مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند دوو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی دوو در قم، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی قم باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی دوو در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی قم

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در قم
تعمیرات لباسشویی دوو در قم

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی دوو در قم:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

  نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم

اگر به دنبال، نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم، با کیفیتی بالا و سابقه ای طولانی می باشید، باید این نکته را بگویم که تیم ما، ماهرترین و با سابقه ترین افراد را در نمایندگی لباسشویی دوو در قم دارا می باشد.

دلایل انتخاب نمایندگی لباسشویی دوو در قم

همان طور که می دانید ماشین لباسشویی از لوازم های برقی گران و حساسی می باشد. بنابراین قطعات آن نیز قیمت بالایی دارد و باید از افرادی متخصص که سال ها تجربه و اعتبار کسب کرده اند در تعمیر آن استفاده شود. در غیر این صورت خرابی بیش تری به بار می آید و هزینه تعمیر آن برابر یا بیش تر از هزینه خرید آن می شود.

 به همین دلیل ما به شما نمایندگی لباسشویی دوو در قم را پیشنهاد می دهیم. نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم، با داشتن افرادی مجرب و ماهر در حداقل کردن هزینه تعمیر لباسشویی در قم و با استفاده از با کیفیت ترین قطعات می کوشد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم

آیا قطعات مورد استفاده در تعمیر ماشین لباسشویی با کیفیت است؟

بله. اگر قطعات ماشین لباسشویی شما نیاز به تعویض داشته باشد، نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم از قطعات اورجینال و باکیفیت آن برند استفاده می کند.

ما این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم از بهترین قطعات و باتجربه ترین افراد برای تعمیر ماشین لباسشویی شما استفاده می کند.

در صورت امکان تلاش می شود از متدهایی استفاده شود که کمترین هزینه را برای مشتری رقم می زند مانند تعمیر کردن قطعه خراب، به جای عوض کردن آن. در صورت لزوم با قطعات با کیفیت عوض می شود.

کد خطای ماشین های لباسشویی به چه معناست؟

همه ماشین های لباسشویی، براساس برند و یا نوع ماشین لباسشویی کد خطای خاصی دارد. یعنی این که هر فردی که حتی درباره مسائل تعمیر ماشین لباسشویی اطلاعی ندارد هم با ارورهایی که ماشین لباسشویی می دهد می تواند به مشکل آن پی ببرد.

این ارورها زمانی پدیدار می شوند که ماشین لباسشویی درست کار نکرده و یا از حرکت بایستد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در قم

برخی اختلالات عملکردی ماشین های لباسشویی:

اگر مشاهده کردید که ماشین لباسشویی شما بیش از حد می لرزد، جسمی زیر آن بگذارید و فاصله آن از زمین را تنظیم کنید. اگر با انجام دادن این کار مشکل حل نشد با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم تماس بگیرید.

مشکل دیگر سوراخ بودن و خارج شدن آب از ماشین لباسشویی می باشد. ر این حالت ممکن است که شلنگ ورودی سوراخ شده باشد.

اگر می توانید این سوراخ را تعمیر کنید وگرنه با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن به این مشکل رسیدگی نمایند.

اگر ماشین لباسشویی شما مشکل گرم نشدن آب یا بیش از اندازه داغ شدن آب را داشته باشد، مشکل از ترموستات ماشین لباسشویی شما می باشد.

ترموستات قطعه ای آسیب پذیر و مهم می باشد. این قطعه وظیفه تنظیم دمای ماشین لباسشویی متناسب با عملکرد ماشین لباسشویی را بر عهده دارد.

وقتی ماشین لباسشویی شما بعد از روشن شدن، متوقف می ماند و کار نمی کند ممکن است در قطعاتی مانند: میکروسوییچ، پمپ خارج کردن آب، کلید روشن کردن، برد خرابی وجود داشته باشد.

همچنین ممکن است که زبانه در ماشین لباسشویی شما آسیب دیده باشد. اگر قادر به تعمیر هر یک از قطعات بالا نبودید فقط کافی است با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم تماس حاصل فرمایید. نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم از ارزان ترین و با کیفیت ترین قطعات ماشین های لباسشویی در انواع برندها استفاده می کند.

بررسی تعدادی از کد خطاهای برند دوو توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم:

کد خطای EI ماشین لباسشویی دوو مدل ۸۴۱۴: دلیل ارور دادن این است که گرفتگی در وارد شدن آب به داخل ماشین لباسشویی وجود دارد.

بررسی کنید که لوله های آبی که وارد می شود دچار سوراخ یا پیچ خوردگی نباشد. و همچنین شیر برقی آب را هم بررسی کنید که باز باشد.

کد خطای EO ماشین لباسشویی دوو مدل ۸۴۱۴: آب درون ماشین لباسشویی در خارج شدن دچار مشکل می باشد. پمپ تخلیه درصورت تشخیص این که امکان تعمیر وجود نداشته باشد توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم با قطعاتی با قیمتی مناسب و باکیفیت عوض می شود.

کد خطای EU ماشین لباسشویی دوو مدل ۸۴۱۴: این ارور هنگامی مشاهده می شود که لباس های زیاد در داخل ماشین لباسشویی به صورت نامناسب ریخته شده و در آن نیز خوب بسته نمی شود.

شما باید لباس ها را به اندازه و صحیح در آن بریزید.

کد خطای EL در ماشین لباسشویی دوو مدل ۸۴۱: این خطا وقتی نمایش داده می شود که در ماشین لباسشویی به صورت درست بسته نشده باشد. در را باز کنید و دوباره ببندید. اگر مشکل برطرف نشد با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم در کمترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

کد خطای 2E ماشین لباسشویی دوو مدل ۸۴۱۴: وقتی این ارور را مشاهده می کنید که آب ماشین لباسشویی نشتی دارد. هیدروستات و پمپ تخلیه را بررسی کنید و اگر قادر به تعمیر نبودید با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم در تماس باشید.

کد خطای 3E ماشین لباسشویی دوو مدل ۸۴۱۴: وقتی این ارور نمایش داده می شود که

موتور فن خراب شده باشد. باید فن را باز کرده و تعمیر کنید. و یا با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم تماس بگیرید تا با قیمتی مناسب این کار را انجام دهند.

تعمیر لباسشویی دوو در قم

سخن پایانی:

ماشین لباسشویی یکی از لوازم های برقی حساس و گران بوده و تعمیر آن باید توسط افراد ماهر و متخصص انجام شود. زیرا اگر عیب یابی آن اشتباه صورت گیرد این ماشین لباسشویی دیگر مثل قبل عمل نخواهد کرد.

 درصورت مشاهده ارور در ماشین لباسشویی اگر هیچ اطلاعاتی ندارید اصلا به آن دست نزنید و با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم تماس بگیرید.

 نمایندگی لباسشویی دوو در قم اگر مشکل سطحی باشد به تعمیر آن می پردازد و اگر نیاز به تعویض داشته باشد با استفاده از قطعات با کیفیت این کاررا انجام می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در قم:

تعمیر لباسشویی دوو در قم | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974811

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *