راستا از متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای که در نمایندگی مایکروفر آلیش در زنجان مشغول به کار هستند، کمک بگیرید. از آن جایی که این متخصصان بسیار حرفه‌ ای هستند، کاربران می‌ توانند با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان بسپارند.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان

 سخن پایانی

 امروز در هر خانه حداقل یک عدد مایکروفر وجود دارد و با استفاده از این وسیله کاربران قادر هستند، کار های مربوط به پخت و پز خود را در کمترین زمان و با آسان ترین شکل ممکن انجام دهند. بنابراین اگر ایراد و نقصی در مایکروفر آلیش به وجود آید، شما ملزم هستند هرچه سریع تر دستگاه خود را تعمیر کنید. نمایندگی های بسیاری در این جهت در سر تا سر کشور وجود دارد که می توانید از آنها کمک بگیرید. اگر شما ساکن شهر زنجان هستید، می توانید برای تعمیر مایکروفر خود از نمایندگی تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان کمک بگیرید. نمایندگی مایکروفر آلیش در زنجان دارای متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در زمینه تعمیرات انواع لوازم الکتریکی است. بنابراین کاربران و دارندگان می‌ توانند با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان بسپارند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر آلیش در زنجان

تعمیر مایکروفر آلیش در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *