مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت | تعمیر، نصب و سرویس

برند میله یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی میله در رشت، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی رشت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی میله در رشت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی میله
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله در رشت
تعمیرات لباسشویی میله در رشت

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی میله در رشت:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت

لباسشویی وسیله ای صنعتی بوده که برای ساخت آن مراحل مختلفی گذرانده شده است. به طور مثال از زمان طرح سازی این محصول درون نرم افزارهای کامپیوتری تا زمانی که کامپیوتر شبیه سازی شده بر روی دستگاه ها برای مونتاژ قرار گرفته می شود تقریبا زمان مشخصی طی می گردد.

در زمان ساخت این وسیله، احتمالات مربوط به خرابی قطعات نیز در نظر گرفته خواهد شد زیررا هر تجهیز، وسیله و یا قطعه ای دارای یک زمان کاری مشخص بوده و فرایند کاری مادام عمر ندارد، بنابراین باید تدابیر تعمیراتی لازم برای آن در تمایندگی لباسشویی میله در رشت اندیشیده شود.

البته باید به ذکر این نکته پرداخت که، تولید یک لباسشویی با در نظر گرفتن خرابی قطعه ها همراه بوده به همین منظور امکانات نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت برای آسان کردن مراحل تعمیر لباسشویی در رشت به وجود آمده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت

رفع مشکل روشن نشدن دستگاه در نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت

روشن نشدن دستگاه می تواند حامل یک مشکل جدی در لباسشویی بوده که تعمیر آن فقط در نمایندگی لباسشویی میله در رشت امکان پذیر باشد.

عدم روشن شدن لباسشویی می تواند به دلیل وجود قطعی در برق خانه باشد در این شرایط هر گونه اتصال در هر بخشی از منزل می تواند باعث قطع شدن برق لباسشویی شده و جلوی روشن شدن آن را بگیرد؛ در این شرایط نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت ضرورت نداشته زیرا باید تکنسین برق به محل آمده و مشکل برق ساختمان را حل نمایند و این یک دلیل بیرونی برای خراب شدن لباسشویی میله محسوب می شود.

اما عدم روشن شدن لباسشویی می تواند علت های درونی نیز در بر داشته باشد که در شرایط وجود این علت ها باید به نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت پرداخت، زیرا افراد کار بلد و کسانی که سال ها در این بخش خدمات انجام داده اند می توانند بدون آسیب به بخش های دیگر فقط بخش مربوطه را تعمیر نمایند.

دلیل درونی روشن نشدن لباسشویی می تواند خراب شدن موتور آن باشد. لباسشویی نیز مانند تمام دستگاه های برقی دارای یک موتور برای فعالیت بوده که اگر هر اشکال جزیی درون موتور ایجاد گردد به صورت مستقیم اولین علامت آن در عدم روشن شدن دستگاه خود را نشان می دهد؛ البته موتور لباسشویی نیز دارای قطعاتی نظیر سیم، فن، پیچ و مهره، و دیگر تجهیزات بوده که هر ایراد کوچک می تواند موتور راخاموش کند.

خراب شدن سیم، پیچ و قطعات کوچکی مانند آن در نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت به راحتی رفع می شوند؛ اما زمانی که آب بر روی موتور ریختته شود و یا در حال نوسانات برق ساختمان سوختگی در آن رخ داده باشد، باید برای روشن شدن موتور در نمایندگی لباسشویی میله در رشت، موتور به طور کامل جدا شده و یک موتور با همان مدل موتور قبلی و در همان توان و قدرت بر روی لباسشویی میله گذاشته شود.

تعمیر لباسشویی میله در رشت

برطرف کردن مشکل مخزن آب در نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت

زماتی که  لباسشویی در حال آبگیری بوده و دکمه مربوطه روشن می شود آب در میان لوله های لباسشویی عبور کرده اما به دلیل نامشخص درون مخزن قرار نگرفته و مخزن برای شستشو آب را نگه نمی دارد، با توجه به این که هیدرواستات رابطه مستقیمی با مخزن آب و فعالیت های آبرسانی لباسشویی دارد، در نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت اولین اقدام بررسی هیدرو استات است.

گاهی دلیل عدم نگهداری اب در مخزن می تواند سوراخ شدن  لوله ها و شیلنگ های تعبیه شده در هیدرواستات برای انتقال آب به مخزن اصلی باشد.

 در شرایط سوراخ بودن آب از یک قسمتی به بعد متوقف شده و تغییر مسیر می دهد؛ از این رو آب  به مخزن نرسیده و درون مخزن هیچ آبی قرار داده نمی شود؛ بنابراین در صورت عدم آب  در مخزن عملیات شستشو نیز آغاز نخواهد شد، بنابراین، باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت، کلیه لوله های کوچک و بزرگ بررسی شده و اگر سوراخ های موجود بر لوله ها قابلیت گرفتگی داشته باشند، گرفتگی سوراخ ها برطرف شده و اگر سوراخ ها بیش از اندازه بزرگ باشند افراد موجود در نمایندگی لباسشویی میله در رشت با استفاده از توانایی خود درون نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت کلیه لوله ها را جدا نموده و  اقدام به قرار دادن لوله های جدید در آن نماید.

علاوه بر سوراخ، خرابی موجود می تواند به خارج از کنترل شدن دکمه تعبیه شده بر هیدرو استات باشد، در زمان تولید این دستگاه برای کنترل میزان مشخص آب دکمه ای تعبیه شده است؛ هنگامی که این دکمه خراب شود، یا مخازن  پر از آب شده و اب موجود از حالت استاندارد بیشتر می شود و یا این که هیچ آبی درون مخزن باقی نمانده و از راه های مختلف  خارج می شود، در چنین شرایطی باید دکمه به صورت کاربردی در نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت تعمیر گردد، تا نوسانات آبی موجود در این لباسشویی برطرف شود.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله در رشت

دلیل نشت آب در لباسشویی

علاوه بر وجود مشکلاتی نظیر سوراخ شدن لوله ها، شیلنگ ها و عدم نگهداشت آب درون مخزن، دلیل می تواند نشت آب درون لباسشویی باشد، زمانی که واشر های تعبیه شده در لوله های لباسشویی دچار سائیدگی، پارگی و یا دیگر علت های باشد، هنگام عبور آب به صورت چیکه چیکه از لوله ها ریخته خواهد شد و نشت آب رخ خواهد داد. در این شرایط کارکنان نمایندگی لباسشویی میله در رشت می توانند در منزل مشکل به وجود آمده را تعمیر نمایند.

اما زمانی که دلیل نشت آب ایجاد شکاف در مخزن و یا سوراخ شدن آن باشد، باید برای رفع تشتی آب به نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت فرستاده شده تا به صورت کامل مخزن از لباسشویی جدا و مخزن سالم در لباسشویی قرار داده شود.

علاوه بر این، لباسشویی دارای یک سرشیر الکترونیکی بوده که اگر به این سرشیر خللی وارد شود نشت آب رخ خواهد داد. گاهی علت های مختلف می تواند این شیر الکترونیکی را از تنظیم خارج کرده و باعث هدر رفت آب شود در چنین شرایطی باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت، مجدد این شیرها را در حالت تعادل قرار داد و آن را بر طبق برد الکترونیکی دستگاه تظیم کرد، انجام تنظیمات مربوط به این کلید فقط کار تخصصی نمایندگان لباسشویی میله در رشت است.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در رشت:

تعمیر لباسشویی میله در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *