مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز
تعمیرات مایکروفر آریستون در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز

برند آریستون از بهترین و محبوب ترین برندهای مایکروفر در کشور ایران است که متقاضیان زیادی دارد. نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز انواع خدمات مربوط به تعمیرات را به مشتریان گرامی ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز دارای بهترین پرسنل در جهت تعمیرات هر گونه خرابی در مایکروفر آریستون است که در کوتاه ترین زمان ممکن به بررسی تخصصی دستگاه شما می پردازند.

لازم است بدانید که مرکز تعمیر مایکروفر در اهواز در همه ساعات شبانه روز آماده برطرف کردن و پاسخ دادن به مشکلات مربوط به مایکروفر مشتریان است. این مرکز با بهترین قیمت ها و ارائه تخصصی ترین راهکارها به رفع ایرادات مربوط به دستگاه مایکروفر شما می پردازد. همان طور که می دانید مایکروفر یکی از وسایل مهم در آشپزخانه هر خانواده ای است. اغلب شرکت ها ترجیح می دهند تا از این وسیله در محل کار برای رفاه حال کارمندان خود استفاده کنند.

 

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون در اهواز

مرکز تعمیرات مایکروفر آریستون در اهواز

از آن جا که هر وسیله ای بعد از مدتی استفاده ممکن است دچار خرابی شود بنابراین لازم است که با بهترین تعمیرکاران در خصوص حل هر گونه اختلال تماس بگیرید. تعمیرات مایکروفر آریستون در اهواز در روزهای تعطیل و به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیران است. در نظر داشته باشید که نمایندگی مایکروفر آریستون در اهواز بهترین سرویس رسانی را به شما انجام می دهد. زیرا این مجموعه از به روز ترین و بهترین تکنولوژی ها در سر تا سر جهان بهره می برد.

 برخی از تکنسین های این مرکز بسیاری از آموزش های لازم را به صورت تخصصی دیده اند و دارای مهارت و سوابق کاری بالا در زمینه برطرف ساختن هر گونه اختلال و ایراد در رابطه با مایکروفر آریستون هستند. برخی از کارشناسان نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز دوره زبان را گذرانده اند و در مواقعی که لازم باشد می توانند بهترین خدمت رسانی را به شما ارائه دهند. توجه داشته باشید که اگر حمل و جا به جایی دستگاه مایکروفر برای شما دشوار است جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. این مرکز در هر ساعت از شبانه روز که شما مایل باشید با فرستادن نیروهای متخصص در محل شما به رفع ایراد و عیب دستگاه شما می پردازد.

مراکز تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز

برخی علل خرابی مایکروفر آریستون و علل مراجعه افراد به نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز

 دستگاه مایکروفر آریستون ممکن است به علل مختلفی دچار هر گونه خرابی شود. اما باید بدانید که رفع هر گونه ایراد در این دستگاه به دست متخصصان نمایندگی مایکروفر آریستون در اهواز به راحتی انجام می شود. در زیر به برخی از مشکلاتی که در دستگاه مایکروفر آریستون رخ می دهد اشاره می کنیم:

  1. داغ نشدن غذا
  2. صدای نویز در هنگام کار کردن با دستگاه مایکروفر
  3. باز نشدن در مایکروفر
  4. بسته نشدن در مایکروفر
  5. مشاهده ارور و پیام های خطا
  6. روشن نشدن لامپ درون مایکروفر
  7. نچرخیدن سینی درون مایکروفر
  8. جرقه زدن در زمان کار کردن با مایکروفر
  9. روشن شدن به صورت اتوماتیک دستگاه مایکروفر
  10. خاموش شدن مایکروفر به صورت خودکار بعد از چند ثانیه

نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز

بررسی علل برخی از مشکلات مربوط به مایکروفر آریستون

 همان طور که پیش از این اشره کردیم دستگاه مایکروفر ممکن است بعد از مدتی استفاده خراب شود. برخی از علل خرابی مایکروفر را در بالا اشاره کردیم. اکنون به بررسی برخی از علل اختلال در دستگاه مایکروفر آریستون می پردازیم:

  1. صدا دادن مایکروفر

در برخی از موارد ممکن است متوجه شوید که دستگاه مایکروفر شما با صداهای ناهنجار در زمان کار کردن رو به رو شده است. در واقع تعداد زیادی از مراجعان به علت همین مساله به نمایندگی مایکروفر آریستون در اهواز مراجعه می کنند. باید بدانید که صدای نامعمول از دستگاه مایکروفر می تواند به علل صدمه در مگنترون، موتور گردان، ریل ها، کوپلینگ ها و غلتک ها باشد. برای رفع این قبیل عیوب در مایکروفر آریستون می توانید با تماس با نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز مساله را به راحتی و در زمانی کوتاه برطرف سازید.

  1. جرقه زدن مایکروفر آریستون

 زمانی که مایکروفر شما مشغول داغ کردن غذا می باشد ممکن است متوجه شوید که دستگاه جرقه می زند. برای رفع این اختلال بایستی موارد زیر را بررسی نمایید:

  • اطمینان حاصل کنید که دستگاه مایکروفر شما تمیز است. باید بررسی کنید آیا تکه های نان، غذا یا مایعات و نوشیدنی ها داخل دستگاه مایکروفر ریخته است یا خیر.
  • نباید قطعات فلزی در دستگاه مایکروفر باشد.
  • لازم است که از سلامت پایه فلزی داخل دستگاه مایکروفر اطمینان حاصل کنید.
  • چنان چه دلیل جرقه زدن مایکروفر تخریب دیود باشد لازم است که آن را عوض نمایید.

در صورت بروز مشکلات جدی لازم است که با نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز تماس بگیرید تا مشکل شما به صورت تخصصی رفع شود.

مرکز تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز

  1. سوخته شدن غذا در دستگاه مایکروفر یکی از علل مراجعه مشتریان به نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز

 یکی از دلایلی که بیشتر مراجعان برای تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز مراجعه می کنند شکایت از سوختن غذا در مایکروفر آریستون می باشد. در نظر داشته باشید که این ایراد می تواند مربوط به تنظیمات اشتباه زمانی برای پختن و داغ کردن غذا باشد. لازم است که برای پخت هر نوع ماده غذای در دستگاه مایکروفر با توجه به نوع غذا، برنامه پخت، گرم کردن و یخ زدایی کار تنظیمات را انجام دهید. در این صورت این مشکل در بیشتر موارد رخ نخواهد داد.

  1. کار نکردن فن مایکروفر

 در برخی از موارد ممکن است فن مایکروفر به درستی کار نکند. در حقیقت فن مایکروفر نقش خنک کنندگی موتور را بر عهده دارد. چنان چه فن این وسیله به اختلال و اشکال برخورد کند دستگاه از وضعیت عادی خود خارج می شود و به احتمال زیادی دیگر کار نمی کند. چنان چه بعد از پختن غذا در مایکروفر صدای فن شنیده نمی شود احتمالا فن دچار سوختگی شده باشد. تخریب این قطعه می تواند به علت خرابی در پره های فن، برد اصلی، ترموستات و موتور فن باشد.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز

نمایندگی  مایکروفر آریستون در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *