مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه  تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
مرکز تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز
تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز

آاگ یکی از مشهورترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی است که در سطح جهانی طرفداران زیادی دارد. طراحی زیبا در کنار کیفیت خوب قطعات باعث شهرت این برند شده است. یکی دیگر از نکات قابل‌توجه در مایکروفرهای آاگ خدمات عالی پس از فروش آن است که هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر در شهر اهواز زندگی می‌کنید می‌توانید برای رفع مشکلات مایکروفر خود با نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز تماس بگیرید.

خرابی های مایکروفرها بسیار متفاوت بوده و می‌تواند در قطعات مختلفی از دستگاه خود را نشان دهد. شما برای اینکه بتوانید از پس تعمیر ایرادهای این دستگاه بربیایید باید کمی تخصص و مهارت داشته باشید. بدون داشتن اطلاعات کافی تنها مشکل پیش آمده را بزرگ‌تر خواهید کرد. بهتر است در صورت نیاز با کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.

بررسی علت روشن نشدن مایکروفر آاگ

اگر مایکروفر شما روشن نمی‌شود احتمال دارد سیستم برقی آن در بخشی با مشکل مواجه شده باشد. برای بررسی قطعات مرتبط با برق‌رسانی در مایکروفر خود از نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز راهنمایی بخواهید. کار با برق بدون داشتن اطلاعات کافی اصلاً توصیه نمی‌شود و خطرات جانی به دنبال خواهد داشت.

اما درصورتی‌که از سالم بودن سیستم برقی در مایکروفر خود مطمئن هستید احتمال دارد ایراد به قطعه‌ای به نام میکروسوییچ مرتبط شود. خراب شدن این قطعه مانع از درست بسته شدن درب دستگاه شده و درنتیجه مایکروفر شما روشن نخواهد شد. در ادامه لازم است به بررسی خرابی های برد و تمامی بخش‌های متصل به آن بپردازید.

تعمیرات مایکروفر آاگ در اهواز

بررسی علت شنیده شدن صدای بلند از مایکروفر آاگ

خراب شدن شفت در مایکروفر می‌تواند عامل ایجاد صداهای بلند در دستگاه شما باشد. برای خرید شفت و تعویض آن از نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز کمک بخواهید. یکی دیگر از مشکلاتی که منجر به تولید صدای زیاد در مایکروفر شما می‌شود نصب نادرست آن است.

گاهی خود فرد نصب مایکروفر را انجام داده و به تراز بودن دستگاه توجهی نمی‌کند. در چنین شرایطی در حین کار متوجه صدای زیادی از دستگاه خود خواهید شد. درصورتی‌که نتوانستید خودتان منبع این صدای غیر عادی را پیدا کنید با نمایندگی مایکروفر آاگ در اهواز تماس بگیرید تا قطعات داخلی دستگاه بررسی شوند.

بررسی علت جرقه زدن مایکروفر آاگ

جرقه زدن دستگاه می‌تواند به دنبال استفاده نادرست خود شما باشد. همیشه باید به نوع ظرفی که داخل مایکروفر می‌گذارید دقت داشته باشید. ظرف‌های فلزی باعث جرقه زدن دستگاه در زمان کار می‌شوند. همچنین ظرف‌های لب پر شده یا ظرف‌هایی که در آن‌ها از تزیینات فلزی استفاده شده است نیز می‌توانند جرقه ایجاد کنند. اگر این نکته را رعایت کرده‌اید برای بررسی‌های دقیق‌تر با نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز تماس بگیرید.

دقت داشته باشید در چنین شرایطی حتماً دستگاه را از برق کشیده و از ادامه کار با آن خودداری کنید. ایراد در خازن‌ها یا مگنترون می‌تواند باعث جرقه زدن مایکروفر شما شود. همچنین اتصال کوتاه در بخش‌های داخلی چنین حالتی را ایجاد می‌کند.

مراکز تعمیرات مایکروفر آاگ در اهواز

بررسی علت گرم نشدن دستگاه به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند منجر به گرم نشدن بخش داخلی مایکروفر و گرم نشدن غذا شود خراب شدن قطعه‌ای به نام دیود خواهد بود. می‌توانید به کمک اهم متر وضعیت این قطعه را بررسی نمایید. اگر نیاز به تعویض دیود وجود داشت با نمایندگی مایکروفر آاگ در اهواز تماس بگیرید.

در صورت سالم بودن دیود باید قطعات دیگر را مورد بررسی قرار داد. خراب شدن مگنترون نیز روی دمای دستگاه شما اثر می‌گذارد. همچنین خراب بودن سوییچ درب نیز می‌تواند روی افزایش دمای مایکروفر مؤثر باشد. اگر برای پیدا کردن علت مشکل نیاز به کمک‌های تخصصی‌تری داشتید با نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز تماس بگیرید.

بررسی علت خاموش شدن مایکروفر آاگ در حین کار

اگر حرارت داخلی مایکروفر شما از حد خاصی زیادتر شود دستور خاصی به ترموستات ارسال خواهد شد که منجر به خاموشی مایکروفر شما می‌شود. اگر این مشکل را دارید دقت کنید مایکروفر شما در محیط بسته‌ای قرار نداشته باشد. گذاشتن مایکروفر داخل کابینت یا در محفظه‌های بسته چنین مشکلی را ایجاد خواهد کرد. اما اگر از محل مناسب دستگاه خود مطمئن هستید برای بررسی قطعات با نمایندگی مایکروفر آاگ در اهواز تماس بگیرید.

لازم است تمامی اتصالات و برق ورودی به دستگاه شما بررسی شوند. پس از آن سه راهی یا پریز مورد استفاده را بررسی کرده و در صورت خرابی، تعمیر نمایید. در نهایت لازم است ایرادهای مربوط به برد الکتریکی یا ماژول‌های کنترل بررسی گردد که می‌توانید این کار را با کمک نمایندگی مایکروفر آاگ در اهواز انجام دهید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز

بررسی علت از کار افتادن صفحه نمایش مایکروفر آاگ

ایراد در برد مایکروفر آاگ می‌تواند خود را به شکل خرابی صفحه نمایش نشان دهد. همچنین خراب بودن خود صفحه نمایش یا اختلال در رسیدن فرمان‌های برد به این قطعه می‌تواند مشکل‌ساز شده باشد. باید بدانید تعمیرات برد تخصص و مهارت بالایی را نیاز دارد و بهتر است از کارشناسان نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز کمک بخواهید.

بررسی علت دود کردن مایکروفر آاگ

شاید شما هم این اتفاق را تجربه کرده باشید. در حین کار دستگاه ناگهان متوجه خروج دود زیادی از آن می‌شوید. این اتفاق می‌تواند بسیار شما را بترساند. اما گاهی اصلاً نیازی به نگرانی نیست و با کمی رسیدگی به دستگاه و تمیز کردن داخل آن مشکل برطرف خواهد شد. اما زمانی که بدون هیچ ماده غذایی داخل مایکروفر بازهم دود می‌بینید احتمال ایراد در قطعات وجود دارد. بهتر است از کارشناسان تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در اهواز

بررسی علت کار نکردن دکمه‌های مایکروفر آاگ

قبل از اینکه بخواهید برای تعمیر دکمه‌ها با نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز تماس داشته باشید نگاهی به تنظیمات دستگاه بیندازید. مطمئن شوید قفل کودک در مایکروفر شما فعال نشده باشد. اگر تنظیمات درست هستند احتمال دارد ایراد به برد الکتریکی یا پنل دکمه‌ها مربوط شود.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در اهواز

نمایندگی  مایکروفر آاگ در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *