مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد

چرا ماشین لباسشویی کنوود می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی کنوود بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی کنوود به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی کنوود بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی کنوود اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

برند کنوود یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی کنوود باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی کنوود

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در مشهد
تعمیرات لباسشویی کنوود در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد

در این مقاله به معرفی نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد و همچنین نمایندگی لباسشویی کنوود در مشهد می پردازیم و در مورد مباحث مفیدی در زمینه تعمیر لباسشویی در مشهد اطلاعات خوبی به شما عزیزان می دهیم. همچنین در مورد دلایل سوختن برد ماشین لباسشویی صحبت می کنیم و علت های سوختن برد ماشین لباسشویی را تشریح می کنیم تا با این دلایل به صورت کامل آشنا شوید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد

نمایندگی لباسشویی کنوود در مشهد

یکی از وسایلی که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد در طی روز، ماشین لباسشویی است. که بیشتر افراد شستن لباس های خود را توسط ماشین های لباسشویی انجام می دهد و اگر که ماشین لباسشویی دچار مشکل شود و کار نکند کارهای روزمره آنها به تاخیر می‌افتد.

 در نتیجه سالم بودن و درست بودن ماشین لباسشویی یکی از احتیاجات مورد نیاز روزمره ما می باشد. اگر که ماشین لباسشویی شما دچار نقص فنی و ایرادی شده است و احتیاج به سرویس و تعمیر دارد، می بایست با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد و یا نمایندگی لباسشویی کنوود در مشهد مراجعه نماید.

سعی کنید در کوتاه ترین زمان ممکن ماشین لباسشویی خود را توسط افراد متخصص تعمیر نمایید و توجه داشته باشید که کار را به افراد متخصص یعنی نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد بسپارید. تا بهترین نتیجه را از تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی خود بگیرید.

سوختن برد ماشین لباسشویی

قطعه های بسیار زیادی در انواع ماشین لباسشویی وجود دارد، ولی یکی از قطعه های بسیار حساس در ماشین های لباسشویی برد است. اگر برد خراب شود سبب می شود که فرایند شست و شو و کار کردن دستگاه دچار اختلالاتی شود، دلایل سوختن برد ماشین لباسشویی متفاوت است و می‌تواند به دلایلی از قبیل: نوسان برق، به کارگیری از مواد شوینده زیاد و … باشد.

 که می توانیم این موارد را بررسی و رفع کنیم و از سوختن برد ماشین لباسشویی جلوگیری به عمل آوریم. در این مقاله در مورد علت های سوختگی برد ماشین لباسشویی صحبت می کنیم و مطالبی را جهت کسب آگاهی بیشتر شما کاربران گرامی ارائه می دهیم. توجه داشته باشید که حتما جهت سرویس باید به نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد و همچنین نمایندگی لباسشویی کنوود در مشهد مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در مشهد

توضیح مختصر در مورد دلایل سوختن برد ماشین لباسشویی

نخستین سوالی که در ذهن همه ما به وجود می‌آید، این است که دلایل سوختن برد ماشین های لباسشویی چیست؟ باید بگوییم که برد از اصلی ترین قطعه های حساس ماشین های لباسشویی می باشد. که بدون آن تقریباً دستگاه اصلاً کارایی نخواهد داشت.

 در بعضی از موارد وقتی قطعه ای از کار بیفتد، حتماً باید قطعه تعمیر و تعویض گردد تا درست کار کند و فرآیند شستشو آغاز شود. به همین دلیل باید با دلایل و علائم سوختن برد ماشین لباسشویی آشنا شوید تا به موقع قطعه مورد نظر را تعویض کنیم و از صدمات بیشتر به ماشین لباسشویی جلوگیری به عمل آوریم.

دلایل سوختن برد لباسشویی از دید نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد

دلایل سوختن برد ماشین لباسشویی به شرح زیر است:

  • گاهی نوسان بسیار زیاد برق، سبب سوختن برد ماشین لباسشویی می شود و توصیه می کنیم که هنگامی که از ماشین لباسشویی استفاده نمی کنید آن را از پریز بکشید.
  • اگر که به صورت پی در پی و مداوم چندین بار پشت سر هم از ماشین لباسشویی استفاده می کنید باعث می شود که به برد آن فشار وارد شود و آن بسوزد. در نتیجه استفاده بیش از حد و طولانی مدت از ماشین لباسشویی سبب سوختن برد ماشین لباسشویی می شود.
  • استفاده نمودن از مواد شوینده بسیار زیاد در زمان شستشو هم سبب سوختن برد ماشین لباسشویی می شود.

اگر با دلایل و علائم سوختن برد نا آشنا هستید ولی احساس می کنید که، یک قطعه دچار مشکل شده است می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد مراجعه نماید.

تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد

 علائم سوختن برد ماشین لباسشویی

 علائم سوختن برد لباسشویی ها از قرار زیر است:

  • درب ماشین لباسشویی باز و یا بسته نمی شود.
  • خطاهایی در پنل ماشین لباسشویی به نمایش در می آید.
  • آب از داخل دیگ ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود.
  • لباسشویی روشن نمی شود.
  • دکمه هایی که بر روی پنل دستگاه وجود دارد به درستی عمل نمی کند.
  • ماشین لباسشویی به صورت ناگهانی خود به خود خاموش می شود و دیگر روشن نمی شود.
  • آبی که در داخل دیگ ماشین لباسشویی وجود دارد گرم نمی شود.

سعی کنید در صورت بروز هر یک از این علائم به کارشناس و متخصص این امر یعنی نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد و همچنین نمایندگی لباسشویی کنوود در مشهد مراجعه نماید.

تعمیرات لباسشویی کنوود در مشهد

برد ماشین لباسشویی چه قطعه ای است؟

به برد ماشین های لباسشویی مادر برد هم گفته می شود و یکی از مهمترین قطعه ها در ماشین لباسشویی است. که از جمله وظایف برد ماشین لباسشویی فرماندهی به همه قطعه ها در ماشین لباسشویی است. به همین دلیل در صورت خراب شدن برد همه قسمت های ماشین لباسشویی دچار اختلال می شود و هیچ قسمتی درست کار نمی کند.

 هدف برد الکتریکی ماشین لباسشویی کمک کردن به انجام عملیات شستشو بر اساس برنامه تعیین شده است اگر برد ماشین های لباسشویی به هر علتی خراب شود، ماشین لباسشویی یا اصلاً روشن نمی شود یا در صورت روشن شدن فرایند شستشو به درستی انجام نمی شود و به یکباره دستگاه خاموش می شود.

 به همین دلیل سالم بودن برد ماشین لباسشویی بسیار مهم است، که باید ایراد آن سریع رفع شود و جهت برطرف نمودن مشکل در برد لباسشویی می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد و همچنین نمایندگی لباسشویی کنوود در مشهد مراجعه نمایید.

کلام پایانی

دلایل خراب شدن برد ماشین های لباسشویی را یک به یک توضیح دادیم، سعی کنید که با دقت این موارد را مطالعه نمایید و در صورت بروز هر یک از این علائم به سرعت به نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد مراجعه کنید و با سرویس و تعمیر به موقع از بروز آسیب جدی تر به ماشین لباسشویی خود جلوگیری به عمل آورید. توجه داشته باشید که حتما تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی را به افراد متخصص و زبده این امر یعنی نمایندگی ها بسپارید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد:

تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *