مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در زنجان

نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند هوور یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی هوور در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی هوور در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی هوور
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات لباسشویی هوور در زنجان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی هوور در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی هوور در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در زنجان

نقایص زیادی وجود دارد که باعث از کار انداختن لباسشویی می شود. نقایصی که برای رفع هر کدام از آن ها باید کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در زنجان بر روی آن کرده تا مشکل را به صورت کاملا بنیادی حل نمایند.

هر قطعه ای از این وسیله که آسیب ببیند عوارض آسیب آن گرببان قطعات دیگر را نیز خواهد گرفت. به طور مثال، اگر هیدروستات دستگاه خراب شود، فعالیت شیرهای برقی لباسشویی با اخلال روبرو شده و قطعه آبکشی این دستگاه به خوبی کار نخواهد کرد؛ بنابراین باید افراد خبره کار در نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در زنجان دستگاه را مورد یک چک سراسری قرار داده تا رفع اختلال و تعمیر لباسشویی در زنجان صورت گیرد.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی هوور در زنجان

مطرح شدن مشکل خاموش شدن دستگاه در نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در زنجان

کاربران طی تماس با نمایندگی لباسشویی هوور در زنجان خاموش شدن اتفاقی دستگاه خود را مطرح می کنند، به این صورت زمانی که در حال کار با لباسشویی هستند متوجه خاموش شدن آن می شوند و هنگامی که مجدد شروع به روشن کردن لباسشویی می کنند هیچ عکس العملی رخ نمی دهد.

کاربران هنگام برخورد با این مساله یک ترس عمیقی دارند؛ زیرا آن ها خاموش شدن لباسشویی را مرتبط با قطعه ای بزرگ و کاربردی آن یعنی موتور می دانند. اما هنگام تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در زنجان به آن ها اطلاع داده می شود که قطعات مختلف این وسله می تواند دلیل این اتفاق باشد. البته گاهی هیچ قطعه ای از لباسشویی آسیب دیده نشده و ممکن است برق منزل قطع شده باشد و یا پریزی که از طریق آن برق شبکه سراسری به لباسشویی منتقل می شود در سیم های درونی آن اشکال ایجاد کرده باشد که این مشکلات و نقایص جزیی هستند و به راحتی می توان آن ها را حل نمود

این موارد علت های بیرونی خاموش شدن لباسشویی هستند اما دلایلی نیز مربوط به عوامل درونی این دستگاه بوده که هنگام آسیب دیدن باید در تعمیر آن ها تمام جوانب را رعایت نمود؛ زیرا هر قطعه حساس بوده و ممکن است در اثر یک بی دقتی و یا کمبود دانش لازم برای تعمیر آن کاملا خراب شود؛ بنابراین باید در صورت وجود علت های درونی این اتفاق حتما از کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی در زنجان خواست تا کار تعمیر را انجام دهند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در زنجان

دلیل و رفع صدای زیاد لباسشویی

قبل از اقدام برای رفع این مشکل تکنسین های نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در زنجان به دنبال علت این اتقفاق هستد؛ زیرا از این طریق راحت تر و سریع تر می توانند کار تعمیر را انجام دهند. اولین کار بررسی سطحی بوده که لباسشویی در آن نصب شده است این مورد نیز اهمیت ویژه ای دارد. هنگامی که سطح از لحاظ تراز مشکل داشته باشد، با روشن شدن لباسشویی صداهایی هم زمان با شستن لباس ها در آن ایجاد می شود که دلیل آن به صاف نبودن جایگاه آن بر می گردد.

اما گاهی مشکل فراتر از تراز نبودن جایگاه بوده و نقایص قطعات داخلی دلیل این نقص می باشند که در این زمان در نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در زنجان قطعات مرتبط با ایجاد این عیب به صورت کامل مورد رصد قرار می گیرند. یکی از این قطعات تسمه ها هستند هنگامی که تسمه ها خشک باشند با حرکت آن ها صدا ایجاد می شد.

اگر بلبرینگ های لباسشویی خراب شده باشند با روشن شدن دستگاه صداهای غیر عادی به گوش می رسد. البته دلیل دیگر می تواند پاره شدن و یا پوسیده شدن واشرها باشد مخصوصا واشری که در اطراف درب لباسشویی قرار گرفته و درب این وسیله با استفاده از آن بسته می شود که در نمایندگی لباسشویی هوور در زنجان کل واشرها بررسی می شوند.

در برخی اوقات نیز لباس هایی که دارای زیب های فلزی بوده و یا دکمه های زیادی دارند هنگامی که لباسشویی روشن می شود با چرخیدن قطعه زیرین این دستگاه و برخورد  اجسام با آن صدا به وجود می آید که این مورد نیز به نمایندگی تعمیر لباسشویی در زنجان نیاز ندارد.

تعمیر لباسشویی هوور در زنجان

برطرف کردن مشکل پمپ تخلیه در نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در زنجان

پمپ تخلیه قطعه ای است که بلافاصله بعد از خراب شدن آن باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در زنجان آن را تعمیر کرد؛ زیرا کار تخلیه آب لباسشویی مختل شده و عملا تمام آب در لباسشویی باقی می ماند؛ چون این قطعه نمی تواند کار خود را به درستی انجام دهد و آب را از محفظه به سمت شیلنگ کف لباسشویی برای منتقل کردن به لوله های ساختمان انجام دهد؛ در چنین شرایطی است که لباسشویی توسط کاربر خاموش شده و از نمایندگی لباسشویی هوور در زنجان درخواست یاری خواهد شد.

علاوه بر این خراب شدن پمپ تخلیه باعث سر و ثصدا در لباسشویی خواهد شد به طور مثال این احتمال وجود دارد که یکی از پره های پمپ تخلیه در اثر فشاری که بر آن وارد شده از خود پمپ مجزا شده و همین مورد سبب شود که با روشن شدن آن صدای وز وز در لباسشویی ایجاد گردد.

نمایندگی لباسشویی هوور در زنجان

رخ دادن نقص در تایمر لباسشویی

تایمر مربوط به زمان است. هنگامی که تایمر لباسشویی تنظیم می شود تا زمان شستشو مشخص شود، تمام قطعات از هیدورستات تا ترموستات و شیر برقی و دیگر قطعات مانند هیترها و پمپ تخلیه در راستای تایمر مشخص شده و آماده اجرای فعالیت هستند؛ بنابراین اگر این قطعه به هر دلیلی معیوب شود باید از تکنسین های خبره نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در زنجان خواست که کار تنظیم این کلید زمان را انجام داده تا کلیه تنظیمات به حالت قبل بر گردد.

تایمری که در لباسشویی قرار داده شده دارای یک موتور بوده که از طریق ولتاژ خود باعث خلق نیروی الکتریکی و سبب ایجاد حرکت می شود. موتور این قطعه به همراه جعبه اتصالات آن همواره در معرض نقص قرار دارند. به طور مثال، ممکن است فیش های رابط در این بخش از مبدا اصلی خود جدا شوند و یا این که توپک های موجود نتواند باعث ایجاد نیروی الکتریکی شده و عملیات برق رسانی را انجام دهند. هنگامی که این نقایص در تایمر رخ می دهد با کمک گرفتن از نمایندگی لباسشویی هوور در زنجان تایمر مجدد راه اندازی می شود و کارکنان ماهر نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در زنجان آن را به حالت پیش فرض در می آورند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در زنجان:

تعمیر لباسشویی هوور در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 33364507-024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *