مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در زنجان

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند میله یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی میله در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی میله در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی میله
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله در زنجان
تعمیرات لباسشویی میله در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی میله در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در زنجان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در اکثر ماشین‌های لباسشویی قطعه به نام برد الکترونیکی وجود دارد که باعث می‌شود شما بتوانید تنظیمات بیشتری را برای فرایند شستشوی لباس‌ها در نظر بگیرید. برد الکتریکی ماشین لباسشویی مانند هر قطعه دیگری ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت و یا نادرست خراب شده و به تعمیر توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در زنجان نیاز داشته باشد. این برد حتی ممکن است به دلایل مختلفی بسوزد. بنابراین اگر می‌خواهید بدانید که چه عواملی ممکن است موجب سوختن برد الکتریکی ماشین لباسشویی شوند در ادامه این مطلب مفید و کاربردی با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در زنجان

برد ماشین لباسشویی چیست و چه وظایفی دارد؟

برد ماشین لباسشویی مغز دستگاه و موتور قلب آن می‌باشد. برد ماشین لباسشویی یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های دستگاه است که فرماندهی به تمام قطعات را بر عهده دارد و عملکرد تمامی قطعات را کنترل می‌کند. خرابی این قطعه مهم باعث می‌شود که دستگاه دیگر روشن نشود و کاملا از کار بیفتد. برد الکترونیکی وظیفه دارد عملیات شستشو را مطابق با برنامه انتخاب شده به بهترین شکل ممکن انجام دهد. تمامی قطعات از جمله المنت، پمپ تخلیه، سنسورها، موتور و سایر قطعات از طریق برد کنترل می‌شوند. بنابراین سوختن برد می‌تواند مشکلات زیادی را برای شما به وجود بیاورد. در ادامه به بررسی دلایل سوختن برد الکتریکی ماشین لباسشویی طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در زنجان خواهیم پرداخت.

علت سوختن برد الکترونیکی ماشین‌های لباسشویی

همان طور که گفته شد این ایراد می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که از جمله مهمترین این موارد می‌توان به عوامل زیر اشاره کرد:

  • نوسانات برق
  • نفوذ مایعات به برد
  • قرار گرفتن دستگاه در محیط مرطوب
  • استفاده نامناسب از ماشین لباسشویی
  • استفاده طولانی مدت از دستگاه
  • فرسودگی ماشین لباسشویی
  • قرار دادن بار بیش از حد درون ماشین لباسشویی

در ادامه به بررسی هر کدام از این دلایل خواهیم پرداخت تا شما را بیشتر با آنها آشنا کنیم.

تعمیر لباسشویی میله در زنجان

نوسانات برق

طبق نظر نمایندگی لباسشویی میله در زنجان یکی از مهمترین دلایل سوختن برد الکتریکی ماشین لباسشویی نوسان برق است. برد ماشین لباسشویی یک قطعه حساس است که توانایی تحمل نوسان شدید برق را ندارد. نوسان برق می‌تواند روی تمامی وسایل برقی تاثیر منفی بگذارد. همچنین از آنجایی که برد الکتریکی از فیوز و خازن‌های حساس بسیاری تشکیل شده است نوسان برق به راحتی باعث اتصال کوتاه خازن‌ها و سوختن برد خواهد شد. یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از آسیب رساندن نوسان برق به دستگاه استفاده از محافظ برق می‌باشد. این مورد برای مناطقی که نوسان برق در آنها زیاد است یک راه عالی برای جلوگیری از سوختن برد الکتریکی است. چنانچه برد الکتریکی دستگاه درس نوسانات برق دچار مشکل شد بهتر است هر چه سریع‌تر از نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در زنجان کمک بخواهید.

نفوذ مایعات به برد ماشین لباسشویی

همانطور که می‌دانید ماشین لباسشویی برای شستشوی لباس‌ها از آب استفاده می‌کند و چنانچه در اثر مشکلاتی آب به برد دستگاه وارد شود باعث اتصال کوتاه خواهد شد و برد می‌سوزد. در نتیجه باید مراقب باشید که هیچ گونه مایعی به این قسمت وارد نشود. همچنین نفوذ مایعات به داخل مدار دستگاه باعث اتصال برق به بدنه دستگاه شده و منجر به برق گرفتگی می‌شود. نفوذ آب به برد الکتریکی معمولاً در اثر خرابی سنسور سطح آب و یا شیر برقی و یا استفاده بیش از حد از مواد شوینده به دلیل وجود مقدار زیادی کف در دستگاه اتفاق می‌افتد. بنابراین چنانچه برد در اثر نفوذ مایعات سوخت باید بررسی شود که نشتی آب به برد از کدام قسمت اتفاق افتاده و برای تعویض سنسور سطح آب یا شیر برقی دستگاه باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در زنجان کمک گرفت.

قرار گرفتن دستگاه در محیط مرطوب

یکی دیگر از مواردی که طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در زنجان ممکن است باعث ایجاد اشکال در برد الکتریکی ماشین لباسشویی شود قرار گرفتن دستگاه در محیط‌های مرطوب می‌باشد. همانطور که گفته شد رطوبت باعث کاهش عمر و خرابی برد دستگاه خواهد شد همچنین گرما باعث می‌شود تا دمای برد هنگامی که دستگاه روشن مشغول به کار است بالا برود و این گرما باعث خرابی خازن‌های درون برد شود. این امر می‌تواند منجر به سوختن برد شود. بنابراین طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در زنجان بهتر از دستگاه در یک محیط خشک و خنک نگهداری شود. چنانچه به دلیل مرطوب بودن فضای نگهداری ماشین لباسشویی برد الکتریکی آسیب دیده است بهتر است از نمایندگی لباسشویی میله در زنجان بخواهید تا برج را تعویض نماید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله در زنجان

استفاده نادرست از ماشین لباسشویی

یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل می‌تواند استفاده نادرست از ماشین لباسشویی باشد. به طور کلی بسیاری از مشکلاتی که برای لوازم برقی منزل اتفاق می‌افتد به دلیل عدم آگاهی از نحوه استفاده و نگهداری درست از دستگاه می‌باشد. در نتیجه برای جلوگیری از هرگونه مشکل و خرابی در ماشین لباسشویی یا سایر لوازم برقی بهتر است پیش از شروع استفاده راهنمای دستگاه را به دقت مطالعه کنید و در مورد استفاده از دستگاه و همچنین نگهداری آن آموزش‌های لازم را ببینید. چنانچه در مورد نگهداری دستگاه سوالی داشتید می‌توانید در تمامی ساعات شبانه روز با نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در زنجان تماس بگیرید.

پرسنل ما در تمامی ایام هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما کاربران عزیز می‌باشند.

استفاده طولانی مدت از ماشین لباسشویی

از نظر تکنسین های نمایندگی لباسشویی میله در زنجان، مهم ترین دلیلی که باعث آسیب دیدن برد دستگاه خواهد شد استفاده بیش از حد از ماشین لباسشویی می‌باشد. در صورتی که لباس‌های زیادی دارید و مجبورید در طول روز چند بار از ماشین لباسشویی استفاده کنید توجه داشته باشید که باید بین هر دو شستشو زمانی را به دستگاه استراحت بدهید تا اجزا و قطعات داخلی آن خنک شوند و داغ شدن آنها باعث سوختن برد یا آسیب دیدن سایر قطعات دستگاه نشود. البته چنانچه این موضوع را تاکنون نمی‌دانستید و به دلیل استفاده طولانی مدت از ماشین لباسشویی برد الکتریکی دستگاه شما آسیب دیده است لازم نیست نگران باشید. زیرا با یک تماس با کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در زنجان تکنسین مجرب به محل زندگی شما اعزام شده و برد الکتریکی دستگاه شما را با یک برد اورجینال دارای گارانتی و ضمانت تعویض خواهد کرد تا دستگاه شما مانند روز اول کار کند.

فرسودگی ماشین لباسشویی

برد ماشین لباسشویی مانند سایر قطعات دستگاه عمر مشخصی دارد. نگهداری نادرست و استفاده غیر بهینه از دستگاه می‌تواند باعث فرسودگی ماشین لباسشویی و کاهش عمر مفید دستگاه شود. این کاهش عمر مفید دستگاه بر روی عمر مفید برد نیز تاثیر گذاشته و باعث سوختن زودتر از موعد آن خواهد شد. بنابراین برای پیشگیری از این مشکلات بهتر است طبق آموزش‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی میله به نگهداری صحیح از دستگاه خود بپردازید تا عمر مفید آن را افزایش دهید. البته چنانچه برد الکتریکی دستگاه به هر دلیل آسیب دیده است می‌توانید با یک تماس با نمایندگی لباسشویی میله در زنجان درخواست تعویض برد را بدهید.

تعمیرات لباسشویی میله در زنجان

لباس بیش از حد ظرفیت دستگاه در ماشین لباسشویی

بارگیری بیش از حد ظرفیت دستگاه می‌تواند به قسمت‌های مختلف ماشین لباسشویی آسیب جدی وارد کند و باعث سوختن برد الکتریکی شود. بنابراین چنانچه حجم لباس‌هایی که باید شسته شود زیاد است بهتر است آنها را به دسته‌های کوچکتری تقسیم کنید و طی چندین مرحله لباس‌ها را بشویید تا از خراب شدن ماشین لباسشویی خود جلوگیری کنید. چنانچه در اثر بارگذاری بیش از حد دستگاه برد الکتریکی ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شد سریع با نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در زنجان تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در زنجان

این مطلب توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در زنجان تنظیم شده است تا سطح آگاهی شما عزیزان را در زمینه نگهداری از برد الکتریکی ماشین لباسشویی بالا ببرد. در این مطلب به تمامی عواملی که می‌تواند باعث خرابی برد الکتریکی دستگاه شود اشاره کردیم و نحوه نگهداری صحیح از دستگاه را به شما آموزش دادیم. به هرحال چنان چه برد الکتریکی دستگاه شما دچار مشکل شد با یک تماس با تکنسین‌های مجرب ما می‌توانید برای تعمیر لباسشویی در زنجان اقدام نمایید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در زنجان:

تعمیر لباسشویی میله در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 33364507-024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *