مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در شیراز

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در شیراز | تعمیر، نصب و سرویس

برند میله یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی میله در شیراز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی شیراز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی میله در شیراز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در شیراز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی میله
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله در شیراز
تعمیرات لباسشویی میله در شیراز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی میله در شیراز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در شیراز

لباسشویی یک ماشین شستشوی پیشرفته و پیچیده است که از قطعات مختلفی تشکیل شده است. این قطعات در کنار هم، کار شستشوی لباس ها را به انجام می‌رسانند. اگر مشکلی در دستگاه وجود داشته باشد، این قطعات روی هم اثر گذاشته و این احتمال وجود دارد که دستگاه روشن نشود و یا کار شستشو به درستی انجام نشود. پس در صورت خرابی هر کدام از قطعات دستگاه، لازم است آن قطعه به سرعت تعمیر شود تا مشکلی برای سایر قطعات دستگاه شما، به وجود نیاید. نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در شیراز، کار تعمیر این دستگاههای خوش ساخت و باکیفیت آلمانی را، به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. اگر شما نیز، نیاز به حضور تکنسین در محل برای تعمیر لباسشویی در شیراز، دارید، با شماره‌ 07191011297 تماس بگیرید. تکنسین های مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو، آماده حضور در محل برای تعمیر دستگاه شما در تمام ایام هفته هستند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در شیراز

ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در شیراز

در این قسمت از مقاله، قصد داریم به بررسی برخی از ایرادات رایجی که کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در شیراز کرده است، بپردازیم.

مشکل در آبگیری لباسشویی میله

وقتی سطح آب در لباسشویی به میزان کافی برای شروع کار شستشو نرسد، این مشکل برای لباسشویی میله ایجاد می‌گردد. بعد از بررسی وصل بودن جریان آب و کم نبودن فشار، شیرها و شلنگ های ورودی را چک کنید. ممکن است به دلیل پیچ خوردن شلنگ لباسشویی میله، یا مسدود شدن شیر یا شلنگ به دلیل وجود رسوبات، این مشکل به وجود بیاید. اگر دلیل مساله را پیدا نکردید باید قطعات مختلفی مانند شیر برقی و هیدروستات لباسشویی که وظیفه کنترل ارتفاع آب در لباسشویی را دارد و پس از رسیدن آب به ارتفاع مناسب، ورود جریان آب را قطع می کند بررسی شوند. برای رفع مشکل توسط تکنسین متخصص، با نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در شیراز، تماس بگیرید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی میله در شیراز

نشتی آب و تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در شیراز

نشتی آب در لباسشویی میله، می‌تواند به دلایل مختلفی مانند پارگی یا مسدودی شلنگ های ورودی و خروجی و جا پودری و حتی شلنگ های زیر دیگ اتفاق بیفتد. ممکن است پیچ های پشت دیگ شکسته باشد که در این صورت مشکل به راحتی قابل رفع نیست و باید از تکنسین مجاز و مجرب لباسشویی میله استفاده کنید. خرابی هیدروستات که در مورد قبل نیز به آن اشاره شد، می تواند منجر به این اتفاق شود. وقتی هیدروستات خراب شود، ممکن است ارتفاع آب از میزان مجاز بیشتر شود و از دستگاه سرریز کند.

شروع به کار نکردن لباسشویی میله

این اتفاق معمولا به دلایل مختلفی میفتد. رایج ترین دلیل ثبت شده در نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در شیراز، ایراد در بسته شدن درب لباسشویی میله است. وقتی درب لباسشویی باز باشد، دستگاه شروع به کار نخواهد کرد. پس از باز و بسته کردن در دکمه استارت را مجددا بزنید. اگر مطمئن هستید که در لباسشویی بسته است اما ایراد دستگاهتان رفع نشد، لازم است میکروسوییچ و آهنربای در توسط تکنسین مجاز بررسی شود. میکروسوییچ وظیفه تایید بسته بودن کامل در و اطلاع دادن این موضوع به برد را دارد. برد پس از دریافت این پیغام، اجازه آغاز کار شستشو را به لباسشویی می دهد. در صورتی که ایراد از در و قطعات آن نباشد لازم است تا موتور وبرد الکترونیکی لباسشویی نیز چک شوند. برای انجام تمام این کارها و تعمیر لباسشویی خود، با نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در شیراز تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی میله در شیراز

بوی بد لباس ها پس از شستشو

یکی از ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی لباسشویی میله در شیراز، بوی بد لباس ها یا کثیف بودن آن ها پس از پایان کار شستشو است. این مورد عمدتا به دلیل ایراد در تخلیه آب کثیف حاصل از شستشو اتفاق می افتد. اگر فیلترهای لباسشویی میله کثیف شده باشند، عمل تخلیه با مشکل رو به رو می‌شود. پرز گرفتن یا گیر کردن لباس های ریز در فیلتر لباسشویی باعث ایراد در تخلیه آب می‌شود. داشتن حیوانات خانگی به دلیل ریختن موی آن ها روی لباس ها می تواند مشکل گرفتگی فیلتر را در مدت زمانی کوتاهی به وجود بیاورد. همین طور ایراد در پمپ تخلیه لباسشویی باعث باقی ماندن آب کثیف در دیگ لباسشویی می‌شود و کار تمیز کردن لباس ها را مختل می کند. ایراد دیگری که ممکن است باعث این اتفاق شود، کثیف بودن خود لباسشویی است. اگر نیاز به حضور تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در شیراز داشتید، با این مرکز تماس بگیرید.

تمیز کردن لباسشویی

با برخی از ایرادات ثبت شده در نمایندگی لباسشویی میله در شیراز آشنا شدیم. در این قسمت قصد داریم در خصوص نحوه تمیز کردن این دستگاهها نکاتی را نوشته و در اختیار مصرف کنندگان گرامی لباسشویی میله قرار دهیم. پیش از هر چیز باید بدانید، شستشوی خودکار لباسشویی میله، کار تمیز کردن لباسشویی را با دقت مناسبی انجام می دهد. کافیست قرص جرم گیر یا پودر تمیز کننده را در محفظه مواد شوینده قرار دهید و سپس دستگاه را روشن کرده و روی شستشوی خود بگذارید. روش دیگر که کمی سنتی‌تر است، استفاده از مخلوط سرکه و جوش شیرین و ریختن آن در جاپودری است. این کار نیز کمک زیادی به ضدعفونی شدن دستگاه می کند. باز گذاشتن درب لباسشویی بعد از پایان کار، به منظور خروج بخار و خشک شدن دیگ لباسشویی در جلوگیری از رشد قارچ و باکتری در این محفظه بسیار مهم است. بسیاری از تماس ها با نمایندگی تعمیر لباسشویی ملیه در شیراز، به دلیل زنگ زدگی و خرابی قطعات در اثر وجود همین رطوبت است.

نمایندگی لباسشویی میله در شیراز

کورنیدو ، نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در شیراز

اگر قصد تعمیر لباسشویی خود را دارید، بهترین پیشنهاد تماس با مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو برای رفع مشکل دستگاه است. در قسمت های قبل با ایرادهای رایج و پرتکراری که در نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در شیراز به ثبت رسیده است، آشنا شدیم. این ایرادات در کورنیدو، توسط تکنسین هایی با حداقل هشت سال تجربه کار تعمیر لباسشویی، که آشنایی کامل با انواع مدلهای لباسشویی را دارند، انجام می شود. استفاده از قطعات فابریک یدک، انجام کار تعمیر در محل، تضمین خدمات ارائه شده توسط تکنسین متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در شیراز و … از جمله مزایای متعددیست که کورنیدو برای ساده تر شدن کار تعمیرات لوازم منزل انجام می‌دهد. برای استفاده از این خدمات و حضور تکنسین متخصص در محل برای تعمیر دستگاه شما، با شماره‌ 07191011297 تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در شیراز:

تعمیر لباسشویی میله در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *