مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس

برند نف یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی نف در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی نف در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی نف
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی نف در تبریز
تعمیرات لباسشویی نف در تبریز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی نف در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز

یکی از اولین راهکارهایی که در زمان مواجه شدن با خرابی و ایراد در ماشین لباسشویی نف خود به فکرتان می‌رسد تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز است. این بهترین و عاقلانه‌ترین راهی است که می‌توانید انتخاب کنید. زیرا نمایندگی‌ها همیشه بهترین نیروهای آموزش دیده را داشته و روی تعمیر لباسشویی در تبریز تبحر دارند.

تنها کافی است در زمان مواجه شدن با هر ایراد با همکاران ما در نمایندگی لباسشویی نف در تبریز تماس گرفته و راهنمایی بخواهید. مشکلات ماشین لباسشویی بسیار گسترده بوده و رسیدگی به هریک آن‌ها نیاز به تجربه و دانش زیادی دارد. اگر فکر می‌کنید خودتان مهارت کافی برای این کار را دارید از راهنمایی‌های زیر استفاده کرده و کار تعمیرات دستگاه خود را شروع کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز

رفع مشکل ماندن پودر در مخزن در به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز

گاهی بعد از شستشوی لباس‌ها متوجه می‌شوید پودر داخل مخزن مانده و خوب حل نشده است. در چنین شرایطی ابتدا مطمئن شوید درب دستگاه شما خوب قفل شده است. اگر قفل درب ایراد داشته باشد به احتمال زیاد مشکل در کار برد و برخی قطعات دیگر است که می‌توانید بررسی آن‌ها را به نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز بسپارید.

اما اگر قفل درب لباسشویی شما سالم است احتمالاً مشکل به شیر برقی آن مربوط خواهد شد. در چنین حالتی ابتدا بررسی‌های خود را از شیر برقی شروع می‌کنیم. شیر برقی قطعه‌ای است که روی میزان آب ورودی به دستگاه کنترل دارد. اگر برای تعویض این قطعه یا بررسی موارد دیگر نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید با نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز در ارتباط باشید.

بررسی علت روشن نشدن ماشین لباسشویی نف

در بسیاری از موارد روشن نشدن ماشین لباسشویی شما به دنبال خراب شدن قطعاتی مانند پریز یا دو شاخه اتفاق می‌افتد. در کل متداول‌ترین علت روشن نشدن ایراد در روند برق‌رسانی به دستگاه شماست. اگر از کارهای برقی سررشته‌ای ندارید با همکاران ما در نمایندگی لباسشویی نف در تبریز در تماس باشید.

در صورت سالم بودن قطعات مربوط به جریان برق و اطمینان از وصل بودن برق ساختمان، نوبت به بررسی صفحه‌نمایش می‌افتد. شاید دستگاه روشن شده ولی به خاطر ایراد در نمایشگر متوجه آن نمی‌شوید. همچنین ایراد در موتور یا برد الکتریکی را نیز در نظر داشته باشید. اگر مشکل ادامه داشت با نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی نف در تبریز

بررسی دلیل سیاه شدن لاستیک در لباسشویی نف

اغلب در کنار سیاه شدن لاستیک بوی بدی را نیز از ماشین لباسشویی خود احساس می‌کنید. در طولانی‌مدت این سیاهی می‌تواند خسارت‌های سنگینی را به دنبال داشته باشد. اگر علت این مشکل را نمی‌دانید می‌توانید از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز راهنمایی بخواهید.

برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی حتماً بعد از هر بار شستشوی لباس‌ها درب ماشین را باز بگذارید تا داخل آن خوب خشک شود. همچنین هر ماه یک بار لاستیک دور درب را خوب تمیز کنید. می‌توانید برای این کار از محلول‌های مخصوص استفاده نمایید. اگر سیاهی لاستیک در لباسشویی شما در فواصل کوتاهی تکرار می‌شود می‌توانید بررسی مشکل را به متخصصین نمایندگی لباسشویی نف در تبریز بسپارید.

بررسی علت صدای زیاد به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز

اگر متوجه صداهای بلندی از ماشین لباسشویی خود می‌شوید در اولین مرحله دقت کنید این صدا در چه زمان و در کدام بخش از دستگاه شما به گوش می‌رسد. به عنوان مثال می‌توان به خراب شدن پمپ آبکش اشاره کرد. در چنین شرایطی صدای بلندی را می‌شنوید ولی آبکش کاری را انجام نمی‌دهد. هر صدا در دستگاه شما می‌تواند مربوط به خرابی قطعات متفاوتی باشد که نیاز به بررسی در نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز دارد.

برای رفع این مشکل و پیدا کردن علت صدا ابتدا تسمه لباسشویی را بیرون بیاورید. حالا دیگ و موتور آن را با دستان خود بچرخانید. پس از چرخاندن هر بخش صدای آن را با دقت گوش کنید. اگر نتوانستید خودتان علت صدا را پیدا کرده یا برطرف نمایید برای رسیدگی به این مشکل با نمایندگی لباسشویی نف در تبریز در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی نف در تبریز

بررسی علت لرزش لباسشویی نف

یکی از متداول‌ترین دلایلی که شما را ممکن است مجبور کند از نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز کمک بخواهید لرزش‌های شدید در دستگاه است. متداول‌ترین علت این مشکل تراز نبودن دستگاه شماست. برای بررسی تراز باید در زمان نصب آن را چک کنید. اگر مشکلی در تراز وجود دارد می‌توانید با تنظیم پایه‌ها آن را رفع کنید.

علت دیگر لرزش در دستگاه لباسشویی مسدود شدن مسیر فیلترهای داخلی دستگاه است. اگر بعد از تمیز کردن فیلتر تخلیه بازهم با لرزش‌های شدید در لباسشویی خود مواجه شدید باید علت این مشکل را با نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در میان بگذارید.

بررسی علت نشتی آب به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز

دلایل نشتی آب در ماشین لباسشویی بسیار متفاوت است که می‌توانید بررسی تک به تک آن‌ها را با کارشناسان نمایندگی لباسشویی نف در تبریز در میان بگذارید. یکی از علت‌های نشتی آب سوراخ شدن شلنگ ورودی یا خروجی یا مسدود شدن مسیر آن است. نشتی آب در مسیر خرطومی متصل به جاپودری نیز می‌تواند باعث نشتی آب شده باشد.

موارد دیگری که می‌تواند مربوط به نشتی آب باشد خراب شدن خرطومی دیگ فیلتر یا خرطومی متصل به دیگ تخلیه است. همچنین ایراد در دیگ ماشین لباسشویی نیز می‌تواند منجر به نشتی آب از دستگاه شما شود. اگر پس از بررسی تمام این موارد نتوانستید مشکل اصلی را پیدا کنید با نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی نف در تبریز

مشکلات مربوط به موتور در لباسشویی نف

یکی از مواردی که ممکن است در ماشین‌های لباسشویی با آن‌ها برخورد داشته باشید خراب شدن موتور دستگاه است. اگر برای موتور مشکلی ایجاد شود هیچ‌کدام از قطعات دیگر قادر به کار کردن نبود و روند کلی کار دستگاه متوقف خواهد شد. اغلب در زمانی خرابی موتور صدایی شبیه به صدای وزوز را از دستگاه خود خواهید شنید.

در مورد خرابی موتور نشانه‌های زیادی وجود دارد. مثلاً ممکن است دیگ نچرخیده و لباس‌ها شسته نشوند. یا اینکه لباس‌ها در انتهای کار خشک نشده و همان‌طور خیس داخل دیگ مانده باشند. موتور یکی از قطعات بسیار مهم در لباسشویی شماست که بررسی و تعمیرات آن را تنها افراد ماهر و متخصص می‌توانند انجام دهند. برای این کار با نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز در تماس باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در تبریز:

تعمیر لباسشویی نف در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *