مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند گرنیه یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی گرنیه
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی گرنیه در زنجان
تعمیرات لباسشویی گرنیه در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان

ماشین لباسشویی از لوازم خانگی بسیار پرکاربرد در منازل ما ایرانی هاست که گاه نمی‌توانیم زندگی بدون آن را تصور کنیم. زیرا دیگر شستشوی سنتی و دستی رایج نیست و اکثر ما عادت کرده ایم که لباس‌ها را جمع نموده و درون ماشین لباسشویی بریزیم تا با کیفیت هر چه تمام‌تر شسته شود. همانطور که می‌دانید بیشتر لکه‌های موجود بر روی البسه با استفاده از آب گرم تمیز می‌شود و آب سرد نمی‌تواند لکه‌ها را به خوبی تمیز نماید. گاهی پیش می‌آید که به دلیل وجود نواقص و ایرادات فنی ماشین لباسشویی قادر به گرم کردن آب نیست و شستشو را با استفاده از آب سرد انجام می‌دهد. به همین دلیل لباس‌ها به اندازه مورد نظر شما تمیز نمی‌شوند. در این مطلب به بررسی ایراد گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت و دلایل این اتفاق را بررسی خواهیم کرد. تمامی راهکارهای ارائه شده در این مطلب با استفاده از تجارب چندین ساله پرسنل مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان تنظیم شده است تا شما با استفاده از این تجارب گرانبها بتوانید به تعمیر لباسشویی در زنجان بپردازید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی گرنیه در زنجان

شیوه گرم شدن آب در ماشین لباسشویی

در ابتدای فرایند شستشوی لباس‌ها آبگیری توسط شیر برقی ماشین لباسشویی انجام می‌شود. پس از انجام آبگیری موتور لباسشویی آبکش را به سمت چپ و راست می‌چرخاند. در این زمان آب باید گرم شود. برد الکترونیکی تایمر دستگاه در زمان مشخص پس از آبگیری و چرخش دیگ المنت را در مدار دستگاه قرار می‌دهد. المنت روشن شده و آب داخل لباسشویی برای شستشو گرم می‌شود. در این زمان ترموستات در مدل‌های قدیمی و سنسور در مدل‌های جدید وظیفه دارند که دمای آب داخل دستگاه را تشخیص دهد و چنانچه آب به دمای مورد نظر رسیده است سنسور یا ترموستات برای قطع آب به برد الکترونیکی اصلی دستگاه و یا تایمر دستگاه اطلاع می‌دهد. سپس برد الکترونیکی تایمر المنت را قطع کرده و آن را خاموش می‌کند. به خاطر داشته باشید که در طول فرآیند شستشو تنها یک بار المنت در مدار قرار می‌گیرد تا آب را گرم کند و این کار مجدداً تکرار نخواهد شد. چنان چه در فرآیند گرم شدن آب مشکلی وجود داشت می توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان راهنمایی بخواهید.

دلایل گرم نشدن آب در لباسشویی طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان

همانطور که گفته شد یکی از مواردی که در شستشوی صحیح و تمیز شدن بی‌نقص البته نقش مهمی دارد استفاده از آب گرم در هنگام شستشو است. برخی مواقع ممکن است به دلایل گوناگون از جمله ایراد در برد الکترونیکی، معیوب شدن هیتر و … آب ماشین لباسشویی‌گرم نشود و لباسشویی برای شستشو ناچار از آب سرد استفاده کند. در ادامه این مطلب به بررسی علل گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان خواهیم پرداخت.

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان

معیوب شدن هیتر یا المنت ماشین لباسشویی

هیتر یا المنت قطعه‌ای در ماشین لباسشویی است که وظیفه گرم کردن اب تا حد مورد نیاز در هنگام تنظیم دمای بالا برای ماشین لباسشویی را بر عهده دارد.

در صورتی که المنت آسیب ببیند و معیوب شود آب ماشین لباسشویی گرم نخواهد شد. برای عیب یابی المنت از یک اهم متر کمک بگیرید و مقاومت المنت را اندازه‌گیری کنید. اگر المنت سالم باشد مقاومت آن بین ۲۰ تا ۵۰ خواهد بود. در غیر این صورت هیتر خراب است و باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان تعویض شود.

معیوب شدن سنسور یا ترموستات ماشین لباسشویی

وظیفه ترموستات در ماشین لباسشویی ثابت نگه داشتن دما در درجه معین است. این ثابت ماندن دما بر تثبیت دمای آب دستگاه نیز اثر می‌گذارد. در نتیجه هرگونه ایراد در ترموستات و یا سیم‌های متصل به آن می‌توانند باعث گرم نشدن آب ماشین لباسشویی شوند. عیب یابی ماشین لباسشویی و تعمیرات تعویض ترموستات باید توسط تکنسین متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان انجام شود.

تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان

ایراد در تایمر ماشین لباسشویی

چنانچه تنها در زمانی که یک برنامه خاص را برای ماشین لباسشویی تنظیم کنیم آب گرم نمی‌شود و در اجرای دیگر برنامه‌ها آب ماشین لباسشویی به اندازه مناسب گرم می‌شود. احتمالا مشکل از تایمر دستگاه است. تایمر ماشین لباسشویی با توجه به برنامه‌های مختلفی که برای دستگاه تعیین می‌کنید دما و زمان مورد نیاز به شستشو را تنظیم می‌کند. در صورت خراب شدن تایمر آب دستگاه ممکن است اب گرم نشود. در این صورت برای تعویض تایمر از نمایندگی لباسشویی گرنیه در زنجان کمک بخواهید. خوب است بدانید جدا کردن تایمر از برد و تعمیر آن نیاز به دانش فنی و مهارت بسیار بالایی دارد تا برد اصلی دستگاه صدمه نبیند و خسارت شما بیشتر نشود. بنابراین برای تعمیر یا تعویض این نکته حتما از نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان کمک بخواهید.

ایراد در هیدروستات ماشین لباسشویی

چنانچه آبگیری ماشین لباسشویی به حد لازم برسد هیدروستات فرایند آبگیری را متوقف می‌کند. به هم خوردن تنظیمات هیدروستات می‌تواند روی گرم شدن آب ماشین لباسشویی تاثیر بگذارد. در این شرایط هیدروستات باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان بررسی شود و در صورت نیاز مجدداً تنظیم شود. تنظیمات هیدروستات برای هر برند و هر مدل ماشین لباسشویی منحصر به فرد است و برای تغییر این تنظیمات باید حتماً از نمایندگی لباسشویی گرنیه در زنجان کمک بخواهید.

ایراد در شلنگ ورودی آب ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی دو شیر آب ورودی دارد که یکی گرم و دیگری سرد است. چنانچه شلنگ آب گرم خم شده باشد، آسیب دیده باشد یا مسدود شود از ورود آب گرم ماشین لباسشویی جلوگیری به عمل می‌آید. در این شرایط باید ماشین لباسشویی را از برق بکشید، شیر آب را بسته و شلنگ را کاملا بررسی کنید. در صورت وجود هرگونه آسیب دیدگی شلنگ باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان تعویض گردد. چنانچه شلنگ خم شده باشد باید درست قرار بگیرد و اگر فیلتر توری انتهای آن رسوب گرفته است باید به خوبی شسته شود یا توسط نمایندگی لباسشویی گرنیه در زنجان تعویض انجام گیرد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در زنجان

ایراد در شیر برقی

شیر برقی با پیام گرفتن از برد اصلی دستگاه اجازه ورود آب به دیگ ماشین لباسشویی را می‌دهد تا پس از رسیدن سطح آب حد مورد نظر هیدروستات شیر برقی را قطع نماید. چنانچه در شیر برقی ورودی آب ماشین لباسشویی ایرادی وجود داشته باشد می‌تواند از ورود آب گرم جلوگیری نماید. چنانچه دلیل گرم نشدن آب ماشین لباسشویی خراب شدن شیر برقی است، برای تعمیر و تعویض آن باید از طریق نمایندگی لباسشویی گرمی در زنجان اقدام نمایید.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان

در این مطلب به بررسی دلایل مختلف گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی و در نتیجه تمیز نشدن لباس‌ها پرداختیم و روش‌های عیب یابی و رفع این مشکل را با شما عزیزان مطرح کردیم تا بتوانید بدون حضور نیاز به حضور نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان به رفع مشکل بپردازید. چنانچه به هر دلیل مشکل رفع نشد بهتر از نمایندگی لباسشویی گرنیه در زنجان کمک بخواهید تا تکنسین‌های مجرب نمایندگی فوراً به محل شما اعزام شده و مشکل را حل نمایند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان:

تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 33364507-024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *