مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان

سوالات متداول تعمیر لباسشویی نف در اصفهان

چگونه متوجه سلامت شیر برقی ماشین لباسشویی شویم؟

شیر برقی ماشین لباسشویی شما یکی از وسایل مهم این دستگاه می‌باشد که در روند آبگیری دستگاه نقش مهمی را ایفا می‌کند.می‌توانید با استفاده از اهم متر وضعیت شیر برقی را مورد بررسی قرار دهید.

به جز پمپ تخلیه چه مواردی در عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی اثرگذار هستند؟

اگر متوجه شدید ایرادی در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما وجود ندارد لازم است به صورت کامل فیلتر تخلیه دستگاه را از جای خود بیرون آورده و خوب تمیز کنید. همچنین احتمال خراب شدن برد الکترونیکی را در نظر داشته باشید.

چرا بدون انجام عملیات آبگیری ماشین لباسشویی متوقف می‌شود؟

یکی از مهمترین مراحل کارکرد ماشین لباسشویی شما تامین آب لازم برای شستشوی لباس‌ها می‌باشد.در صورت نمایش کد خطا مرتبط از کارشناسان تعمیر لباسشویی نف در اصفهان کمک بخواهید.

چگونه از نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مطمئن شویم؟

عدم نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مانع از تخلیه مناسب آب از دستگاه می‌شود. حتماً در زمان نصب این قطعه در لباسشویی باید توجه داشته باشید ارتفاع مناسب شلنگ تخلیه از سطح زمین حتماً در حدود یک متر در نظر گرفته شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان| تعمیر، نصب و سرویس

برند نف یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی نف در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی نف باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی نف در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی نف

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی نف در اصفهان
تعمیرات لباسشویی نف در اصفهان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی نف در اصفهان

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن4تخلیه نکردن آب پس از شستشو5تمیز نشستن لباس ها6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی نف در اصفهان»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان

در دنیای امروزی همه ی ما به نوعی با مشکلات زیادی در زندگی رو به رو هستیم. در نهایت هر ابزاری که بتواند اندکی کار ما را راه بیندازد آن را مهم می دانیم. یکی از این ابزار های مهم و کار راه انداز ماشین لباسشویی است، ولی امان از روزی که این وسیله به هر دلیلی خراب شود، آن وقت کلی البسه کثیف جمع می شود و از همه  بدتر اگر به آن ها احتیاج داشته باشیم و بخواهیم دستی شستشو دهیم وقت زیادی را از ما خواهد گرفت.

از جایی که خیلی از ایراد ها و مشکلات ماشین های لباسشویی کلی نیستند شاید بتوانیم به تنهایی آن ها را رفع کنیم. به طور کلی هر سوالی در مورد خرابی ماشین لباسشویی داشته باشید در این مقاله جواب سوال خود را پیدا خواهید کرد. ما قصد داریم در ارتباط با اقسام خرابی ماشین لباسشویی نف و تعمیر لباسشویی در اصفهان به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان توضیحاتی را ارائه دهیم. قطعا مشاهده خواهید کرد که چقدر نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان بی نظیر است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان

رفع مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی نف توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان

هنگامی که دکمه ها را می زنید ولی ماشین لباسشویی روشن نمی شود باید ابتدا جریان برق در واقع دوشاخه و کابل انتشار برق و سیم ها را ارزیابی کنید. البته پیش از ارزیابی اطمینان پیدا کنید که برق شهری متصل است یا نه. اما اگر احساس کردید که لباسشویی صدای وزوز اندکی دارد ولی روشن نمی شود قطعا کمپرسور سوخته است.

امکان دارد مشکل جزئی باشد و درب ماشین به درستی بسته نشده باشد. سوئیچ بالای درب را بررسی کنید. در آخر باید بگوییم ممکن است روشن نشدن ماشین لباسشویی به خاطر معیوب بودن ولوم باشد. برای برطرف شدن این مشکل باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان بخواهید لباسشویی را عیب یابی کنند. نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان به سرعت مشکل را بررسی و رفع می نمایند‌.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی نف در اصفهان

رفع مشکل نچرخیدن ماشین لباسشویی نف توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان

یکی از ایراد های شایع همه ی لباسشویی ها نچرخیدن ماشین لباسشویی است. هنگامی که لباسشویی شما نمی چرخد باید در ابتدا به قفل درب، اجزای قفل درب دقت کامل کنید، زیرا معیوب بودن آن ها می تواند دلیلی مهم برای نچرخیدن باشد.

دلایل دیگر نچرخیدن لباسشویی که باید توسط تعمیر کار متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان ارزیابی شود شامل معیوب بودن بخش هایی مانند برد کنترل کمپرسور ماشین لباسشویی، استاتور ورتو، بیرینگ  و یا پاره بودن تسمه هم شامل می شود.

تعمیرکاران حرفه ای از نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان به درستی مشکل را ریشه یابی می کنند. مطمئن باشید متخصصان نمایندگی لباسشویی نف در اصفهان در کار خود مهارت دارند.

نمایندگی لباسشویی نف در اصفهان

رفع خاموش شدن یکدفعه ای لباسشویی نف توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان

یکی از مشکلات شایع همه ی لباسشویی ها به خصوص لباسشویی نف خاموش شدن یکدفعه ای آن ها است. برای اینکه علتش را یافت کنید بهتر است به دو شاخه و دیگر اتصالات برقی لباسشویی نگاه بیندازید. امکان دارد قسمتی از مسیر ورود برق صدمه دیده باشد و موقع کار جریان برق قطع گردد.

بخش های دیگر که معیوب بودن و سوختن آن ها موجب خاموش شدن یکدفعه ای لباسشویی می شود حاوی کلید، ولوم، برد کنترل ماشین، ولوم،  قفل درب و انباره پارازیت گیرهستند. حتما از نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان بخواهید مشکل را بررسی کنند. نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان اگر احتیاج دانست قطعات معیوب را تعمیر یا عوض می کند.

نشتی آب از زیر ماشین لباسشویی نف

به علت خرابی و معیوب بودن شلنگ و پمپ تخلیه، آب در زیر ماشین لباسشویی نشت می کند، شلنگ تخلیه در قسمت پشت ماشین قرار دارد با ارزیابی این شلنگ ممکن است پارگی در آن مشاهده کنید که باید آن را عوض کرد.

دریچه ورودی آب لباسشویی نف مانند شیر در عقب دستگاه قرار دارد و برای ارزیابی آن باید برق ماشین قطع گردد و اگر شلنگ وصل شده به آن دچار پارگی است باید آن را عوض کنید تا نشتی آب لباسشویی نف ایرادش مشخص شود حتما آن را به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان بررسی کنید.

از علت های دیگر معیوب بودن لباسشویی نف و خراب بودن آن کهنگی یا پاره بودن لاستیک اطراف درب لباسشویی است پس با عوض کردن آن این ایراد را برطرف کنید. برای مشخص کردن ایراد برد الکترونیکی لباسشویی نف باید از سرویس کار با تجربه از نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان کمک بگیرید چون این بخش کمی خطرناک است و احتمال برق گرفتی را خواهد داشت. خواهشمندیم تمامی مشکلات لباسشویی خود را به نمایندگی لباسشویی نف در اصفهان بسپارید‌ تا رضایتتان به دست بیاید.

تعمیر لباسشویی نف در اصفهان

تند نچرخیدن ماشین و خوب خشک نشدن البسه در لباسشویی نف

اگر هنگام مشخص کردن ایراد ماشین لباسشویی دقت نمودید که حرکت آن تند شده همین مسئله موجب درست خشک نشدن البسه شده است باید بدانید که امکان دارد علتش ایراد در المنت یا تسمه یا کمپرسور لباسشویی باشد و حتی می توانیم به میزان زیاد البسه در لباسشویی اشاره کنیم.

برای مشخص کردن ایراد و رفع آن باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان کمک بخواهید زیرا که در اکثر مواقع این ایراد ها فنی است و احتیاج به مهارت متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان دارد. ما به شما قول صد در صد می دهیم از مراجعه به نمایندگی لباسشویی نف در اصفهان پشیمان نخواهید شد.

سخن آخر

دوستان عزیز و همراه ما در این مقاله در ارتباط با ماشین لباسشویی نف  و انواع خرابی آن توضیحاتی را ارائه دادیم. کاملا ذکر نمودیم که هر کدام از مشکلات ماشین لباسشویی اعم از خوب خشک نشدن البسه، بسته نشدن درب ماشین، نشتی آب از زیر ماشین لباسشویی و غیره  به چه صورتی رفع خواهد شد‌. عزیزان ما به شما تضمین می کنیم تعمیرکاران بی نظیر از نمایندگی لباسشویی نف در اصفهان با هزینه ای به صرفه و مناسب مشکل لباسشویی شما را برطرف خواهند کرد. اگر سوالی داشته باشید می توانید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در اصفهان:

تعمیر لباسشویی نف در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *