مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر آاگ در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند آاگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر آاگ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای آاگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر آاگ
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات مایکروفر آاگ در زنجان
نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان

مایکروفر یکی از پر مصرف ترین ابزار خانگی است، به همین علت معیوب بودن آن باعث عذاب افراد می شود و به این معنی است که باید شیوه های دیگری برای پخت و پز استفاده نمایید که وقت زیادی را می گیرد. در این محتوا قصد داریم در ارتباط با انواع خرابی مایکروفر و تعمیر آن توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان توضیحاتی را ارائه دهیم.

این را بدانید که تعمیر مایکروفر در زنجان بسیار خطرناک است چون این دستگاه حتی پس از اینکه برقش را می کشید تعداد زیادی ولت برق را در انباره هایش ذخیره می کند‌. در حقیقت این کار زیان آور و مرگبار است‌. اگر تجربیات شما بالا نیست باید با نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان تماس بگیرید.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان

نچرخیدن سینی و نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان

شایع ترین مشکلی که افراد با مایکروویو هایشان دارند این است که سینی مایکروویو به درستی نمی چرخد. وقتی این مشکل پیش می آید، مواد غذایی یا چایی که در دستگاه قرار داده اید به خوبی گرم یا پخته نمی شود و یا اصلا پخته نمی شود. صحیح کار نکردن سینی اصولا به این دلیل است که برای یکی از ساختار مجموعه قطعه های چرخشی مشکلی پیش آمده باشد.

 برای رفع این عیب، اول باید ارزیابی کنید که سینی از همه لحاظ بدون عیب باشد و بعد چرخ های ریل گردان را که تحت سینی قرار دارند را ارزیابی کنید. اگر یکی از این دو بخش معیوب باشد باید آن را عوض کنید . اما امکان دارد ایراد به خاطر معیوب بودن موتور گردان کف باشد.

 اگر موتور گردان کف دستگاه معیوب شده باید تعمیر یا عوض شود. در این شرایط باید از نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان راهنمایی بخواهید. نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان مرحله به مرحله مشکل دستگاه شما را رفع می کند.

نمایندگی مایکروفر آاگ در زنجان

روشن نشدن مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان

 

مشکل شایع بعدی که افراد با مایکروویو هایشان دارند این است که مایکروویو اصلا روشن نمی شود. نخستین چیزی که باید ارزیابی کنید دوشاخه برق است. مطمئن شوید که دستگاه به برق متصل است و روشن است. بعد باید فیوز مینیاتوری را هم ارزیابی کنید و باید آن را به پریز دیگری متصل کنید و چک کنید که آیا کار می کند یا نه. اگر کار کرد پریز معیوب است و باید عوض شود.

 می توانید با نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. اگر ایراد از برق نبود میکروسوئیچ درب را با یک مولتی تستر آزمایش کنید. در قدم بعد باید ارزیابی کنید که چفت درب معیوب نباشد.

 اگر هنوز علت ایراد را پیدا نکردید با بهره گیری از مولتی تستر بی عیب بودن فیوز سرامیکی را ارزیایی کنید. در این شرایط از نمایندگی مایکروفر آاگ در زنجان بخواهید ایراد دستگاه را برطرف کند. نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان مورد رضایت افراد زیادی است.

 

خاموش نشدن مایکروفر

اگر دستگاهتان خاموش نمی شود باید آن را از برق در بیاورید. هنگامی که به طور ایمن خاموش شد باید با ارزیایی درست کار کردن قفل داخلی درب و میکروسوئیچ درب آغاز کنید. اگر این دو بخش بدون عیب هستند. بردی را که دستگاه را کنترل می کند ارزیابی کنید، اگر این برد معیوب باشد امکان دارد موجب شود دستگاه خاموش نشود.

 سعی کنید برای حل این مشکل تنهایی اقدام نکنید و از نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان بخواهید دستگاه را عیب یابی کنند.  نمایندگی مایکروفر آاگ در زنجان گزینه ای خوب برای تعمیر دستگاه شما است.

نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان

گرم نشدن مایکروفر

وقتی دستگاه شما قدیمی می شود امکان دارد آرام آرام به خوبی گرما را ایجاد نکند و یا تحت هیچ شرایطی گرم نشود. برای برطرف کردن این عیب اول باید میکروسوئیچ درب را با بهره گیری از مولتی تستر ارزیابی کنید و اگر اهم نداشت آن را عوض کنید.

 بعد ، ابتدا دیود ولتاژ را ارزیابی کنید تا ببینید به خوبی کار می کند یا نه، و سپس لامپ اشعه را ارزیابی کنید. اگر هر یک از این دو بخش معیوب است باید عوض شود. تعمیر مایکروفر بسیار تخصصی است و باید توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان تعمیر شود.

صدا های عجیب از مایکروفر

اگر دستگاه شما صداهای بلند یا ناهنجار ایجاد می کند، از ارزیابی سینی دستگاه که امکان دارد سر و صدا تولید کند آغاز کنید. سپس سینی دستگاه و کوپلینک کف و چرخ های ریل گردان را ارزیابی نمایید.

 بعد موتور گردان کف را ارزیابی کنید. اگر این قسمت ها ایرادی نداشتند ایراد می تواند از لامپ اشعه و فن خنک کننده باشد که برای ارزیابی این قطعه ها حتما باید از تعمیر کار متخصص از نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان کمک بگیرید. نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان متخصصان با تجربه ای را دارا است.

 

کار نکردن صفحه لمسی مایکروفر

مشکل شایع بعدی این است که صفحه لمسی دستگاه معیوب می شود و یا به طور کلی از کار می افتد. بهترین راه برای آغاز، ارزیابی صفحه لمسی است، با این شیوه متوجه خواهید شد که کدام دکمه ها کارآیی ندارند. اگر چند دکمه کار نکرد قطعا باید تمامی آن بخش را عوض کنید. اگر دکمه ها معیوب نبودند، برد فرمان اصلی را ارزیابی کنید. می توانید برای نتیجه گیری سریع با نمایندگی مایکروفر آاگ در زنجان تماس حاصل نمایید.

تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان

کار نکردن لامپ مایکروفر

یکی دیگر از مشکلات شایع مایکروفر کار نکردن لامپ آن می باشد. اما حل کردن این مشکل از بقیه ایراد های مایکروفر راحت تر است. چون اگر  هشت بار از هر نه باری که این مشکل رخ می دهد، لامپ معیوب شده است و باید عوض شود. اما اگر از هیچ طریقی لامپ کار نکرد باید با نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان تماس بگیرید تا شما را کمک کنند.

سخن آخر

ما در این مقاله توضیحاتی را در ارتباط با انواع خرابی مایکروفر از جمله کار نکردن لامپ، صدا های ناهنجار، گرم نشدن آن و غیره توضیحاتی را ارائه دادیم. به شما اطمینان می دهیم دستگاه خود را به نمایندگی مایکروفر آاگ در زنجان بسپارید تا نتیجه ای مطلوب بگیرید. برای دانسته های بیشتر با پشتیبانان ما تماس بگیرید .

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر آاگ در زنجان

تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *