مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد

چرا ماشین لباسشویی سینجر می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی سینجر بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی سینجر به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی سینجر بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی سینجر اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

برند سینجر یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی سینجر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی سینجر

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سینجر در مشهد
تعمیرات لباسشویی سینجر در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد

برای آشنایی با روش تعمیر ماشین لباسشویی سینجر، پیشنهاد می دهیم ادامه این محتوا را دنبال کنید. در این محتوا به شما نکات مهم و اصولی در مورد شیوه تعمیرات این دستگاه عرضه می شود.

الزام است بدانید که نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد یک مجموعه با تجربه و تخصصی است که تمامی خدمات و سرویس های مربوط به انواع لباسشویی های این برند را به مخاطبان عرضه می کند. پس برای شناخت با روند تعمیر لباسشویی در مشهد و شیوه برخورداری از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد به ادامه مطلب توجه فرمایید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد

اتصالی سیم پیچ و نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد

اگر اتصالی در اجزا و سیم پیچ داخل دستگاه وجود داشته باشد برق را به بدنه ماشین منتقل می کند. برای عیب یابی این مشکل و جهت رفع آن از نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد بخواهید تا سیم پیچ را به طور کلی بررسی کند و برای رفع آن اقدام نماید. اگر با چک کردن سیم پیچ مشکل حل نشد متخصصان عیب را پیدا خواهند کرد.

معیوب بودن دو شاخه و نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد

اگر دو شاخه معیوب شده باشد یا اینکه دچار زنگ زدگی شده باشد، آسیب شدیدی به همراه دارد در این صورت حتما باید به نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد مراجعه کنید تا دو شاخه را عوض کنند.

از جهتی دیگر معیوب بودن و یا از کار افتادن روکش سیم ها می تواند سبب به وجود آوردن مشکلات دیگر شود‌. در این موقعیت برای رفع کردن ایراد باید سیم یا دو شاخه دستگاه را با بخش های سالم وجدید عوض کنید. لطفا برای انجام این کار از تکنسین های متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد مراجعه کنید چون  این کار کمی تخصصی است.

تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد

معیوب بودن پریز برق

بعضی مواقع فقط یک علت ساده مثل خراب بودن پریز برق سبب برق دار شدن دستگاه می شود، اگر احساس کردید که دستگاه شما برق دار است. حتما پریز برق را ارزیابی کنید و از معیوب بودن آن کاملا مطمئن شوید‌. اگر پریز برق مشکل داشت آن را عوض کنید یا یک پریز دیگر را برای روشن نمودن دستگاه خود مورد به کار گیری قرار دهید.

زمان مشخص کردن ایراد دستگاه لباسشویی سینجر در مرحله اول پریز را بررسی کنید. پس از بررسی های کامل اگر نتیجه مطلوبی نگرفتید دستگاه را به نمایندگی لباسشویی سینجر در مشهد بسپارید.

معیوب بودن موتور دستگاه

بعضی مواقع ممکن است موتور دستگاه سینجر نیم سوز شود و به بدنه هم وصل باشد. در همچین موقعیتی بدنه دستگاه بدون شک دارای برق است و اصولا با خطای لباسشویی سینجر رو به رو خواهید شد. توجه فرمایید که اصلا به آن دست نزنید چون به شما آسیب وارد می کند و بررسی این کار باید به دست نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد انجام شود.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد

نشتی لباسشویی

خیلی از افراد این موضوع را جدی نمی گیرند و بی تفاوت از آن رد می شوند، اگر دستگاه نشتی آب داشته باشد موجب بالا رفتن برق گرفتگی در ماشین می شود. برای اینکه برق دستگاه از بین برود و خطر رفع شود باید با مراجعه به نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد عیب یابی دستگاه انجام شود و نشتی آب را رفع کنند. نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد در منزل شما مشکل را رفع می کنند نیازی نیست دستگاه را به مکان دیگر حمل کنید.

سیم متصل به زمین

ماشین لباسشویی سینجر دارای یک سیم کشی به خصوصی به اسم سیم متصل به زمین است که باید آن را به لوله فاضلاب وصل نمود‌. سیم متصل به زمین را نباید تحت هیچ شرایطی به لوله آب متصل کرد. اگر سیم متصل به زمین به لوله آب متصل شود امکان دارد اتصالی پیدا کند و موجب برق دار شدن بدنه دستگاه شود و بسیار خطرناک است. خواهشا اصلا به تنهایی برای رفع این مشکل دست به کار نشوید و از نمایندگی لباسشویی سینجر در مشهد کمک بخواهید.

مشکلات سیم کشی

مشکل پیدا کردن در جریان آب و برق دستگاه، موجب می شود برق گرفتگی خطرناکی اتفاق بیفتد. کار دستگاه به نوعی است که آب و برق با هم کار می کنند. پس همیشه باید از بی عیب بودن کامل سیم کشی مطمئن شوید. بعضی مواقع امکان دارد با لمس کردن بدنه دستگاه احساس برق گرفتگی کنید. این ایراد زمانی پیش می آید که جریان برق به بدنه دستگاه وارد می شود و این ایراد آسیب های جبران نشدنی را به دنبال خواهد داشت.

این موضوع کاملا حیاتی و خطرناک است باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد کمک بگیرید. مواردی که اصولا در مشخص کردن ایراد لباسشویی سینجر کشف می شوند باعث برق دار شدن دستگاه می شوند و با ارور همراه هستند. همان اول که متوجه این مشکل در دستگاه شدید با نمایندگی لباسشویی سینجر در مشهد تماس بگیرید تا مشکلات بیشتری ایجاد نشود.

نمایندگی لباسشویی سینجر در مشهد

ترک خوردگی دریچه ورودی

دریچه ورودی وظیفه دارد ورود آب سرد و گرم به داخل دستگاه را کنترل کند که در بخش پشتی دستگاه به شکل شیر قرار گرفته و با به کارگیری از شلنگ وارد ماشین می شود. دریچه و شلنگ وصل شده به آن نباید ترک خورده و آسیب دیده باشد. از جایی که در هنگام مشخص کردن ایراد دستگاه سینجر، آسیب برق گرفتگی وجود دارد حتما باید نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد آن را تعمیر کند، پیش از ارزیابی حتما باید برق ماشین قطع گردد.

سخن پایانی

دوستان عزیز در این محتوا سعی بر این شد تا با بخش های زیادی از ایراد های گوناگون ماشین لباسشویی سینجر شناخت پیدا کنید و خودتان بتوانید با تعلیم تعمیر ماشین لباسشویی نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی سینجر دست به کار شوید.

در صورتی که مشکل تخصصی و خطرناک بود می توانید مشکل را با تکنسین های متخصص از نمایندگی لباسشویی سینجر در مشهد در میان بگذارید. اگر قسمت هایی از دستگاه را نتوانستید تعمیر کنید حتما بر روی مسائل فنی تخصص ندارید با تعمیرگاه لباسشویی سینجر تماس بگیرید تا برای رفع مشکل شما سریعا اقدام کنند.

هر سوالی هم داشته باشید می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا شما را به طور کلی راهنمایی کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد:

تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *