مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در قم

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند زیمنس یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی زیمنس در قم، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی قم باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی زیمنس در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در قم:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی زیمنس

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی زیمنس در قم
نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس در قم

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی زیمنس در قم:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

  نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در قم

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در قم، با داشتن افرادی آموزش دیده و با سابقه به تعمیر انواع برندهای جدید و قدیمی ماشین لباسشویی شما می پردازد.

با نمایندگی لباسشویی زیمنس در قم دیگر نگران خرابی ماشین لباسشویی خود نباشید زیرا نمایندگی لباسشویی زیمنس در قم با سال ها تجربه ای که دارد، آن را مثل روز اول به شما تحویل می دهد و در آن از قطعات باکیفیت همان برند استفاده می کند. نمایندگی لباسشویی زیمنس در قم سلامت ماشین لباسشویی شما را تضمین می کند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در قم

ماشین لباسشویی های دوقلو زیمنس

این روزها ماشین های لباسشویی دوقلو زیمنس در بیش تر منازل پیدا می شود. ماشین های لباسشویی زیمنس نیز مانند سایر لوازم برقی گاهی خراب می شوند.

بهتر است برای جلوگیری از خرابی آن به صورت ماهیانه یا سالیانه سرویس شود. این کار باعث می شود تا از بروز مشکلات بیش تر و پرهزینه تر جلوگیری شود. نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در قم با تعمیر لباسشویی در قم، تمامی عیب های آن را برطرف می‌کند.

مشکلات رایج ماشین های لباسشویی دوقلو زیمنس

یکی از مشکلاتی که برای بیش تر ماشین لباسشویی های زیمنس رخ می دهد این است که ممکن است خاموش شود و دیگر روشن نشود.

گام اول این است که دوشاخه دستگاه را بررسی کنید. شاید دوشاخه از برق بیرون کشیده شده باشد.

بعد از آن ممکن است خرابی در سیم رابط و یا فیوز داخل آن باشد و اگر با چک کردن موارد بالا مشکل حل نشد ممکن است مشکل از موتور ماشین لباسشویی شما باشد.

شما باید به یک تعمیر کار حرفه ای اطلاع دهید. نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در قم با فرستادن بهترین تعمیرکاران در محل، ماشین لباسشویی شما را به بهترین شکل تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس در قم

وقتی موتور خشک کردن لباس از کار می افتد چه کار کنیم؟

بروز این مشکل دلیل خاصی ندارد و به صورت اتفاقی ممکن است رخ بدهد. این مشکل ممکن است به دلیل بیش از اندازه بودن لباس ها در ماشین لباسشویی اتفاق بیفتد.

ممکن هست موتور آن استارت نخورد، استارت خوردن موتور توسط وسیله ای به نام خازن صورت می گیرد. و یا ممکن است بلبرینگ های موتور گیرپاژ کرده باشد.

شما باید قبل از این که موتور را بررسی کنید باید به بررسی بلبرینگ های ماشین لباسشویی بپردازید.

اگر ایراد از بلبرینگ ها بود باید با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در قم تماس بگیرید تا آن را عوض کند. نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در قم به بررسی سیم پیچی و تمام ابعاد ماشین لباسشویی می پردازد و در زمانی کم آن را عیب یابی و تعمیر می کند.

وقتی در بدنه ماشین لباسشویی دوقلو زیمنس برق وجود دارد چه کار کنیم؟

یکی از متداول ترین مشکلات ماشین های لباسشویی دوقلو زیمنس بودن برق در بدنه آن می باشد. در اولین قدم شما باید به بررسی سیم های مدار ماشین لباسشویی خود بپردازید.

اگر سیم لخت مشاهده کردید باید با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در قم تماس بگیرید و اصلا به آن دست نزنید زیرا کار خطرناکی می باشد.

اگر سیم لختی مشاهده نکردید شاید قطعه های مدار دارای اتصالی باشند. البته بررسی این مشکلات خطرناک می باشد و باید فردی متخصص آن را بررسی کند. پس با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در قم تماس حاصل فرمایید.

وقتی موتور لباسشویی دوقلو زیمنس استارت نخورد باید چه اقدامی انجام دهیم؟

موتور بیش تر لباس شویی های دوقلو زیمنس خازنی می باشند. در صورت بروز مشکل باید بلبرینگ ها را عوض کنید. زیرا بلبرینگ های ماشین های لباسشویی قابل تعمیر نمی باشند.

حتما باید بلبرینگ های ماشین لباسشویی شما تعویض شود. در بعضی موردها ممکن است خازنی که ماشین لباسشویی را راه اندازی می کند خراب باشد. در صورت بروز این مشکل باید حتما آن را عوض کنید زیرا امکان تعمیرکاران آن وجود ندارد.

 با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در قم تماس بگیرید تا با قطعات همان برند و با کیفیتی عالی آن را تعویض نماید.

تعمیر لباسشویی زیمنس در قم

هنگامی که پروانه همزن لباسشویی دوقلو زیمنس نمی چرخد باید چه کار کنیم؟

وقتی که پروانه نمی چرخد و از کار می ایستد ولی تایمر تنظیم است و صدای کارکردن موتور شنیده می شود، این امر به دو دلیل اتفاق می افتد: در علت اول ممکن است تسمه ای که ارتباط منتقل شدن نیروهای حاصل از چرخش را از موتور به مخزن بر عهده دارد پاره شده باشد.

در صورت بروز این مشکل باید تسمه جدید بخرید. علت دوم: در برخی موارد ممکن است که موتور لباسشویی به صورت نادرست نصب شده باشد. جهتی که می چرخد اشتباه باشد.

در این صورت پروانه متوقف شده و باز می شود. باید پروانه را به دقت بررسی نمایید. اگر قادر به تنظیم پروانه نیستید از دفترچه راهنما کمک بگیرید.

تنظیم پروانه ماشین لباسشویی کار بسیار آسانی می باشد و شما بدون داشتن تخصص می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

وقتی خشک کن لباسشویی دوقلو زیمنس صدا می دهد چه کار کنیم؟

وقتی خشک کن لباسشویی دوقلو زیمنس سروصدا می کند به دو دلیل می باشد: اولین دلیل این است که ممکن است موتور به درستی کار نکند و خراب باشد. دومین علت کارنکردن و یا خراب بودن پروانه موتور می باشد.

در این شرایط باید از تعمیرکاری حرفه ای استفاده کنید. با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در قم تماس بگیرید تا در کم ترین زمان تعمیر شود.  نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در قم قطعات باکیفیتی را جایگزین قطعات معیوب می کند.

چرا لباس در لباسشویی زیمنس نخ کش می شود؟

وقتی فاصله پروانه از مخزن بسیار دور باشد این اتفاق می افتد. باید حدود ۳ میلی متر از هم فاصله داشته باشند. اگر این فاصله زیاد باشد، لباس ها بین پروانه و مخزن محصور می شوند و دچار آسیب می شوند.

سخن پایانی:

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در قم، یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین نمایندگی ها در شهر قم می باشد. شما می توانید تعمیرات انواع برندهای ماشین لباسشویی خود را به ما بسپارید. نمایندگی لباسشویی زیمنس در قم با استفاده از مجهز ترین و باکیفیت ترین ابزار و متدها آماده خدمت رسانی به شما می باشد. برای مشاوره و آگاهی از قیمت ها با پشتیبان های ما در ارتباط باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در قم:

تعمیر لباسشویی زیمنس در قم | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974811

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *