مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

چرا کف از کشوی مواد شوینده لباسشویی دوو میریزد؟

ممکن است به دلیل مقدار زیاد مواد شوینده یا نامناسب بودن نوع مواد شوینده برای دستگاه شما باشد.

هنگام گرفتگی شلنگ تخلیه لباسشویی دوو چه کار کنیم؟

ابتدا بررسی کنید که آیا در شیلنگ تخلیه آب که عنصر کمکی تخلیه آب ماشین لباسشویی است، چین خوردگی، پیچ خوردگی یا گرفتگی وجود دارد و در صورت وجود مشکل، آن را در صورت نیاز تمیز و رفع کنید.

چرا لباس‌های من در لباسشویی دوو به حد کافی خشک نشده است؟

هنگام تنظیم برنامه ماشین لباسشویی، برخی از برنامه‌ها ممکن است لباس‌های شما را به اندازه کافی خشک نکنند. ماشین لباسشویی که برای لباس‌های ظریف‌تر شما برنامه‌ریزی شده است ممکن است با سرعت کمتری بچرخد که ممکن است باعث خیس شدن لباس‌های شما شود.

علت نشت آب در ماشین لباسشویی دوو چیست؟

قطعاتی که باعث مشکل نشتی آب ماشین لباسشویی می‌شوند شیلنگ تخلیه، پمپ آب، لاستیک پاره است. برای رفع نقص به بررسی هر یک بپردازید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد | تعمیر، نصب و سرویس

برند دوو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی دوو در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی دوو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی دوو در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی دوو

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد
نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی دوو در مشهد »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

آیا در منزل خود ماشین لباسشویی دوو دارید؟ آیا ماشین لباسشویی شما با مشکل روبرو شده اما شما نمی‌دانید چگونه باید مشکل را رفع کنید؟ آیا کدهای خطای عجیب و غریب بر روی صفحه نمایشگر دستگاه ظاهر می‌شوند که معنی آنها را نمی‌دانید؟ امروز در این مطلب که بر اساس تجربیات نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد تنظیم شده است به بررسی ایرادات رایج ماشین لباسشویی دوو می‌پردازیم و روش‌های رفع ایراد‌ها را با شما در میان می‌گذاریم.

با استفاده از این راهنمای کاربردی و مفید چنان چه دستگاه شما ایرادات جزئی داشته باشد خود شما به تنهایی خواهید توانست آن را در منزل رفع نماید و نیاز به حضور تکنسین مجرب نیست. اما اگر مشکل تخصصی بود بهتر است برای تعمیر لباسشویی در مشهد با تعمیرکار کارآزموده تماس بگیرید تا از گسترش خسارت جلوگیری شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

چه زمانی باید با تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد تماس بگیریم؟

همان طور که در بخش پیش گفته شد گاهی اوقات ایراد جزئی هستند؛ مثلاً ماشین لباسشویی هنگام کار کردن دچار لرزش می‌شود و یا برنامه شست و شو شروع نمی‌شود. در این حالت‌ها شما می‌توانید با استفاده از دفترچه راهنمای دستگاه و یا تماس با نمایندگی لباسشویی دوو در مشهد مشکل را رفع نمایید اما چنانچه با مشکلات تخصصی مانند نچرخیدن دیگ لباسشویی، روشن نشدن دستگاه و یا عدم آبگیری دستگاه و مشکلاتی از این قبیل روبرو شدید بهتر است پیش از انجام هرگونه تعمیر خودسرانه با تکنسین فنی نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد تماس بگیرید تا با انجام عیب یابی اصولی مشکل دستگاه شما را فهمیده و آن را تعمیر نماید، یا اگر لازم است قطعات معیوب را تعویض نماید.

ایرادات رایج لباسشویی دوو طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

برند دوو یکی از برند‌های بسیار معتبر درون بازار است و در میان کاربران ایرانی نیز محبوبیت بسیاری دارد. البته علی رغم کیفیت بالای قطعات این دستگاه ممکن است به دلیل استفاده نادرست و یا استفاده مداوم و طولانی مدت دچار استهلاک ایراداتی شود که نیاز به بررسی و تعمیر توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد داشته باشد. در ادامه این مطلب به بررسی ایرادات رایج ماشین‌های لباسشویی دوو و روش عیب یابی آنها خواهیم پرداخت تا شما بیشتر با این مشکلات آشنا شوید و بتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد

عیب یابی مشکل عدم شروع به کار در ماشین لباسشویی دوو

برای بررسی عیب یابی ماشین لباسشویی دوو گامی که دستگاه شروع به کار نمی‌کند لازم است ابتدا به سوالات زیر به دقت پاسخ دهید:

آیا در قسمت پریز و دوشاخه خرابی وجود دارد؟

آیا سیم برق یک پریز سالم متصل شده است؟

آیا دکمه استارت ماشین را زده آید؟

آیا میزان بار ماشین لباسشویی در حد ظرفیت آن است؟

اگر موارد بالا را بررسی نموده‌اید و مشکلی در این قسمت‌ها وجود نداشت باید توجه کنید که درب دستگاه کاملا بسته شده باشد و یا میکروسوئیچ درد مشکلی نداشته باشد و سپس به بررسی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی بپردازید. البته این کار تخصصی است و بهتر است توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد انجام شود.

عیب یابی عدم آبگیری ماشین لباسشویی دوو

طبق نظر نمایندگی لباسشویی دوو در مشهد برای عیب یابی مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی دوو ابتدا باید به سوالات زیر به دقت پاسخ دهید:

آیا شلنگ ورودی وصل است؟

آیا شیر آب را باز کرده اید؟

آیا شیلنگ ورودی و یا شیر آب یخ زده است؟

آیا آب وصل است؟

آیا فیلتر آب دچار انسداد یا گرفتگی شده است؟

اگر لباسشویی دوو شما به درستی آبگیری نمی‌کند برای عیب یابی ابتدا باید بررسی کنید شیر آب بسته نباشد و سپس دقت کنید تا شلنگ ورودی تا خورده و خمیده نشده باشد. در نهایت باید بررسی کنید که شیر برقی و هیدرو استاد که وظیفه تنظیم آب را دارند مشکلی نداشته باشند. اگر مشکلی بود فورا با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد تماس بگیرید.

عیب یابی عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی دوو

برای عیب یابی این مورد باید به دنبال پاسخ دقیق برای سوالات زیر باشید:

آیا ممکن است شلنگ تخلیه یخ زده باشد و یا مسدود شده باشد؟

آیا ممکن است شلنگ تخلیه خم شده و یا شکسته باشد؟

انتهای شلنگ تخلیه درون آب غوطه ور شده است؟

آیا در داخل فیلتر تخلیه انسداد و گرفتگی وجود دارد؟

به طور کلی اگر ماشین لباسشویی دوو شما قادر به تخلیه آب نیست برای عیب یابی باید ابتدا بررسی کنید مسیر تخلیه شامل شلنگ تخلیه، پمپ تخلیه و فیلتر کف، گرفتگی و انسداد نداشته باشند و سپس به بررسی سلامت پمپ تخلیه بپردازید.

عیب یابی عدم چرخش صحیح دیگر لباسشویی در ماشین لباسشویی دوو

برای عیب یابی این مورد باید ابتدا به سوالات زیر به طور کامل پاسخ دهید:

آیا لباس‌ها در یک طرف دیگه شستشو جمع شده است؟

آیا لباسشویی تراز است؟

اگر آبکش دیگ ماشین لباسشویی دوو شما نمی‌چرخد برای عیب یابی باید ابتدا تسمه را بررسی کنید و در صورت وجود هرگونه مشکل با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد تماس بگیرید. همچنین اگر کاسه نمد بلبرینگ دیگ و دینام موتور مشکل دارد برای رفع هر کدام باید با نمایندگی لباسشویی دوو در مشهد ارتباط برقرار کنید.

تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

عیب یابی عدم اتمام برنامه شستشو در ماشین لباسشویی دوو

برایدعیب یابی لباسشویی دوو که در هنگام شستشو متوقف می‌شود ابتدا باید به سوالات زیر پاسخ دهید:

آیا پمپ تخلیه به درستی کار می‌کند؟

آیا پمپ تخلیه دچار انسداد شده است؟

آیا از میزان مناسبی از مواد شوینده استفاده کرده اید؟

آیا شلنگ تخلیه یک متر تا زمین فاصله دارد؟

برای عیب یابی مشکل عدم اتمام برنامه شستشو در ماشین لباسشویی دوو باید بررسی نمایید تا این اتفاق در کدام مرحله می‌افتد. همچنین تمامی قطعات باید بررسی شوند و در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد تماس حاصل شود و یا برای تعویض قطعات معیوب از نمایندگی لباسشویی دوو در مشهد کمک بخواهید.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل در نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

در این مطلب کاربردی به بررسی ایرادات ماشین لباسشویی دوو پرداختیم و روش‌های عیب یابی ایرادات آن را به طور کامل برای شما شرح دادیم تا بتوانید از پس حل مشکلات لباسشویی خود بربیابید. اما چنانچه به هر دلیلی موفق به رفع مشکل نشدید اصلا جای نگرانی نیست. زیرا پرسنل حرفه‌ای و مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد به طور شبانه روزی در کنار شما هستند تا با تعمیر ماشین لباسشویی شما از بار دغدغه و استرس شما بکاهند. جهت ثبت درخواست عیب یابی کافیست طریق شماره‌های درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشکل خود را برای ایشان شرح دهید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند. همچنین می توانید برای تعویض قطعات معیوب دستگاه با نمایندگی لباسشویی دوو در مشهد تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

تعمیر لباسشویی دوو در مشهد برای تعمیر و بررسی هرگونه نقص لباسشویی دوو به منزل شما نیرو‌های متخصص اعزام می‌نمایند. اگر دستگاه شما مانند گذشته قابل اعتماد نیست، احتمالاً خراب شده و نیاز به بررسی کلی دارد.
در اکثر مواقع، برای رفع مشکل مراجعه به مرکز نمایندگی لباسشویی دوو در مشهد جوابگو است. اما اگر می‌خواهید خودتان به تعمیرات برسید به خواندن مقاله بپردازید.

لباس‌های شسته شده در لباسشویی دوو کاملاً تمیز نیست

لباس‌های شسته شده در لباسشویی دوو کاملاً تمیز نیست

آیا سعی کرده‌اید قبل از تماس با خدمات تعمیر لباسشویی دوو در مشهد، تلگراف مواد شوینده را بررسی کنید؟ آیا به اندازه کافی مواد شوینده اضافه می‌کنید؟ با وجود این، اگر ماشین لباسشویی شما لباس‌های شما را به اندازه کافی تمیز نکند، ممکن است نتواند ماده شوینده را با سرعت دلخواه از محل بکشد.

چرا با وجود اتمام شستشو، آب در درام لباسشویی دوو باقی می‌ماند؟

مقداری از بار را بردارید و چرخه را تکرار کنید تا آب تخلیه شود. این ممکن است در کوتاه مدت جواب دهد، اما اگر مشکلی در ماشین لباسشویی وجود داشته باشد، چنین تلاشی فشار بیشتری را به قسمت‌های آسیب دیده وارد می‌کند. این ممکن است باعث یک نقص غیرقابل جبران شود.

وقتی در را باز می‌کنید تا لباس‌های خیس خیس شده خود را بعد از چرخه‌های شستشو، آبکشی و چرخش بیرون بیاورید، اگر دیدید که درام هنوز پر از آب است و آب تخلیه نمی‌شود، به این معنی است که زمان آن رسیده است که از پشتیبانی حرفه‌ای تعمیر لباسشویی دوو در مشهد برای شستشو استفاده کنید.

ماشین لباسشویی دوو من خیلی لرزان کار می‌کند

توصیه‌ی تیم تعمیر لباسشویی دوو در مشهد برای زمانی که ماشین لباسشویی دوو من خیلی لرزان کار می‌کند

اگر با لباسشویی لرزان مواجه شده‌اید طبق توصیه‌ی تیم نمایندگی لباسشویی دوو در مشهد به صورت زیر عمل نمایید:

فنر‌های تعلیق ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید. فنر‌های تعلیق ممکن است جابجا شده یا جابجا شده باشند. پا‌های حامل ماشین ممکن است متعادل نباشند. پا‌های حامل دستگاه را تراز کنید. کمک فنر‌های ماشین ممکن است معیوب باشند یا پیچ‌های اتصال شل شده باشند. پیچ‌های اتصال را بررسی کنید. اگر خطا همچنان ادامه دارد، می‌توانید از خدمات تعمیر لباسشویی دوو در مشهد کمک بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد:

تعمیر لباسشویی دوو در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *