مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند نف یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی نف در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی نف در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی نف
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی نف در زنجان
تعمیرات لباسشویی نف در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی نف در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان

یکی از ایرادات رایج که می‌تواند برای ماشین لباسشویی روی دهد و شما را حسابی سردرگم کند آبگیری نکردن ماشین لباسشویی و یا عدم ورود آب به دیگ شستشوی ماشین لباسشویی می‌باشد. این مشکل می‌تواند دلایل ساده‌ای داشته باشد یا اینکه دلایل آن می‌تواند بسیار پیچیده باشد، مثلاً اینکه ماشین لباسشویی شما دچار نقص فنی شده است. در این مطلب به بررسی دلایل عدم آبگیری صحیح ماشین لباسشویی و راهکارهای رفع مشکل خواهیم پرداخت. چنان چه موفق به رفع مشکل نشدید می‌توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان تماس گرفته و درخواست کمک نمایید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان

دلایل عدم آبگیری لباسشویی و رفع آن طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان

تصور کنید زمانی که زیاد لباس‌های بسیاری روی هم تلنبار شده‌اند و برای شستن آنها به سراغ ماشین لباسشویی می‌روید ببینید که ماشین لباسشویی آبگیری نکرده و در نتیجه دستگاه شروع به کار نمی‌کند. در این موقعیت چه خواهید کرد؟ آیا خودتان می‌توانید مشکل را رفع کنید؟ چنانچه اطلاعات مختصری درباره مسائل فنی ماشین لباسشویی دارید با مطالعه این مطلب می‌توانید خودتان در منزل و بدون نیاز به تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان به رفع مشکل بپردازید. به خاطر داشته باشید که این مشکل در تمامی برند‌های ماشین لباسشویی نظیر ال جی، سامسونگ، بوش، جنرال الکتریک، نف و … ممکن است به وجود بیاید و دلایل و راهکارهای رفع آن برای تمامی برند‌ها یکسان است. در ادامه به بررسی دلایل عدم آبگیری ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت.

وجود ایراد در صافی‌ها و شلنگ‌های ورودی آب

ماشین لباسشویی به کمک شلنگ‌های لاستیکی که به شیر آب شهری متصل هستند آبگیری را انجام می‌دهد. گاهی طول این شلنگ‌ها به دو الی سه متر نیز می‌رسد. همچنین در انتهای شلنگ و در محل اتصال آن به شیر صافی‌های کوچکی وجود دارند که از ورود رسوبات و مواد موجود در آب به داخل شیر برقی دستگاه جلوگیری می‌کند. به همین دلیل یکی از اولین مواردی که در صورت بروز مشکل آبگیری باید بررسی شود اطمینان از سلامت شلنگ‌های تامین آب و همچنین صافی‌ها هستند. گاهی ممکن است به خاطر ترک‌های موجود بر روی شلنگ یا پارگی آن و یا پیچ خوردگی شلنگ انسداد ایجاد شده و آبگیری در دستگاه انجام نشود. همچنین صافی‌ها و فیلتر‌ها می‌توانند به دلیل تجمع رسوبات مقدار آب کمتری را عبور دهند که این امر باعث کند شدن آبگیری لباس‌شویی خواهد شد.

برای عیب یابی ابتدا از باز بودن شیر آب مطمئن شوید و سپس شلنگ‌ها و شیر برقی و صافی‌ها را چک کنید تا دچار انسداد و یا شکستگی و پارگی نشده باشد. می‌توانید شلنگ‌ها را از ماشین لباسشویی جدا کرده و سر آنها را داخل یک سطل قرار دهید تا از مناسب بودن فشار آب ورودی و مسدود نبودن شلنگ‌ها مطمئن شوید. در صورتی که هر یک از شلنگ‌ها و یا صافی‌ها دچار ایراد شده بود آنها را از طریق نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان تعویض نمایید. همچنین می‌توانید تعویض شیر برقی را به نمایندگی لباسشویی در زنجان بسپارید.

تعمیر لباسشویی نف در زنجان

معیوب شدن شیر تامین آب خانگی ماشین لباسشویی

یکی دیگر از دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی می‌تواند ایراد در شیر آب منزل باشد. برای رفع مشکل بهتر است از باز بودن شیر مطمئن شوید و در صورتی که به انسداد شیر مشکوک هستید برای تعمیر آن با نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان تماس بگیرید.

معیوب شدن شیر برقی ماشین لباسشویی

شیر ورودی آب که اصطلاحاً شیر برقی نامیده می‌شود یکی از مهمترین قطعات در بروز مشکلات مربوط به آب‌گیری ماشین لباسشویی می‌باشد. در صورت خراب شدن شیر برقی که در پشت لباسشویی قرار گرفته است دستگاه می‌تواند به کندی از آب پر شود یا اصلا پر نشود همچنین در این قطعه می‌تواند باعث آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی شود. به خاطر داشته باشید شیر آب علاوه بر ولتاژ مناسب به فشار کافی آب برای عملکرد صحیح خود نیازمند است. بنابراین در صورت آبگیری نکردن دستگاه بهتر است شیر برقی بررسی شود و چنانچه این قطعه معیوب است از طریق نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان تعمیر و یا تعویض گردد .

چنانچه فشار آب پشت شیر صحیح و مناسب است باید از تامین برق آن اطمینان حاصل کنید. برای این کار از یک مولتی متر برای اندازه‌گیری ولتاژ سلونوئید‌های شیر برقی استفاده کنید. این اندازه‌گیری ولتاژ باید در بین کار دستگاه و در مرحله آبگیری توسط نمایندگی لباسشویی نف در زنجان انجام شود زیرا احتمال بروز خطرات برق گرفتگی وجود دارد.

چنانچه ولتاژ شیر برقی نیز مناسب است معیوب بودن خود شیر می‌تواند دلیل بروز مشکل باشد که در این صورت کل بدنه شیر برقی باید توسط تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان تعویض گردد. اما اگر ولتاژ به شیر ورودی آب و هوا شیر برقی نمی‌رسد باید قطعاتی که شیر برقی را کنترل می‌کند بررسی نمایید. شیر برقی توسط تایمر و یا برد الکترونیکی و سوئیچ فشاری که به سوئیچ سطح آب معروف است کنترل می‌شود. به همین دلیل در صورتی که برق به شیر برقی نمی‌رسد ممکن است ایراد از یکی از این قطعات باشد که در این صورت لازم از تعویض را از طریق نمایندگی لباسشویی نف در زنجان انجام دهید.

تعمیرات لباسشویی نف در زنجان

معیوب بودن سوئیچ سطح آب ماشین لباسشویی

سوئیچ سطح آب یک سوئیچ فشاری است و ولتاژ برق ورودی به قسمت شیر برقی را کنترل می‌کند. در واقع جریان باید از تایمر یا برد الکترونیکی اصلی به سوئیچ فشار و از این قطعه به شیر برقی برسد. پس از رسیدن میزان آب به حد مناسب در دیگ لباسشویی سوئیچ فشار جریان شیر برقی را قطع نموده و آبگیری را متوقف می‌نماید و سپس جریان به موتور هدایت شد و مرحله چرخش و شستشو آغاز می‌گردد. ایراد در سوئیچ سطح آب می‌تواند یکی از دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی باشد. چنانچه سوئیچ ایرادی داشته باشد ممکن است پیش از رسیدن آب به میزان مناسب جریان شیر برقی قطع شود یا این کار از همان ابتدا انجام شود که در این حالت آبگیری انجام نخواهد شد. بنابراین سوئیچ سطح آب باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان تعویض گردد.

ایراد در تایمر سلکتور و یا برد الکترونیکی اصلی ماشین لباسشویی

تایمر مکانیکی در مدل‌های قدیمی‌تر استفاده می‌شد و در مدل‌های جدید به جای این قطعه از برد الکترونیکی اصلی استفاده می‌شود. این تایمر یا برد وظیفه هدایت جریان الکتریکی به بخش‌های مختلف از جمله شیر برقی دستگاه را به عهده دارد. چنان که ایرادی در تایمر یا برد اصلی وجود داشته باشند امکان دارد ولتاژ لازم برای عملکرد صحیح شیر برقی به آن نرسد و آبگیری انجام نشود که در این حالت تعویض تایمر یا برد باید توسط نمایندگی لباسشویی نف در زنجان انجام شود. برای تست تایمر باید در مرحله آب‌گیری ولتاژ کنتاکت‌های تایمر اندازه‌گیری شود. این کار به دلیل وجود خطر برق گرفتگی باید حتماً توسط تکنسین ماهر نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان انجام شود.

تعمیر لباسشویی نف در زنجان

نتیجه‌گیری برای رفع مشکل طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که گاهی ساده و گاه فنی و پیچیده هستند. در این مطلب به مهم‌ترین دلایل فنی این ایراد اشاره کردیم و روش‌های عیب یابی و رفع مشکل را به شما آموختیم. چنان چه موفق به رفع مشکل نشدید در اسرع وقت با نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما باشند و یا از تکنسین نمایندگی لباسشویی نف در زنجان بخواهید قطعات معیوب را تعویض نماید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان:

تعمیر لباسشویی نف در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 33364507-024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *