مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز| تعمیر، نصب و سرویس

برند پاکشوما یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی پاکشوما

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در تبریز
تعمیرات لباسشویی پاکشوما تبریز1

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز چندین سال در زمینه‌ی تعمیر لباسشویی‌های پاکشوما خدمات ویژه می‌دهد. شستن لباس را می‌توان یکی دیگر از کار‌های روزمره ما نامید. بدین جهت لباسشویی پاکشوما ابزار مهمی برای زنان کشور ماست.

زمانی که لباسشویی پاکشوما خراب شود، زندگی و کار بسیاری از ما‌ها عقب می‌افتد. بهترین کار برای مواجه شدن با لباسشویی خراب، تماس با مرکز نمایندگی لباسشویی پاکشوما در تبریز است. با این حال در ادامه این مقاله به رایج‌ترین خرابی‌های لباسشویی پاکشوما و راه تعمیر آن اشاره کرده‌ایم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز

چرا ماشین لباسشویی در حین شستشو آب را بیش از حد گرم می‌کند؟

بیشترین مراجعه‌کنندگان سازمان نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز در خصوص گرم نشدن آب لباسشویی شکایت می‌کنند و از نیرو‌های نمایندگی لباسشویی پاکشوما در تبریز درخواست کمک فوری دارند. بنا بر تحقیقات تیم نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز علت گرم نشدن آب لباسشویی پاکشوما، اغلب به صورت زیر است:

اجسام خارجی در ترموستات لباسشویی

علائم: بدن در برخی نقاط به طور محسوسی گرم است یا بوی سوختگی دارد.
اگر اجسام فلزی در داخل ماشین قرار بگیرند، ممکن است با المنت گرم‌کننده تماس پیدا کنند و باعث انتقال گرما به بدنه ماشین لباسشویی شوند. اگر گرم شدن کیس در ناحیه قاب پشتی محسوس است، باید آن را برداشته و اطراف بخاری را بررسی کرد. برای این کار هر گونه جسم خارجی نزدیک آن را بردارید.

توجه: طبق توصیه‌های نمایندگی لباسشویی پاکشوما در تبریز برای بررسی هرگونه قسمت لباسشویی، تعمیر یا تعویض قطعات داخلی آن اولین کاری که باید انجام دهید، قطع کردن برق لباسشویی است. با این کار خطر برق گرفتگی برطرف می‌شود.

اتصال کوتاه در داشبورد

علائم: داشبورد به طور قابل توجهی گرم است، نشانگر‌ها به طور تصادفی چشمک می‌زند یا اصلاً چشمک نمی‌زند، بوی پلاستیک سوخته.
به احتمال زیاد برخی از مشکلات دیگر لباسشویی پاکشوما از اتصال کوتاه برق ناشی می‌شود. برای تعمیرات، باید با یک مرکز خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را داشته باشید.

تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز

اتصال کوتاه در موتور

علائم: طبل نمی‌چرخد، بوی سوزش، جرقه.
اتصال کوتاه در موتور نه تنها به دلیل خرابی یک واحد گران قیمت، بلکه به دلیل آتش سوزی بسیار خطرناک است. بسیار دشوار است که دقیقاً دلیل آن را بدانید و حتی بیشتر از آن تعمیر موتور بدون تجهیزات خاص سختتر است. از این رو نباید با هر تعمیرکاری همکاری نمود. برای برطرفی این مشکل می‌توانید از نیرو‌های با تجربه‌ی مرکز نمایندگی لباسشویی پاکشوما در تبریز درخواست کمک نمایید.

خطای پنل کنترل

علائم: آب بیش از حد گرم می‌شود، گرم شدن بیش از حد بدن لباسشویی، بخار قابل مشاهده می‌شود.

برای این گزینه باید دقیقاً متوجه شوید که چه چیزی سبب نقص برنامه‌نویسی لباسشویی می‌شود؛ البته فقط متخصص واجد شرایط همانند نیرو‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز می‌تواند انجام دهد. و قطعاً ارزش آن را ندارد که یک فرد ناآماده وارد عملیات شود. اگر اطلاعات کافی دارید خودتان می‌توانید به تعمیر یا تعویض کنترل پنل لباسشویی بپردازید.

سیم یا دو شاخه داغ

علائم: سیم برق، دوشاخه یا پریز به وضوح گرم است.
وقتی یک دوشاخه جدید را در سوکت وارد می‌کنید، تماس ناقص می‌تواند باعث گرم شدن هر دو طرف می‌شود. همچنین نباید لباسشویی را زیادی در یک پریز قرار دهید و بهتر است خروجی ماشین لباسشویی فردی باشد.

وقتی ماشین گرم می‌شود، یافتن علت واقعی برای یک فرد عادی بسیار دشوار است. سعی کنید برای رفع این مشکل از استادان تعمیر نمایندگی تعمیر لباسشویی در تبریز کمک بگیرید.

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز برای سر و صدای زیاد لباسشویی پاکشوما

اگر محفظه CMA لباسشویی میلرزد و صدا ایجاد می‌کند، باید بررسی کنید که لباسشویی پاکشومای شما به درستی نصب شده باشد. ماشین لباسشویی باید روی سطحی سفت و یکدست باشد. پا‌های دستگاه را حتماً تراز کنید.

به درب بارگیری نگاه کنید. آیا لباسشویی به یک طرف متمایل است؟ این مشکل “عدم تعادل در بار” نامیده می‌شود و طبل شروع به برخورد به دیواره‌های محفظه می‌کند. اقلام را به طور مساوی در داخل تقسیم کنید تا نویز لباسشویی کاهش یابد.

یکی از علل شایع نویز وجود یک جسم خارجی بین لاستیک درام است.

مردم انواع‌اشیا‌های ریز خود را در لباسشویی فراموش می‌کنند و این‌اشی‌ها از جیب، لباس به داخل لاستیک درام می‌افتند. برای از بین بردن سروصدای لباسشویی با دستمال تمیز به تمیزی درام بپردازید. اگر با این حال سروصدا از بین نرود باید لاستیک درام را باز نموده و تمام‌اشیا‌های خارجی را خارج نمایید. در صورتیکه مهارت و تجربه کافی برای این عمل ندارید به نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز مراجعه نمایید.

گاهی تمام مشکلات فنی می‌تواند سبب نویز بالای لباسشویی پاکشوما ایجاد شود. بنابراین، اگر بقیه گزینه‌ها را حذف کرده‌اید و نویز کاهش نیافته است، برد را بررسی کنید. برای تعمیر، با نمایندگی لباسشویی پاکشوما در تبریز تماس بگیرید.

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در تبریز

درخواست مشاوره از نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز جهت درب مشکل لباسشویی پاکشوما

در هنگام شستشو باید درب لباسشویی محکم بسته شود. بنابراین دو نوع قفل وجود دارد: مکانیکی و الکترونیکی. اولین مورد زبانه و شیاری است که در آن اتصال انجام می‌شود. دومی در سطح الکترونیکی (UBL) مسدود می‌شود و یک کلیک شنیده می‌شود.

اگر درب لباسشویی شما بسته نمی‌شود، یا دستگیره در آسیب دیده است باید سریعاً به میکروسوئیچ درب را بررسی کنید. اگر زبان درب، در سوراخ قرار نمی‌گیرد، صفحه کلید را سفت کنید. برای تشخیص UBL، لازم است صفحه کنترل آن از نظر آسیب و سوختگی بررسی شود. برای این کار طبق دستورالعمل نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز به بررسی بپردازید:

  • لاستیک مهر و موم شده را جدا کنید.
  • گیره را با پیچ گوشتی سفت کنید و از جای خود بردارید.
  • دو پیچ را بردارید.
  • به میکروسوئیچ و کلید درب نگاه کنید.
  • در صورت وجود هرگونه مشکل، نتص را برطرف نمایید.
  • در صورت وجود مشکل، اتصال را قطع کنید.
  • به ترتیب معکوس تعویض کنید.

تعویض میکروسوئیچ یا تعمیر درب لباسشویی کار راحتی است اما با این حال اگر نمی‌توانید به تنهایی از پس این کار برآید با نیرو‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز تماس بگیرید. در مرکز نمایندگی لباسشویی پاکشوما در تبریز برای شما مشاوره جهت آموزش و انجام راحت انواع تعمیر داده می‌شود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز:

تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *