مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس

برند دوو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی دوو در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی دوو در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی دوو

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی دوو تبریز2
نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در تبریز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی دوو در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز برای هر شخص خاندار و شاغلی الزامی است. ماشین لباسشویی دوو یک وسیله ضروری برای همه مردم امروزی است. این‌اشیا به زندگی شما سرعت می‌بخشد و باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.
ظهور ماشین لباسشویی زندگی همه ما را بسیار ساده کرد. اما مانند هر وسیله دیگری، این‌اشیای معجزه‌آسا دوست دارند خراب شوند. مراجعه به صنعتگران حرفه‌ای نمایندگی لباسشویی دوو در تبریز همیشه در دسترس است. با این حال قبل از اینکه وحشت کنید و سعی کنید مشکل را برطرف کنید، باید مشخص کنید که لباسشویی شما چه مشکلی دارد.
در ادامه مقاله به انواع نقص‌های لباسشویی دوو می‌پردازیم و طبق توصیه‌های نیرو‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز برای آن‌ها راه حل معرفی می‌کنیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز

آسیب اتصال برق لباسشویی دوو

اگر لباسشویی دوو شما حین کار کردن برق از خود اتساع می‌دهد یا لباسشویی کار نمی‌کند باید شاخه اتصال برق یا پریز را تعمیر نمایید. برای رفع مشکل اتصال دوشاخه و عدم ارتباط برق لباسشویی دوو باید خودتان تعمیرات را بدون همکاری نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز انجام دهید. جهت تعمیر یا بررسی برق لباسشویی طبق توصیه‌های نمایندگی لباسشویی دوو در تبریز موارد زیر را انجام دهید:

  • ماشین لباسشویی دوو را از برق جدا کنید.
  • با باز کردن پیچ‌های پشت، پنل بالایی را بردارید.
  • کشو شوینده را با فشار دادن مرکز رهاسازی خارج کنید. همزمان گرفتگی دیسک را بررسی کرده و زیر شیر آب بشویید.
  • پیچ‌هایی که پشت کشو شوینده را محکم می‌کنند شل هستند و باید جدا شوند.
  • چفت‌ها را نصب کنید و کنترل پنل را بردارید.
  • مولتی متر را به کنتاکت‌های دکمه تست وصل کنید. مقاومت را اندازه‌گیری کنید.
  • اگر اتصالات آسیب دیده باشد، باید آن‌ها را لحیم کنید و سپس پانل را دوباره نصب کنید.
  • محافظ برق را بررسی کنید.
  • علاوه بر این، پانل پشتی را با باز کردن پیچ‌های نصب جدا کنید. سیم‌ها و فیلتر را برای آسیب دیدگی بررسی کنید. شاید برخی از اتصالات سوخته باشد.
  • اگر آسیب آشکاری وجود ندارد، اتصالات فیلتر را جدا کرده و با مولتی متر بررسی کنید.

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز برای زمانی که آب لباسشویی تخلیه نمی‌شود

زمانی که ماشین لباسشویی دوو پس از شستشو آب کثیف را تخلیه نمی‌کند، متخصص‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز علت آن را موارد زیر می‌دانند:

  1. پمپ تخلیه یا پمپ آسیب دیده است: در حین کار، پمپ می‌تواند پیچ خورده و خم شود. در صورت آسیب مکانیکی به پمپ یا پمپ، قطعات باید در مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز تعویض شوند.
  2. گرفتگی زباله‌های کوچک از درام ماشین لباسشویی: این‌ها می‌توانند سکه‌ها، گیره‌های مو، دکمه‌ها، نخ‌هایی باشند که هنگام شستشو از لباس‌ها افتاده‌اند. برای جلوگیری از گرفتگی، باید به طور منظم فیلتر تخلیه و سیستم لوله را تمیز کنید.
  3. شکستن سوئیچ فشار (سنسور سطح آب): یک سنسور آسیب دیده سیگنال‌های اشتباهی به واحد کنترل می‌دهد که آب در دستگاه وجود ندارد. در نتیجه آب تخلیه نمی‌شود.

ممکن است خود واحد کنترل آسیب دیده باشد. در این صورت باید با مرکز خدمات نمایندگی لباسشویی دوو در تبریز تماس بگیرید.

چرا لباسشویی دوو آب را گرم نمی‌کند؟

صاحبان ماشین‌های لباسشویی دوو گاهی اوقات با این واقعیت مواجه می‌شوند که دستگاه گرمایش، گرم کردن آب را متوقف کرده است. برای بررسی این نقص می‌توانید ۲۰-۳۰ دقیقه پس از شروع شستشو، با قرار دادن دست خود روی دریچه این موضوع را تأیید کنید. این کار باید با دقت انجام شود تا خود را نسوزد. اگر شیشه در تمام چرخه شستشو سرد بماند، مشکل گرمایش آب وجود دارد.

نمایندگی لباسشویی دوو در تبریز

دلایل اصلی گرم نکردن آب لباسشویی

  • مشکلات زهکشی آب گاهی اوقات مالکان با تنظیم پمپ تخلیه در ارتفاع نامناسب، دستگاه را به اشتباه وصل می‌کنند. در این صورت آب به محض ورود به مخزن مجدداً در زهکش ریخته می‌شود. در نتیجه تجدید مداوم، ماشین لباسشویی زمان لازم برای گرم کردن آب را ندارد. این مشکل می‌تواند با مشاوره گرفتن از نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز بررسی و رفع شود.
  • خرابی سنسور دما اگر این قطعه خراب شود، آبگرمکن به طور خودکار خاموش می‌شود تا از گرم شدن بیش از حد المنت گرمایش جلوگیری شود. تعویض و تعمیر سنسور دمای لباسشویی دوو خیلی سخت است. برای این کار از نیرو‌های با تجربه‌ی نمایندگی لباسشویی دوو در تبریز درخواست کمک کنید.
  • علاوه بر این، ارزش بررسی این را دارد که آیا برنامه شستشو برای گرم کردن آب انتخاب شده است یا خیر.
  • گاهی اوقات عنصر گرمایش شکسته می‌شود. این عنصر وظیفه گرم کردن آب را بر عهده دارد. با گذشت زمان، ممکن است به دلیل انباشته شدن چرک و آهک بر روی این قطعه و افت ولتاژ در منبع تغذیه از کار بیفتد. می‌توانید عنصر گرمایش را خودتان یا با کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی در تبریز تعویض کنید.

درخواست کمک از نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز جهت روشن نشدن لباسشویی دوو

آیا تصمیم گرفته‌اید که شستشو را شروع کنید اما دستگاه روشن نمی‌شود؟ نگران نباش. بیایید دلایل را درک کنیم:

  1. گاهی اوقات هیچ ولتاژی در شبکه وجود ندارد یا برای راه‌اندازی لباسشویی دوو کافی نیست. چگونه این را تست کنم؟ وصل کردن هر وسیله خانگی به پریز کافی است. اگر دستگاه کار می‌کند به این معنی است که مشکل در شبکه نیست. در غیر این صورت، می‌توانید با یک برقکار تماس بگیرید یا منتظر منبع تغذیه باشید.
  2. سیم کشی برق معیوب: کابل و دوشاخه را به دقت بررسی کنید تا آسیب دیده باشد. در صورت وجود، سیم پاره باید تعویض شود. برای اینکار می‌توانید از نیرو‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز درخواست کمک کنید.
  3. درب روکش را بررسی کنید: ممکن است قبل از کلیک کردن بسته نشود تا فرآیند شروع نشود.
  4. تماس‌های دکمه شروع اکسید شده است: برای بررسی، باید کنترل پنل را بردارید و خودتان تعمیر را انجام دهید. در صورت عدم مهارت در این کار از متخصص‌های نمایندگی لباسشویی دوو در تبریز درخواست کمک نمایید.
  5. مشکلات اصلی ماژول: شکست ماژول امری جدی است. برای رفع این مشکل باید از دانش کافی برخوردار باشید. ممکن است یک دست کار حرفه‌ای از مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز لازم داشته باشید.

تعمیر لباسشویی دوو در تبریز

چرا درام لباسشویی دوو نمی‌چرخد؟

هیچ لباسشویی بدون حرکت درام به کار خود ادامه نمی‌دهد و شستن لباس را تمام نمی‌کند. اگر دروام ماشین لباسشویی دوو شما کار نمی‌کند چند دلیل ساده دارد. سازمان نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز دلیل اصلی مشکل درام را در ۲ نقص زیر عنوان می‌کند:

  • ممکن است درام شما شل شده باشد: گاهی پیچ درام شل می‌شود و درام از حرکت می‌افتد. بنابراین باید آن را در جای خود قرار دهید. اما اگر پیچ یا خود درام فرسوده شده باشد، نیاز به جایگزینی دارد. این تعمیر ساده را می‌توان بدون متخصص‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز، تنهایی به صورت دستی انجام داد.
  • موتور و برس‌های لباسشویی دوو را بررسی کنید: برس‌ها برای انتقال جریان به روتور موتور استفاده می‌شوند. میله‌های گرافیتی آن‌ها به مرور زمان فرسوده می‌شوند. با برداشتن کنتاکت‌ها، برس‌ها را از محفظه خارج کنید. اگر سایش بیش از نصف است، عناصر جدید را نصب کنید. برای رفع این مشکل می‌توانید از کارکنان نمایندگی لباسشویی دوو در تبریز نیر کمک بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز:

تعمیر لباسشویی دوو در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *