مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند سامسونگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی قم باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی سامسونگ

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در قم
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در قم

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم

یکی از لوازم و تجهیزات آشپزخانه که طرفدار زیادی دارد و در انجام کارهای شستشوی لباس سرعت می‌بخشد لباسشویی است. لباسشویی برندهای مختلفی دارند و اگر دچار مشکل شوند نیاز به تعمیرات تخصصی دارند. هر چند که لباسشویی‌ها در برندهای متفاوتی هستند اما اساس کار همه آنها یکی است. بر اساس تحقیقات انجام شده هر خانواده در هفته سه بار از لباسشویی استفاده می‌کند. در واقع این میزان استفاده بیانگر میزان نیاز ما به لباسشویی است. استفاده مداوم از لباسشویی علاوه بر نیاز به نگهداری اصولی نیاز به تعمیر لباسشویی در قم توسط افراد متخصص یا تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم است.

یکی از دلایل استقبال بسیار زیاد مردم از لباسشویی برند سامسونگ، وجود نمایندگی‌های معتبر در ایران می‌باشد. در صورت مشکل یا عیب و نقصی در لباسشویی شما می‌توانید به کمک نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قم مشکل دستگاه خود را برطرف کنید. در این مقاله در مورد علت خراب شدن لباسشویی سامسونگ و عیب های رایج و متداول در لباسشویی صحبت خواهیم نمود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم

علت خراب شدن لباسشویی سامسونگ

گاهی اوقات ممکن است بطور ناخواسته به گونه‌ای از لباسشویی استفاده کنید که موجب کوتاه شدن طول عمر ماشین لباسشویی می‌شود. در نتیجه لباسشویی دچار مشکل می‌شود که باید حتما از تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم کمک بگیرید. در ادامه تعدادی از مواردی که باعث خراب شدن لباسشویی می‌شود را بررسی می‌کنیم.

 عدم توجه به وزن لباس ها: شستشوی لباس ببیشتر از ظرفیت لباسشویی باعث می‌شود فشار زیادی به لباسشویی وارد کند و حتی لباس‌ها هم تمیز شسته نمی‌شوند.

بستن درب لباسشویی بعد از اتمام کار: بعد از اتمام شستشو، باید درب لباسشویی باز بگذارید تا مانع از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها شود.

 استفاده از شوینده‌های نامناسب: مناسب‌ترین شوینده برای ماشین لباسشویی، دارای فرمول ویژه‌ای است که هنگام ترکیب با آب و حرکت دادن لباس‌ها کف نمی‌کند. در صورت استفاده از شوینده‌های نامناسب باعث می‌شود ذرات درشت پودر شستشو حل نشوند و وارد سوراخ‌های دیگ شوند و باعث تجمع و رسوب آنها می‌شود و آسیب جدی به لباسشویی وارد می‌کند‌‌ و باید از تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم کمک بگیرید.

 تراز نبودن لباسشویی: اگر لباسشویی در وضعیت نامناسبی قرار گیرد باعث لرزش و تکان‌های شدید و غیر عادی می‌شود و نمی تواند تعادل خود را حفظ کند. این مورد در طولانی مدت باعث می‌شود آسیب جدی به لباسشویی وارد کند که باید توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم تعمیر شوند.

استفاده از یک برنامه لباسشویی در دراز مدت: همانطور که می دانید لباسشویی برنامه‌های زیادی برای شستشو دارد. بهتر است که از برنامه‌های متنوع لباسشویی استفاده کنید و اگر بطور مداوم از یک برنامه استفاده کنید باعث می‌شود به دستگاه فشار وارد شود.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در قم

عیب های رایج و متداول در لباسشویی سامسونگ

در صورتیکه ماشین لباسشویی دچار مشکل شد نیاز به تست و عیب یابی و تعمیر دارد. تعمیر لباسشویی یک حوزه تخصصی است پس باید به افراد متخصص و یا تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم سپرده شود. در ادامه مقاله به عیب های رایج در لباسشویی سامسونگ می پردازیم و با دیدن هر گونه مشکل می توانید از نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قم  و تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم کمک بگیرید.

آبگیری نکردن لباسشویی سامسونگ:

وجود مشکل در سیستم آبرسانی، بسته نشدن درب لباسشویی، خراب شدن میکروسوئیچ

متوقف شدن لباسشویی حین کار:

قطع شدن جریان برق، خراب شدن تایمر لباسشویی، خراب شدن برد کنترل اصلی

روشن نشدن لباسشویی سامسونگ:

خراب شدن برد اصلی، خراب شدن تایمر لباسشویی، خراب شدن سوئیچ درب لباسشویی، قطع بودن جریان برق

سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ:

مشکل در شیلنگ یا پمپ تخلیه، خراب شدن دیگ لباسشویی، تراز نبودن پایه‌های لباسشویی

لرزش زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ:

ممکن است ماشین لباسشویی تراز نباشد. ممکن است حجم لباس در  دیگ لباسشویی زیاد باشد. خراب شدن فنر و کمک فنرها، مشکل در تسمه لباسشویی

نشت آب از ماشین لباسشویی سامسونگ:

ایراد در شیلنگ تخلیه، کثیف بودن پمپ تخلیه، وجود مشکل در محفظه جاپودری لباسشویی، معیوب بودن لاستیک دور درب لباسشویی

تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم

نچرخیدن دیگ لباسشویی:

ممکن است حجم لباس ها زیاد باشد. ممکن است موتور، تسمه ها و پمپ تخلیه خراب شده باشد. خراب بودن سوئیچ درب

تخلیه نشدن آب لباسشویی سامسونگ:

 ممکن است جسمی در شیلنگ تخلیه گیر افتاده باشد، کثیف بودن پمپ تخلیه، ممکن است شیلنگ تخلیه پاره یا خمیده شده باشد.

بسته نشدن درب لباسشویی:

مشکل در قفل درب، مشکل در زبانه درب، مشکل در سیم کشی سیستم قفل درب

باز نشدن درب لباسشویی سامسونگ:

فعال بودن قفل کودک، ممکن است آب لباسشویی تخلیه نشده باشد، خراب شدن میکروسوئیچ درب

کار نکردن دکمه استارت لباسشویی:  

ممکن است جریان برق وصل نباشد، ممکن است دکمه های لباسشویی گیر کرده باشند، ایراد در برد اصلی و کنترل پنل و میکروسوئیچ درب

تعمیر لباسشویی سامسونگ در محل

همانطور که می دانید زمانی که لباسشویی خراب می‌شود جابجا کردن آن سخت است و ممکن حین جابجایی مشکل لباسشویی بیشتر شود. بطور کلی تعمیر لباسشویی در محل هم راحتتر است و هم اینکه زمان کمتری برای تعمیر دستگاه صرف می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید به کمک تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم، در محل کار یا منزل خود لباسشویی خود را تعمیر کنید. از طرفی شما می‌توانید از نزدیک عملکرد تعمیرکار لباسشویی را ببینید و مراحل عیب یابی و تعمیر لباسشویی را بررسی کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته‌باشید تعمیر لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی سامسونگ نیارمند تخصص و دانش است. همچنین عده کمی از مردم توانایی این را دارند که خودشان مشکل لباسشویی را پیدا کنند و تعمیر کنند. و اگر لباسشویی بطور اصولی تعمیر نشود می‌تواند آسیب جدی به لباسشویی وارد کند. در نتیجه بهتر است برای تعمیر لباسشویی خود از افراد خبره و متخصص و یا تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم کمک بگیرید.

سخن پایانی

با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت لوازم خانگی در بازار، تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ بسیار مقرون به صرفه تر از تعویض دستگاه است. گاهی اوقات یک قطعه به راحتی تعمیر می‌شود و نیازی نیست هزینه زیادی جهت تعویض لباسشویی صرف شود. برای اینکه بدانید شما باید لباسشویی خود را تعمیر یا تعویض کنید می‌توانید با نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قم ارتباط برقرار کنید و مشورت کنید.

نکته مهمی که باید مدنظر داشته‌باشید این است که برای تعمیر لباسشویی خود باید نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم را بشناسید چون برخی تعمیرات لباسشویی سامسونگ خود را به عنوان نماینده رسمی سامسونگ معرفی می‌کنند اما اینگونه نیست. در این مقاله درباره ایراد‌های رایج در لباسشویی سامسونگ و علت خراب شدن دستگاه بطور کامل توضیح داده شد و شما می‌توانید با خیال راحت تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود را بدست تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم بسپارید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم:

تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974811

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *