مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی میله در مشهد

چرا ماشین لباسشویی میله می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی میله بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی میله به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی میله در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی میله بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی میله اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

برند میله یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی میله در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی میله باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی میله در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی میله

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله در مشهد
تعمیرات لباسشویی میله در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی میله در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی میله در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در مشهد

در این مقاله مطالبی از قبیل نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در مشهد و همچنین نمایندگی لباسشویی میله در مشهد را بیان می کنیم و شما عزیزان را با مطالب مفید در زمینه ماشین لباسشویی آشنا می کنیم. همچنین در زمینه دلایل تاب برداشتن دیگ ماشین لباسشویی و تعمیر لباسشویی در مشهد مطالب مفیدی را به شما عزیزان مطرح می نمایم، که شما با مطالعه آن اطلاعات جامع و کاملی در این زمینه دریافت خواهید نمود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در مشهد

نمایندگی لباسشویی میله در مشهد

در هر شهر و شهرستانی نمایندگی های معتبر انواع ماشین لباسشویی وجود دارد و شما می توانید جهت تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی خود به نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در مشهد تماس بگیرید و بهترین خدمات تعمیر و سرویس کاری را از این نمایندگان متخصص و ماهر دریافت کنید.

لباس شویی از جمله وسایلی می باشند که باید به سرعت تعمیر شود و در صورت عدم تعمیر کارهای روزمره ما با اختلالاتی همراه خواهد بود، با تماس با نمایندگان لباسشویی می توانید در سریعترین زمان ممکن بهترین خدمات تعمیر کاری را از آنها دریافت نمایید و همچنین قیمت تعمیر و سرویس آنها بر اساس تعرفه مشخص و ثابتی می باشد.

دلیل تاب برداشتن مخزن لباسشویی ها

علت های گوناگون در زمینه تاب برداشتن مخزن ماشین لباسشویی وجود دارد و اگر که چنین مشکلی پیش آید، باعث بروز مشکلات بسیاری می‌شود که می بایست در این گونه موارد به سرعت دیگ ماشین لباسشویی تعمیر شود. می توانید جهت تعمیر به نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در مشهد و همچنین نمایندگی لباسشویی میله در مشهد مراجعه کنید. به نحوه تشخیص تاب برداشتن این مخازن اشاره می ‌نماییم و مطالب مفید از این قبیل را برای شما توضیح می دهیم و در مورد نحوه تعمیر این مخازن لباسشویی نکاتی را بیان می کنیم.

تعمیر لباسشویی میله در مشهد

تاب برداشتن مخزن لباسشویی از نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در مشهد

در بخش زیر توضیحات مختصر و مفیدی را در زمینه دلایل تاب برداشتن این مخازن توضیح می دهیم این دلایل به شرح زیر است:

 دیگ و یا مخزن لباسشویی در کجا قرار گرفته است؟

ماشین لباسشویی ظرفی دارد که ما لباس را در آن قرار می دهیم که به آنها دیگ یا مخزن لباسشویی می گویند، که فرآیند شستشو در این دیگ ها انجام می شود. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد، بلکه آبکشی که در داخل آن قرار گرفته است شروع به چرخیدن می کند و فرایند شستشو انجام می‌شود. هنگامی که ماشین لباسشویی شروع به کار می کند، فنرها باز می گردد تا به بدنه برخورد می کند. آبکشی که در داخل ماشین های لباسشویی وجود دارد به وسیله چند چیز به هم متصل می شود .

علت های تاب برداشتن این مخازن و دیگ چیست؟

  • مشکل در کوپلینگ
  • معیوب بودن بلبرینگ
  • اختلالات بسیار زیاد در استاتور و روتور
  • مشکلات بسیار زیاد در تسمه
  • بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

جهت بررسی به موقع و درست و اصولی ماشین لباسشویی خود حتما با نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در مشهد مراجعه نماید.

تعمیرات لباسشویی میله در مشهد

دیگ ماشین لباسشویی چیست و در کدام بخش قرار دارد؟

در همه ماشین های لباسشویی یک مخزن و دیگ وجود دارد که ما لباس ها را در آنجا قرار می دهیم و مواد شوینده و همچنین آب در این مخزن ها وارد می شود و مراحل شست و شو به وسیله آن ها شروع می شود این مخزن دارای دو بخش داخلی و خارجی است. در داخل مخارن لباس ها قرار داده می شود، همچنین این مخزن ها دارای سوراخ های کوچکی هستند که با قرار دادن لباس در آنها فعال می شود.

بعد از این که آب از طریق لوله های مربوطه وارد لباسشویی می شود فرآیند شستشو آغاز می گردد و بعد از تمام شدن شست و شو آب از سوراخ های موجود خارج و به سرعت تخلیه می گردد. جنس این مخازن از فولاد است و صفحه آن لعابی می باشد، که به صورت گالوانیزه نیز موجود می باشد. که  باعث بروز خرابی در این دیگ ها می‌شود. که به سرعت باید توسط قبیل نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در مشهد و همچنین نمایندگی لباسشویی میله در مشهد مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

امروزه با رشد تکنولوژی و تولید ماشین های لباسشویی خیلی پیشرفته شده است. هر شرکت و برند لباسشویی منحصر به فرد خود را دارد و از مکانیسم مخصوص به خود نیز استفاده می نماید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله در مشهد

نحو چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

در این مقاله به بررسی اینکه دیگه ماشین لباسشویی چطور می تواند اطلاعاتی را به شما کاربران گرامی می دهیم:

  • توجه داشته باشید که دیگه ماشین لباسشویی نمی چرخد، بلکه آبکشی که در درون آن قرار دارد به چرخش در می آید و از این طریق فرآیند شستشو آغاز می شود.
  • مخزن لباسشویی به وسیله دو فنر از بالا و دو فنر دیگر از پایین به ماشین لباسشویی متصل می شود، که در برخی از مدل ها این اتصال متفاوت است.
  • هنگامی که ماشین لباسشویی شروع به کار می کند، فنرها باز می شود تا به بدنه برخورد نکند و باعث خسارت نشود.
  • آبکشی که در داخل دیگ است به وسیله ای وسایلی به هم متصل می شوند و همچنین دو بلبرینگ در آنها نصب شده است.
  • برد الکتریکی به موتور دستور می دهد که لباس ها را به چپ و راست بچرخاند، تا فرایند شستشو به درستی انجام شود.

مدل های جدیدتر و  مدرن‌تر دیگر تسمه در آن قرار داده نمی شود و ولتاژ dc به وسیله برد الکتریکی به موتور ماشین لباسشویی متصل شده است. نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در مشهد خود را بشناسید.

کلام پایانی

تاب برداشتن دیگ علت های گوناگونی دارد، که همه این موارد باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در مشهد و یا نمایندگی لباسشویی میله در مشهد بررسی شود و بررسی این امور را باید به متخصص و کارشناس این امر بسپارید و در کوتاه ترین زمان ممکن لباسشویی خود را با قیمت مناسب تعمیر نماید. همیشه و در هر شهری سعی کنید که نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در مشهد را انتخاب کنید و در زمینه تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی خود آسوده خاطر باشید و با خواندن این مطلب در مورد علت های تاب برداشتن دیگ لباسشویی اطلاعات جامع و کاملی کسب خواهید نمود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در مشهد:

تعمیر لباسشویی میله در مشهد| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *