مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در شیراز

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در شیراز | تعمیر، نصب و سرویس

برند نف یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی نف در شیراز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی شیراز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی نف در شیراز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در شیراز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی نف
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی نف در شیراز
تعمیرات لباسشویی نف در شیراز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی نف در شیراز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در شیراز

طی سالیان اخیر، برندهای مختلفی کار تولید لباسشویی را انجام داده‌اند. در این راه، همه ساله برنامه های مدرن و سیستم های پیچیده تری به این دستگاهها اضافه شده اند. به این ترتیب، ماشین لباسشویی، تبدیل به یک ماشین کاملا پیچیده شده است. یکی از این برندها، برند آلمانی نف است. این برند توجه زیادی به طراحی دستگاههای خود در سالهای اخیر داشته است و در کنار آن، کیفیت بسیار بالای قطعات سبب استقبال مشتریان در بازارهای سرتاسر جهان از برند نف شده است.

اگر مشکلی در این دستگاهها به وجود بیاید، لازم است تا تکنسین متخصص و باتجربه ای که آشنایی کامل به تمام قطعات و برنامه‌ها را دارد، دستگاه را چک کند تا بتواند کار عیب یابی و تعمیر با استفاده از قطعات فابریک یدک تهیه شده از نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در شیراز را به درستی انجام دهد. در صورتی که در تعمیر این دستگاهها از قطعات یدک باکیفیت استفاده نشود، راندمان کار دستگاه کاهش پیدا خواهد کرد و احتمال بروز مشکل در سایر قطعات دستگاه نیز به وجود می‌آید. به همین خاطر، لازم است از تکنسین مجاز دستگاه برای تعمیر لباسشویی در شیراز کمک بگیرید. برای حضور فوری تکنسین متخصص و مجرب در محل شما، با شماره‌ 07191011297 تماس بگیرید. در ادامه در خصوص برخی از ارورهای رایج این دستگاهها نکاتی را می‌خوانیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در شیراز

ارورهای رایج ثبت شده در نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در شیراز

در این قسمت قصد داریم تا شما را با برخی از ارورهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی نف در شیراز آشنا کنیم. این ارورها، بیش از سایر خطاهای دستگاه، مصرف کنندگان را مجبور به تماس با این مرکز کرده و به همین خاطر، شناختن آن ها ضروری است. اگر هنگام تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در شیراز، روی صفحه نمایشگر لباسشویی خود، ارور خاصی را مشاهده کرده بودید، حتما به تعمیرکار دستگاه انتقال دهید و مطمئن شوید که او، قطعه مورد نیاز برای تعمیر دستگاه شما را به همراه دارد.

خطای F01: این خطا در لباسشویی نف، مربوط به درب ماشین لباسشویی شماست. ابتدا از بسته بودن درب ماشین لباسشویی خود، اطمینان پیدا کنید. اگر درب به صورت درست بسته شده باشد و این خطا از بین نرود، احتمالا ایراد از میکروسوییچ درب لباسشویی نف است. میکروسوئیچ قطعه حساسی است که وظیفه دارد تا تایید بسته بودن درب دستگاه را به کاربر بدهد.

نمایندگی لباسشویی نف در شیراز

خطای F02: یکی از خطاها پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی نف در شیراز، خطای میزان آب ورودی به لباسشویی است. شیر آب لباسشویی را بررسی کنید. سپس مطمئن شوید که شلنگ ورودی آب پیچ و تاب نخورده و مسدود نشده است. اگر فشار آب ورودی کم باشد نیز، احتمال بروز این خطا وجود دارد. پس از رفع تمام موارد بالا اگر مشکل حل نشد، برای تعمیر لباسشویی خود با ما تماس بگیرید.

خطای F03: همان طور که خطای قبلی مربوط به آبگیری لباسشویی است، این خطا مربوط به تخلیه آب لباسشویی نف است. اگر شلنگ خروجی را بررسی کردید و مشکلی مثل رسوب یا گرفتگی به دلیل وجود آشغال مشاهده نکردید، برای تعمیر یا تعویض فیلترها و پمپ تخلیه دستگاه خود، با نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در شیراز، تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی نف در شیراز

خطای F04: این خطای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی نف در شیراز، مربوط به نشت آب از دستگاه است. ممکن است میکروسویچ شناور در قسمت پایین ماشین لباسشویی ایراد پیدا کرده باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد. همین طور، ممکن است به علت پارگی شلنگ تخلیه و باز ماندن در ماشین لباسشویی این خطا را روی صفحه نمایشگر لباسشویی نف مشاهده کنید. برای تعمیر لباسشویی نف در شیراز، با مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو تماس بگیرید.

خطای F05: با مشاهده این خطا روی صفحه نمایشگر لباسشویی نف، لازم است قطعات مختلف دستگاه شامل بلوک اتصالات، دسته‌سیم‌ها، موتور، زغال‌ها، اتصالات سرعت‌سنج و تاکومتر موتور را مورد بررسی تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در شیراز قرار گرفته و پس از عیب یابی صحیح، مشکل دستگاه رفع شود. برای رفع این مشکل با نمایندگی لباسشویی نف در شیراز تماس بگیرید.

خطای F06: مشکل در المنت حرارتی لباسشویی وجود دارد. المنت حرارتی لباسشویی شما وظیفه دارد تا آب را به دمای مناسب برای شستشوی لباس ها برساند. هر برنامه شستشو، به یک دمای مشخص برای آغاز به کار نیاز دارد. به جز المنت تنظیم دمای آب، المنت حرارتی دیگری در دستگاه وجود دارد که در هنگام استفاده از برنامه خشک کن و اتوی خودکار دستگاه، وارد مدار می‌شود. برای رفع این ایرادها لازم است از تکنسین دستگاه کمک بگیرید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی نف در شیراز

خطای F10: دیگر خطای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در شیراز، که به دلیل قطع شدن اتصالات بین موتور و ماژول رخ می‌دهد، خطای F10 است. پس از دیدن این خطا روی نمایشگر لباسشویی خود، لازم است کار تعمیر موتور لباسشویی که کاری حساس و پیچیده‌ای هست، انجام شود.

همان طور که گفتیم، در این قسمت، تنها به معرفی برخی از ارورهای اصلی و پرتکرار ثبت شده در نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در شیراز پرداخته‌ایم. اگر در دستگاه خود شاهد مشکل دیگری بودید و اروری را روی صفحه نمایشگر دستگاه مشاهده کردید که در لیست بالا وجود نداشت، لازم است دفترچه راهنمای دستگاه خود را با دقت بخوانید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر آشنایی با معنای ارورهای دستگاه، با برنامه های مختلف شستشوی لباسشویی خود نیز، آشنا بشوید.

کورنیدو، نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در شیراز

در قسمت های قبل با برخی از خطاهای پرتکراری که کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در شیراز کرده است، آشنا شدیم. اگر با هر کدام از این ارورها مواجه شدید و نتوانستید آن ها را رفع کنید، لازم است تا از تعمیرکار مجرب و بادانش دستگاه، کمک بگیرید. کار تعمیر لباسشویی نف در مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو، با استفاده از قطعات با کیفیت نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در شیراز و توسط بهترین تکنسین ها، با سابقه حداقل هشت ساله در تعمیر انواع لباسشویی نف صورت می‌پذیرد. این موارد در کنار قیمت های به صرفه که بر اساس نرخ اتحادیه محاسبه می‌گردند، از مهم ترین دلایل اعتماد همشهریان گرامی، به مجموعه تعمیرات تخصصی کورنیدو در سالهای اخیر است. اگر شما نیز، نیاز به تعمیر فوری و با کیفیت لباسشویی نف در محل خودتان داشتید، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره‌ 07191011297 تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در شیراز:

تعمیر لباسشویی نف در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *