مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد

چرا ماشین لباسشویی فاگور می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی فاگور بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی فاگور به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی فاگور بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی فاگور اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

برند فاگور یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی فاگور باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی فاگور

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی فاگور در مشهد
نمایندگی تعمیرات لباسشویی فاگور در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد

یکی از روش های پیدا کردن عیب ماشین لباسشویی فاگور اهمیت به عیب ظاهری و کارکرد دستگاه است. بعضی اوقات به وجود آمدن یک عیبی همچون نشتی آب  معیوب بودن پمپ را خبر می دهد  و تکنسین فورا پی می برد و برای سرویس آن اقدامات لازم را انجام می دهد.  ولی بعضی اوقات خود شما هم می توانید به سادگی ایراد دستگاه را حل کنید.

ولی در مواقع مهم تر به تجربه و تخصص سرویس کار حرفه‌ای ازنمایندگی  تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد احتیاج خواهید داشت. در ادامه متن می خواهیم در ارتباط با مشکل های ماشین لباسشویی و تعمیر لباسشویی در مشهد توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد توضیحاتی کامل بدهیم.

تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد

 نچرخیدن دیگ و نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد

اگر دیگ دستگاه نمی چرخد در وهله اول دستگیره درب را از جهت ظاهری و سوئیچ با به کارگیری از مولتی سنج چک کنید و در شرایطی که ایراد داشت بخش های مربوطه را عوض نمایید . علت هی مهم چرخش نداشتن  درام را می توانیم به پاره شدن تسمه درایو از جای درست و ایراد داشتن بلبرینگ دیگ اشاره نماییم .بلبرینگ در میان درام قرار گرفته است و ایراد داشتن این قسمت سبب قفل شدن دیگ و در آخر جلوی حرکت درام را می گیرد.

ایراد داشتن روتور و استاتور ممکن است سبب بروز این عیب شود. روتور و اساتور موظف است  میدان مغناطیسی مورد نظر برای فعالیت دیگ را ایجاد کند.  ایراد در کویل های قرار گرفته اطراف بر اساتور سبب چرخش دیگ می شود. اگر بخش های گفته شده ایراد داشت نیازاست  نیروهای متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد آن را عوض کنند.

آخرین دلیل بروز این اتفاق، احتمال دارد به علت معیوب بودن موتور باشد با این وجود این علت کم رخ می دهد . اما حتما ابتدا باید به چک کردن مورد های دیگر بپردازید و قبل از عوض نمودن موتور، از رسیدن ولتاژ مناسب به موتور دستگاه مطمئن شوید این عمل باید به یاری نیروهای متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد انجام شود. نمایندگی لباسشویی فاگور در مشهد تخصص زیادی در این عرصه دارد.

نمایندگی لباسشویی فاگور در مشهد

 بوی سوختگی و نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد

اتصالی سیم ها باعث بروز بوی سوختگی می شوند. در صورتی که این بو را شما احساس کردید باید به چک کردن پریز و سیم ها بپردازید. اگر سیم ها مشکل نداشتند حتما تسمه درایو مشکلی برایش پیش آمده. دیگ دستگاه به کمک فشار وارد  شده به وسیله تسمه درایو چرخش دارد و اگر پاره شد سایش حاصل از چرخش نادرست تسمه یا دیگر بخش ها سبب بروز بوی سوختگی می شود.

در این وضعیت باید از متخصصان با تجربه از نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد تماس بگیرید تا شما را کمک کنند. به غیر از همه ی گفته ها،   قرقره درایو با گذشت زمان کهنه و خراب خواهد شد و در آخر کارآیی خود را از دست می دهد. قرقره ها امکان دارد زنگ بزنند و این مسئله باعث بروز سایش  شدید و بروز بوی سوختگی می شوند. اگر این مسائل گفته شده بی عیب بودند باید کارشناسان از نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد مشکل را پیدا کنند‌

اما احتمال دارد موتور دستگاه فاگور معیوب شده باشد. موتور دستگاه اصلی ترین قسمت در لباسشویی است. مشکل در موتور باعث گرم شدن شدید دستگاه و  بروز بوی سوختنی می شود. توجه نمایید که که ایراد در قطعه های دیگری همچون قرقره موجب خرابی موتور می شود. پس باید به کارشناسان از نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد مراجعه نمایید. نمایندگی لباسشویی فاگور در مشهد فورا ایراد را حل می کند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد

تخلیه نشدن آب لباسشویی فاگور

سد در خروجی آب، شیلنگ و راه تخلیه و ایراد در پمپ تخلیه و حتی معیوب بودن برد دستگاه سبب خالی نشدن آب می شود . در صورت سد بودن خروجی هر کدام از مورد های گفته شده باید گرفتگی ها را حل نمایید. اما باید تعمیر  صفحه یا برد دستگاه  را به سرویس کاران از نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد واگذار کنید. نمایندگی لباسشویی فاگور در مشهد مشکل را به سادگی حل می کند.

 سوخت برد لباسشویی

اگر برد دستگاه شما مشکل پیدا کرو همیشه احتیاج به عوض کردن آن نمی باشد. ولی اگر نیم سوز شده باشد باید به وسیله متخصصان از نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد تعمیر شود . برد دستگاه بخش اصلی است که نظارت فرآیند شستشو را از اول روشن شدن ماشین تا خاموشی آن بر عهده دارد. لطفا دستگاه خود را بدون هیچ واسطه ای به برق وصل نکنید.

از سیستم  الکترونیکی نوسان گیر برای دستگاه بهره برداری کنید، ولی این عملیات باید به یاری متخصصان از نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد باشد عالی است. اگر برق شهری شما سبب نوسان شد برد دستگاه خراب می شود. دستگاه را به شدت سنگین نکنید بودن لباس های زیاد در ماشین می تواند موجب رسیدن رطوبت به صفحه بشود و آن را بسوزاند‌. برای این که مشکلات دستگاه بیشتر نشود آن را به نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد واگذار کنید تا مشکل را رفع کنند. نمایندگی لباسشویی فاگور در مشهد گزینه ای فوق العاده برای تعمیر ماشین است.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد

اتصالی برق بدنه ماشین

یکی از علت های ایراد در ماشین لباسشویی که ممکن است با  آن مواجه شوید این است که شما وقتی که دست خود را به بدنه دستگاه می زنید احساس برق گرفتگی می کنید این مسئله دو دلیل دارد قبل از چک کردن آن باید به نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور درمشهد تماس بگیرید.

علت اول این است که امکان دارد  یکی از قسمت های برقی دارای اتصال بدنه باشد و یا کابل های رابط داخل دستگاه خراب باشند. در این وضعیت باید به کمک نیروهای  متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد چک کنید اگر یکی از قسمت های برقی دستگاه خراب است باید عوض شوند اگر آن ایرادی نداشت باید دنبال کابل های خراب شده بگردید در هرصورت باید کابل بندی را به طور کلی عوض نمایید تا مشکل حل شود. در نتیجه بدون هیچ مشکلی نمایندگی لباسشویی فاگور در مشهد این عیب را برطرف می کند.

سخن آخر

ما در این محتوا به طور کلی سعی کردیم در ارتباط با تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد و نچرخیدن دیگ  و غیره توضیحاتی را عرضه کنیم.  به شما اطمینان صد در صد می دهیم نمایندگی لباسشویی فاگور در مشهد برترین و منحصر به فرد ترین انتخاب برای تعمیر و تعویض دستگاه است. اگر سوالی داشتید می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. امیدواریم از مقاله راضی بوده باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد:

تعمیر لباسشویی فاگور در مشهد| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *