مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت | تعمیر، نصب و سرویس

برند گرنیه یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی رشت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی گرنیه
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی گرنیه در رشت
تعمیرات لباسشویی گرنیه در رشت

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت

برای رفع هر گونه خرابی درون ماشین لباسشویی باید به نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت مراجعه نمود؛ زیرا قطعات اصلی لباسشویی گرنیه درون نمایندگی موجود بوده و بلافاصله بعد از مرحله جداسازی قطعه خراب می توان اقدام به گذاشتن قطعه اصلی نمود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت ابتدا به سوالات مرتبط با خرابی لباسشویی پرداخته سپس به تعمیر لباسشویی در رشت می پردازد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت

تعمیر سوئیچ زمان در نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت

هنگامی که دوشاخه لباسشویی به برق زده شده و سوئیچ مربوطه جهت تعیین زمان شستشو زده می شود، هیچ علامتی برای روشن شدن سوئیچ بر روی مانیتور لباسشویی ظاهر نمی گردد، این عدم روشن شدن سوئیچ به وجود یک نقص درون لباسشویی و الزام ارسال آن به نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت بر می گردد نقصی که مستقیم سوئیچ زمان را هدف قرار داده است.

درمرحله نخست باید بررسی شود، آیا درون پریزی که دوشاخه لباسشویی به آن زده شده، برق موجود بوده و یا به هر دلیلی برق پریز قطع شده است.

مورد بعدی بررسی کابل های لباسشویی و مشخص کردن سالم بودن و یا عدم سلامت آن است.

بعد از بررسی کابل ها در نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت اگر دلیل نقص در سوئیچ، عدم انتقال ولتاژ از پایانه اصلی از طریق کابل باشد، مشخص می شود که کابل ها صدمه دیده اند و باید در نمایندگی لباسشویی گرنیه در رشت به تعمیر آن ها پرداخت.

تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت

خراب شدن میکروسوئیچ عامل نقص در خرابی

میکروسوئیج یکی از اجزای لباسشویی بوده که برای انجام صحیح عملیات درب لباسشویی در پشت درب آن قرار داده می شود.

این قطعه نیز بر اساس دلائل گوناگون امکان خراب شدن آن وجود دارد؛ به طور مثال در نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت و بعد از بررسی تمام اجزای میکروسوئیچ دلیل اصلی کنسول های آن شناخته می شود.

 علاوه بر این، کویل های موجود در میکروسوئیچ امکان انتقال سریع برق را نداشته و این مورد خود نیز جزء دلائل مهم خرابی این قطعه محسوب می گردد.

بلافاصله بعد از خراب شدن میکروسوئیچ باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت فعالیت های مرتبط با جایگزینی و درست کردن میکروسوئیچ قدیمی صورت بگیرد و تا زمانی که مشکل این قطعه به صورت کامل بر طرف نشده است تحت هیچ شرایطی لباسشویی روشن نگردد؛ زیرا علاوه بر خطر سوختن لباسشویی، کثیف شدن آشپزخانه و پرت شدن درب لباسشویی را به همراه داشته که هر دو مورد می توانند به ایجاد خسارت منجر گردند.

هنگام تولید لباسشویی، علاوه بر اجزای درونی آن، چندین جزء به صورت مجزا تولید شده  و درون نمایندگی لباسشویی گرنیه در رشت قرار داده شده تا در صورت نیاز به تعمیر قطعاتی نظیر میکروسوئیچ از خود قطعات سازنده به صورت فابریک استفاده گردد.

برطرف کردن مشکل شیرآلات در نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت

هنگامی که برای شستن لباس ها از طریق دستگاه لباسشویی، لباس های خود را درون لباسشویی قرار می دهید، متوجه روشن شدن دستگاه می شوید اما ناگهان حرکت ها و صداهای غیر طبیعی نظر شما را حلب می کند، در این شرایط مشاهده می کنید که چرخک کف لباسشویی بدون آب در حال تکان دادن لباس ها است، در این شرایط مشخص می شود که شیر مربوط با لباسشویی آب ندارد.

عدم وجود آب در شیر لباسشویی می تواند علت های مختلفی داشته باشد؛ به طور مثال اولین دلیل آن می تواند به خراب شدن لباسشویی مرتبط نبوده و مشکل از خود سرچشمه آب یعنی شیر آب اصلی فلکه باشد. در این شرایط یا آب به صورت کلی قطع می شود و یا این که اتصالات مربوط به لوله کشی ساختمان تخریب گردیده است.

مورد بعدی که به خرابی خود لباسشویی مرتبط بوده و در هر شرایطی فقط نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت می تواند مشکل به وجود آمده را رفع کند وجود عیب در هیدرو استات لباسشویی گرنیه است. کارشناسان نمایندگی لباسشویی گرنیه در رشت با استفاده از یک دستگاه و قرار دادن آن در لوله ها می توانند از خراب شدن هیدرو استات مطعمن گردند، در چنین شرایطی یا قطعه مورد نظر به صورت کلی تعمیر شده و عیب آن برطرف می شود و یا این ‌که باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت تعبیه هیدرواستات جدید صورت بگیرد.

مورد بعدی که می تواند باعث عدم انتقال آب گردد ایجاد عیب در سوئیچ مرتبط با زمان شستشو است، در چنین شرایطی نیز به علت عدم فعالیت صحیح دستگاه امکان ارسال آب از شیر فلکه به سمت لوله های لباسشویی و در نتیجه مخزن اصلی آن وجود نخواهد داشت که باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت، در زمان رخ دادن این مساله، دکمه زمان نیز بررسی گردد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی گرنیه در رشت

کثیف شدن فیلتر های لباسشویی

هنگامی که فیلترهای لباسشویی کثیف می شوند اولین مورد می تواند تخریب لوله ها و شیرالات لباسشویی و عدم انجام درست فعالیت آبرسانی باشد.

زمانی که آلودگی های متعدد کل روزنه های فیلترهای موجود را پوشیده باشد، این آلودگی ها همانند سدی جلوی  حرکت آب را خواهد گرفت، بنابراین باید تمام آلودگی ها و گردخاک‌ها از روی فیلترها به صورت کامل حذف گردیده تا عملیات معمول لباسشویی به شکل صحیح خود انجام‌شود. البته  فرآیند تمیز کردن فیلترها نیز به صورت دستی و با استفاده از دستگاه انجام‌می شود که تمیز کردن دستی این فیلترها را به خوبی پاک نکرده و بعد از مدت کوتاهی دوباره آلودگی ها بر روی آن قرار گرفته و راه عبور را سد می کنند، از این رو بهتر است در نمایندگی لباسشویی گرنیه در رشت کلیه کار ها با استفاده از دستگاه های مخصوص نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت انجام شود.

متوقف شدن لباسشویی

دلیل متوقف شدن لباسشویی می تواند معیوب بودن قطعاتی مانند، هیدرواستات، موتور لباسشویی، چرخ دنده ها، میکروسوئیچ و برد الکترونیکی آن باشد که تعمیر هر کدام به دانش نیاز داشته و دانش تعمیر را فقط افراد موجود در نمایندگی لباسشویی گرنیه در رشت دارند، آن ها با به کارگیری ابزارالات خود در نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت، تعمیرات را بدون نقص انجام خواهند داد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت:

تعمیر لباسشویی گرنیه در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *