مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی نف در مشهد

چرا ماشین لباسشویی نف می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی نف بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی نف به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی نف در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی نف بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی نف اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

برند نف یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی نف در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی نف باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی نف در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی نف

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی نف در مشهد
تعمیرات لباسشویی نف در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی نف در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی نف در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در مشهد

در این مقاله به بررسی نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در مشهد و یا نمایندگی لباسشویی نف در مشهد می پردازیم و جهت آشنایی بهتر و بیشتر شما با انواع ماشین لباسشویی در مورد تشخیص دادن خراب بودن کمک فنر ماشین های لباسشویی و همچنین تعمیر لباسشویی در مشهد مطالب مفیدی را بیان می کنیم. که به شما عزیزان کمک می کند با تشخیص به موقع از خرابی بیشتر ماشین لباسشویی خود جلوگیری به عمل آورید و مشکل را به سرعت رفع کنید که باعث بروز صدمات بیشتر به قطعات دیگر نشود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در مشهد

نمایندگی لباسشویی نف در مشهد

اگر که ماشین لباسشویی شما دچار مشکل و نقص فنی شده است و به همین دلیل باعث شده است که در کارهای روزمره شما اختلالاتی پیش آید، حتماً باید جهت سرویس به نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در مشهد و یا نمایندگی لباسشویی نف در مشهد مراجعه کنید. چرا باید به نمایندگی مراجعه کنیم؟

به این دلیل باید به نمایندگی لباسشویی خود مراجعه کنیم، که از متخصصین زبده و ماهر در این زمینه کمک بگیرید و در کوتاهترین زمان ممکن با مراجعه آنها به منزل ما لباسشویی ما در بهترین سطح تعمیر و سرویس شود. همچنین قیمت نمایندگی ها نسبت به سایر مراکز دیگر منصفانه تر و بر اساس تعرفه مشخص می باشد. در نتیجه در هنگام بروز هر ایراد و نقصی به سرعت با نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در مشهد مراجعه نماید.

خراب بودن کمک فنر ماشین لباسشویی

به جهت تشخیص دادن خراب بودن کمک فنر ماشین لباسشویی می بایست موارد بسیار مهم و لازم در این زمینه را بدانیم و این ها را یک به یک کنترل کنیم، تا فرایند عیب یابی کمک فنر ماشین لباسشویی ما به خوبی انجام شود. در این بین به وظیفه کمک فنر ماشین لباسشویی نیز اشاره نماییم، در این مقاله موضوعات بسیار خوبی در این زمینه را مطرح نمودیم و در مورد شیوه تشخیص این مشکل و نحوه تعویض فنر ماشین لباسشویی و وظیفه این قطعه توضیحات کامل را بیان خواهیم نمود.

تعمیر لباسشویی نف در مشهد

توضیحات کوتاه در مورد خراب بودن کمک فنر ماشین لباسشویی

در بخشی زیر توضیحات مختصری را بیان نموده ایم که در یک زمان کوتاه و با خواندن این مطلب با شیوه تشخیص خراب بودن کمک فنر ماشین های لباسشویی بیشتر آشنا شوید:

 وظیفه کمک فنر ماشین لباسشویی چیست؟ از جمله وظایف کمک فنر ماشین لباسشویی جداسازی مخزن از محفظه می باشد، تا در هنگام چرخیدن مخزن با سرعت بسیار زیاد با محفظه برخورد نداشته باشد و آسیبی به آن نرسد. شیوه تشخیص مشکل در فنر ماشین های لباسشویی چیست؟ اصلی ترین و مهمترین علائم خراب بودن کمک فنر ماشین های لباسشویی لرزش بسیار زیاد ماشین های لباسشویی است. جهت بررسی هر یک از موارد فوق به نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در مشهد و یا نمایندگی لباسشویی نت در مشهد مراجعه کنید.

 شیوه تعویض کمک فنر لباسشویی

  • در مرحله اول می بایست دو شاخه برق ماشین لباسشویی را از برق جدا کنیم.
  • بعد لوله تخلیه ماشین لباسشویی و شیر برقی را از شیر جدا می نماییم.
  • کمک فنر به بخش بیرونی ماشین لباسشویی متصل است، از این رو می بایست پیچ های متصل به پنل دستگاه را برداریم و آن پنل را از دستگاه جدا کنیم.
  • پس از باز نمودن پنلی جلو و پشت ماشین لباسشویی دمپر زیر دیگ ماشین لباسشویی مشخص می شود.
  • در این حین باید پیچ های بالایی را از ماشین لباسشویی جدا کنیم تا مخزن جدا گردد.
  • بعد از برداشتن دمپر ، واشر مربوطه را باز می کنیم.
  • پس از آن تمامی موارد فوق را مجددا انجام دهید تا آن را دوباره نصب کنیم.

اگر برایتان انجام دادن این مراحل سخت است به سرویس کار و نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در مشهد و یا نمایندگی لباسشویی نف در مشهد مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی نف در مشهد

وظیفه کمک فنر ماشین لباسشویی

در ماشین های لباسشویی قدیمی کمک فنر وجود نداشت، ولی در حال حاضر در تمامی ماشین لباسشویی های جدید کمک فنر نصب شده است و از یک طرف به مخزن لباسشویی و از سمت دیگر به بدنه ماشین لباسشویی متصل می گردد.

 از جمله وظایف کمک فنر جداسازی مخزن از محفظه لباسشویی می باشد، تا در هنگام چرخش با سرعت زیاد به محفظه برخورد نکند و آن آسیبی نبیند. از دیگر وظیفه های کمک فنر جلوگیری از لرزش ماشین های لباسشویی می باشد و اگر می بینید که ماشین لباسشویی شما دچار لرزش بسیاری شده، حتماً باید کمک فنر آن را عوض کنید و جهت تعمیر می بایست به مراکز معتبر و نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در مشهد مراجعه کنید.

 در زمان شستن و همچنین آبکشی نمودن لباس ها در دستگاه با سرعت بسیار زیاد شروع به چرخیدن می‌کند و چرخیدن دیگ با سرعت بدون لرزش امکان پذیر نیست. از این جهت اگر که تعادل وزن دیگ از بین رود سبب لرزش شدید مخزن می گردد.

سازندگان فنر هایی را در ماشین لباسشویی قرار دادند تا این فنر ها، لرزش را کنترل و متوقف نماید و چرخش دیگ را به حالت تعادل برساند و در نتیجه کمک فنر یکی از وسیله های بسیار ضروری در ماشین های لباسشویی می باشد که جهت بررسی سالم بودن کمک فنر باید به نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در مشهد مراجعه کنید.

تعمیرات لباسشویی نف در مشهد

شیوه تشخیص دادن خراب بودن کمک فنر

شیوه تشخیص دادن خراب بودن کمک فنر ماشین لباسشویی یک کار تخصصی کرده‌اند این کار سر رشته ندارید می بایست به نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در مشهد و یا نمایندگی لباسشویی نت در مشهد تماس بگیرید. اگر که دستگاه شما دارای لرزش بسیار زیادی بود و کمک فنر آن دچار مشکل شده است، که کمک فنر ماشین لباسشویی شما دارای نقص و خرابی گردیده است.

چرخش دیگ در ماشین های لباسشویی با لرزش بسیار و صدای زیاد و غیر قابل تحمل همراه می‌شود در صورت چنین مشکلی فوراً شستشو در ماشین لباسشویی خود را متوقف نمایید و ماشین لباسشویی را خاموش کنید.

کلام پایانی

در صورت بروز هر لرزش زیادی در ماشین لباسشویی خود با نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در مشهد و یا نمایندگی لباسشویی نت در مشهد مراجعه نماید و سریع آن را تعمیر نماید تا مشکلات جدی دیگری برای ماشین لباسشویی شما به وجود نیاید. می توانید خودتان با استفاده از این مطلب این موضوع را تشخیص دهید و نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام دهید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در مشهد:

تعمیر لباسشویی نف در مشهد| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *