مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد

چرا ماشین لباسشویی گرنیه می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی گرنیه بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی گرنیه به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی گرنیه بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی گرنیه اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

برند گرنیه یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی گرنیه باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی گرنیه

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی گرنیه در مشهد
تعمیرات لباسشویی گرنیه در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد

در این مقاله در مورد نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد و همچنین نمایندگی لباسشویی گرنیه در مشهد توضیحات جامع و کاملی را بیان می‌کنیم و به یکی از مشکلات ماشین لباسشویی می پردازیم و در مورد دلایل کار نکردن دور تند لباسشویی مطالب مفیدی را بیان می‌کنیم. تا با مطالعه آن اطلاعات کافی و لازم در این زمینه را کسب کنید و در صورت بروز مشکلات این چنینی خودتان این مشکلات را رفع نماید.

نمایندگی لباسشویی گرنیه در مشهد

در شهرستان مشهد نیز نمایندگی لباسشویی گرنیه وجود دارد و شما جهت تعمیر لباسشویی در مشهد خود می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد مراجعه نمایید. کار خود را به تیم متخصص و به آنها بسپارید و به سرعت ماشین لباسشویی خود را در منازل خود با قیمت مناسب و مشخص تعمیر نمایید.

قطعاً خراب شدن ماشین لباسشویی زندگی ما را به هم می ریزد، چرا که همه شست و شوی لباس ها در منازل به وسیله ماشین لباسشویی انجام می شود. پس می توانید جهت تعمیر به موقع و همچنین سرویس ماشین لباسشویی خود به نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد مراجعه کنید. سرویس کاران و تعمیرکاران بهترین خدمات تعمیر و سرویس را به شما عزیزان در مشهد ارائه می نمایند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد

کار نکردن دور تند لباسشویی و تعمیر توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد

علت‌های گوناگونی سبب می‌شود که ماشین لباسشویی در دور تند به درستی کار نکند. در این بین می شود به توجه نداشتن به ظرفیت ماشین لباسشویی اشاره کنیم اگر که میزان لباس بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی ما باشد. ماشین لباسشویی در دور تند به خوبی کار نخواهد کرد. همانگونه که گفتیم کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی دلایل گوناگونی دارد و گاهاً نوسان برق در ساختمان و تنظیم کردن درست برنامه های شست و شو و گرفته شدن پمپ تخلیه و … سبب می‌شود که ماشین لباسشویی ما در دور تند به خوبی کار نکنند.

در بخش زیر به بررسی هر یک از این موارد می پردازیم و توضیحات خوبی در این زمینه را به شما عزیزان ارائه می نماییم. اگر اطلاعات جامعی در این زمینه ندارید و تمایل دارید که به سرعت مشکل رفع شود به سرویس کار و  نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد و همچنین نمایندگی لباسشویی گرنیه در مشهد مراجعه فرمایید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی گرنیه در مشهد

توضیحات مختصر در مورد عدم کار کردن ماشین لباسشویی در دور تند

در بخش زیر در مورد علت های کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی صحبت می کنیم و به صورت مختصر به هر یک از این عامل ها می پردازیم:

نوسان برق از جمله دلایلی است که سبب می شود ماشین لباسشویی ما به صورت تند کار نکند. نوسان برق ساختمان باعث مشکلات جدی ‌تری در ماشین های لباسشویی می شود اگر که چنین اتفاقی رخ بدهد باید شخصاً برق ساختمان خود را تعمیر نمایید و مشکل سریع رفع کنید.

توجه نداشتن به ظرفیت ماشین لباسشویی، اگر که مقدار لباس بیش از اندازه باشد و بالاتر از ظرفیت ماشین لباسشویی ما باشد حجم بسیار زیاد لباس سبب می شود، که ماشین لباسشویی در دور تند نچرخد. به این نکته بسیار توجه کنید که بر اساس ظرفیت و میزان ماشین لباسشویی در آن لباس قرار دهید.

مشکل در دیگ ماشین لباسشویی سبب می شود که ماشین لباسشویی در دور تند کار نکند. همچنین خراب بودن موتور لباسشویی از اصلی‌ترین عامل این کار نکردن ماشین لباسشویی در دور تند می باشد. که همه این موارد باید توسط متخصص و نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد و همچنین نمایندگی لباسشویی گرنیه در مشهد بررسی شود و مشکل به سرعت رفع شود.

تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد

گرفتن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

وظیفه پمپ تخلیه این است که کثیفی ها را از ماشین لباسشویی از بین ببرد، در نتیجه اگر که مشکلی در این قطعه باشد آب داخل ماشین لباسشویی نمی آید و این بخش دچار مشکل می‌شود و دستگاه دیگر به راحتی نمی تواند خشک کند و در دور تند دچار مشکلاتی می شود.

جمع شدن پرز لباس و یا سایر وسایل های ریز و درشت در داخل پمپ تخلیه سبب مسدود شدن این قطعه می‌شود و در این صورت چرخش سریع لباسشویی به مشکل بر می خورد. در نتیجه باید این قسمت از لباسشویی را جدا نمایید و آن را تمیز کنید و سپس آن را در جای خود قرار دهید. جهت بررسی نمودن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی خود می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد و همچنین نمایندگی لباسشویی گرنیه در مشهد مراجعه نماید.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در مشهد

خراب شدن موتور لباسشویی

موتور از قطعه های بسیار مهم و اساسی ماشین های لباسشویی است اگر موتور ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شود و دیگر کار نکند، نمی توانید لباس ها را  بشورید و لباس ها به درستی چرخیده و شسته نخواهد شد. اغلب خرابی موتور در این حالت مربوط به سه بخش موتور، بلبرینگ و سیم پیچی آن است که همه این موارد می بایست توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد و همچنین نمایندگی لباسشویی گرنیه در مشهد بررسی شود و آن بخش از موتور که خراب است به صورت کامل تعمیر شود.

در صورت رفع شدن خرابی موتور دیگر ماشین لباسشویی می تواند در دور تند به خوبی کار کند. چک کردن خرابی موتور به هیچ عنوان کار خود شخص نیست و احتیاج به تخصص و مهارت ویژه دارد. در نتیجه حتماً باید جهت بررسی نمودن خرابی موتور به متخصص و یا نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد آن مراجعه فرمایید.

کلام پایانی

سعی نماید که حتما در صورت بروز مشکل و خرابی ماشین لباسشویی حتما به نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد مراجعه کنید. دلیل این امر این است که نمایندگان دارای متخصصان و کارشناسان بسیار زیاد است، که می توانید با نهایت اطمینان خاطر تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی خود را به آنها بسپارید.

شایان ذکر است که قیمت تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی در نمایندگی ها بسیار مناسب تر است و شما با بهترین قیمت می توانید سرویس ماشین لباسشویی خود را در منزل انجام دهید. نکات بیان شده در مورد علت کار نکردن ماشین لباسشویی در دور تند را به دقت بخوانید و سعی کنید که همه این موارد را رفع کنید تا دیگر به سرویس کار و تعمیر کار احتیاجی نداشته باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد:

تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *