مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان

سوالات متداول تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان

چگونه متوجه کارکرد صحیح هیدروستات ماشین لباسشویی دوو شویم؟

برای بررسی این قطعه از شما می‌خواهیم ابتدا به بررسی ارتباط میان کنتاکت متصل کننده شماره ۱۱ به ۱۳ بپردازید. اگر ارتباطی در میان این دو کنتاکت مشاهده نکردید نیاز به تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی وجود دارد.

چگونه متوجه سوختن موتور تایمر لباسشویی شویم؟

برای این کار سیم‌های بوبین موتور را جدا نموده و سپس آنها را به طور مستقیم به جریان برق متصل کنید. اگر چرخشی در چرخ دنده‌ها وجود نداشت موتور تایمر شما آسیب دیده است.

چرا کلاً آبگیری در لباسشویی دوو انجام نمی‌شود؟

توقف آبگیری در لباسشویی دوو دلایل متعددی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها آسیب دیدن قطعه‌ای به نام شیر برقی می‌باشد. اگر نیاز به تعویض این قطعه بود حتماً با متخصصین تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان تماس بگیرید.

آیا تعمیر برد الکترونیکی در خانه امکان‌پذیر است؟

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دوو یکی از حساس‌ترین قطعات این دستگاه می‌باشد که توصیه می‌کنیم اصلاً خودتان دست به آن نزنید. برای بررسی و عیب یابی این قطعه حتماً نیاز به تبحر و مهارت زیادی وجود دارد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان| تعمیر، نصب و سرویس

برند دوو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی دوو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی دوو

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در اصفهان
تعمیرات لباسشویی دوو در اصفهان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان

در این مبحث شما کاربران گرامی را با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان و همچنین نمایندگی لباسشویی دوو در اصفهان بیشتر آشنا خواهیم نمود، که در صورت بروز هر عیب و ایرادی در ماشین لباسشویی دوو خود با این نمایندگان در ارتباط باشید و از آنها یاری بگیرید. همچنین اطلاعات کامل در مورد تعمیر لباسشویی در اصفهان در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان

تعمیر برد ماشین های لباسشویی

به جهت تعمیر برد الکتریکی ماشین لباسشویی خود می بایست با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان تماس بگیرید. تا در اسرع وقت کارشناسان و متخصصان را جهت بازدید از ماشین لباسشویی شما به منزلتان مراجعه کنند.

توجه داشته باشید که اگر برد الکتریکی ماشین لباسشویی شما خراب شده باشد، خودتان نمی توانید آن را درست کنید و جهت تعمیر بردهای الکترونیکی باید به متخصصین یعنی نمایندگی لباسشویی دوو در اصفهان مراجعه نماید. اگر در این رابطه تخصص دانش و مهارت لازم را ندارید، به هیچ عنوان به ماشین لباسشویی دست نزنید تا باعث بروز خسارت های بیشتر به قطعات دیگر نشوید.

 اگر که شما با مراکز و نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان تماس بگیرید، برد الکترونیکی در محل مورد نظر شما تعمیر خواهد شد و به درستی عیب یابی صورت خواهد گرفت و مشکل کاملا برطرف خواهد شد. در نتیجه ‌توانید جهت تعمیر برد لباسشویی با نمایندگی های مربوطه تماس بگیرید.

مرحله های تعمیر برد ماشین لباسشویی

عیب یابی و تعمیر برد الکتریکی ماشین لباسشویی یک عمل کاملا تخصصی می باشد. که می بایست توسط کارشناسان و مهندسان این امر یعنی نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان انجام شود. در بخش زیر اطلاعاتی را در مورد مراحل تعمیر برد ماشین لباسشویی جهت آگاهی شما عزیزان بیان نموده ایم، تا در این رابطه اطلاعات شما بیشتر شود:

  • در مرحله اول ماشین لباسشویی خود را اگر که روشن است خاموش می کنیم.
  • وسایل و لوازم مورد نیاز برای تعمیر برد را آماده می کنیم.
  • کنترل پنل لباسشویی که در قسمت بالای لباسشویی واقع شده است را باز می کنیم.
  • برد ماشین لباسشویی را به صورت کامل بررسی و سپس تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض می نماییم.

نمایندگی لباسشویی دوو در اصفهان

آی سی در برد قابل تعمیر است؟

آی سی مهمترین قطعه در برد الکترونیکی می باشد، که در صورت خراب شدن تعمیر آن امکان پذیر نمی باشد و اصلاً قابل تعمیر نیست و فقط باید آن قطعه تعویض شود.

 برای عیب یابی نمودن آی سی می بایست با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان تماس بگیرید و درخواست اعزام متخصص در محل مورد نظر خود را داشته باشید، که آی سی و برد الکتریکی ماشین لباسشویی شما به صورت کامل بررسی و عیب یابی شود.

راه های جلوگیری از خراب شدن برد الکتریکی ماشین لباسشویی

بردهای الکتریکی ماشین های لباسشویی به علت های گوناگون امکان دارد که دچار آسیب و صدمه شود و با رعایت نمودن نکاتی که در بخش زیر آنها اشاره می کنیم، می توانیم از بروز خراب شدن در بردهای الکترونیکی جلوگیری به عمل آوریم:

  • حتماً از محافظ برق برای ماشین لباسشویی استفاده کنید، که این محافظ ها نوسان برق را دریافت می کنند و از آسیب به برد الکتریکی جلوگیری می شود.
  • یکی از دلایل خراب شدن برد الکتریکی ماشین لباسشویی مرطوب بودن برد الکتریکی می باشد و دلیل این هم استفاده از مواد شوینده بسیار در ماشین لباسشویی است.
  • سعی کنید لباسشویی را در محیط های دمایی معتدل قرار دهید و از قرار دادن در محیط های گرم و همچنین مرطوب جلوگیری به عمل آورید.
  • به طور پیوسته ماشین لباسشویی را روشن نکنید و سعی کنید حدود یک ساعت بین روشن و خاموش کردن دستگاه فاصله بیندازید.
  • برای استفاده درست و دقیق از ماشین لباسشویی خود حتماً دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو خود را به طور کامل و دقیق مطالعه نمایید.

تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان

هزینه تعمیر برد الکتریکی ماشین لباسشویی چقدر می باشد؟

اگر برای تعمیر و تعویض برد الکتریکی ماشین لباسشویی خود به نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان مراجعه نماید. هم از نظر قیمت منصفانه تر خواهد بود و هم از نظر کیفیت و تعمیر بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

در نتجه در هنگام خرابی برد الکتریکی ماشین های لباسشویی دوو خود حتما با نمایندگی لباسشویی دوو در اصفهان در ارتباط باشید و بهترین خدمات تعمیر و سرویس و حتی تعویض برد الکتریکی و سایر موارد دیگر را از نمایندگی های معتبر دریافت کنید.

قیمت تعویض و یا سرویس برد الکتریکی ماشین لباسشویی با در نظر داشتن زمان و همچنین قطعه هایی که باید عوض شود و یا سرویس گردد مختلف است و نمی‌توان قیمت ثابت و معینی را در زمینه تعمیر برد لباسشویی دوو در این بخش بیان نمود. از سمتی قیمت قطعات الکترونیکی هم در ایران ثبات ندارد و همه روزه تغییر می کند.

 به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی را در این زمینه بیان نمود و همچنین جهت استعلام قیمت باید با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان در این زمینه تماس بگیرید و درخواست کارشناس در این زمینه را داشته باشید.

چرا باید برای تعمیر برد الکتریکی به نمایندگی مراجعه کنیم؟

برد الکتریکی و آی سی مهمترین و در عین حال حساس ترین قطعه در ماشین های لباسشویی می باشد. که حتما باید توسط افراد متخصص بررسی و تعویض گردد و در نمایندگی های معتبر بهترین قطعات و کارشناسان این امر وجود دارد که می توانند ما را در این زمینه یاری کنند و خیال ما نیز راحت می شود که کار را به متخصص و مهندس این امر سپرده ایم.

معرفی برند لباسشویی دوو

یکی از پرکاربردترین وسایل برقی در هر خانه که همه ما حتماً چند بار در هفته از آن استفاده داریم ماشین‌های لباسشویی هستند. به همین علت انتخاب برند‌های معتبر و با کیفیتی مانند برند دوو برای خرید ماشین لباسشویی به شما توصیه می‌شود تا بتوانید برای زمان بیشتری بدون دردسر از این دستگاه استفاده داشته باشید. از آنجایی که خدمات پس از فروش خوبی برای لوازم برقی دوو در شهر اصفهان وجود دارد می‌توانید در صورت خرابی لباسشویی خود مشکلات آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید. متخصصین تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان می‌توانند در کمترین زمان ممکن برای شما مشکلات پیش آمده در دستگاهتان را برطرف سازند.

تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان

برای اینکه بتوانید از پس تعمیر مشکلات ابتدایی و ساده در لباسشویی دوو در بیایید چند مورد از سؤالات متداولی که اغلب در مورد تعمیر این دستگاه مطرح می‌شود را در ادامه این مطلب گردآوری کرده‌ایم. کارشناسان حاضر در مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان نیز می‌توانند در حل مشکلات این دستگاه به شما کمک کنند. بیایید در ادامه این مطلب نگاهی به چند مورد از مشکلات مطرح در لباسشویی‌های دوو داشته باشیم.

دلیل توقف لباسشویی دوو پس از انجام عملیات آبگیری

یکی از مشکلات مطرحی که در لباسشویی‌های دوو و حتی در برند‌های دیگر بسیار دیده می‌شود زمانی است که بعد از تمام شدن آبگیری ماشین لباسشویی شما متوقف می‌گردد. این مشکل می‌تواند بنا به دلایل متفاوتی اتفاق بیفتد که اگر تخصص کافی نداشته باشید به احتمال زیاد نمی‌توانید دلیل اصلی بروز آن را تشخیص دهید. خراب شدن قطع موتور تایمر ماشین لباسشویی می‌تواند در بروز این وضعیت تأثیرگذار باشد. مشکلات دیگری مانند احتمال بروز در هیدرواستات را نیز باید در نظر داشته و با دقت و تخصص کافی بررسی نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر نیز با کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان تماس بگیرید.

کلام پایانی

تعمیر و یا تعویض آی سی و همچنین برد الکتریکی ماشین لباسشویی دوو یک کار کاملا حرفه ای و تخصص است که باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان انجام شود. به هیچ عنوان به جز نمایندگی های معتبر در این زمینه تعمیر این امر را به شخص دیگری نسپارید و حتما به نمایندگی لباسشویی دوو در اصفهان مراجعه نماید.

 تعویض و سرویس برد ماشین لباسشویی یک کار کاملا حرفه ای و پیچیده است که خود ما می توانیم آن را تعمیر کنیم. در نتیجه سعی کنید که در صورت بروز مشکل کار را به نمایندگی و متخصص این کار بسپارید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان:

تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *