مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند حایر یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی حایر در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی حایر در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی حایر
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی حایر در زنجان
تعمیرات لباسشویی حایر در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی حایر در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان

بسته نشدن درب ماشین لباسشویی یکی از مشکلاتی است که ممکن است هنگام استفاده از دستگاه با آن رو به رو شوید. می دانید که برای شروع به کار ماشین لباسشویی لازم است که حتماً در دستگاه بسته شده و قفل آن فعال شودد به همین دلیل چنانچه درب ماشین لباسشویی مشکلی داشته باشد و به درستی بسته نشود ماشین لباسشویی شما شروع به کار نخواهد گردد این مشکل به راحتی قابل رفع است و نیازی نیست که درب ماشین لباسشویی را به طور کلی عوض کنید بلکه می‌توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان تماس گرفته و درخواست اعزام تکنسین‌های مجرب داشته باشید تا پرسنل ما به محل شما اعزام شده و مشکل را در کوتاهترین زمان ممکن در منزل شما رفع کنند و از اتلاف وقت و هزینه شما جلوگیری نمایند. برای دانستن اینکه چه دلایلی ممکن است باعث بسته نشدن درب ماشین لباسشویی شود در ادامه این مطلب از نمایندگی لباسشویی‌های در زنجان با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان

بسته نشدن درب ماشین لباسشویی طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان

بسته نشدن درب ماشین لباسشویی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد و برای دانستن اینکه کدام یک از این مشکلات باعث بسته شدن درب می‌شود باید یک عیب یابی کلی توسط تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان انجام شود.

برخی از این دلایل می‌تواند به شرح زیر باشد:

  • خرابی قفل درب ماشین لباسشویی
  • خرابی لاستیک دور درب
  • خرابی زبانه قفل درب ماشین لباسشویی
  • خرابی میکروسوئیچ درب لباسشویی
  • وارد شدن آسیب فیزیکی به درب ماشین لباسشویی
  • مقدار زیاد لباس‌ها
  • شکستن دستگیره

در ادامه مطلب به بررسی عوامل خواهیم پرداخت که می‌تواند باعث بسته نشدن درب ماشین لباسشویی شود.

خراب شدن قفل درب ماشین لباسشویی

اگر درب ماشین لباسشویی شما بسته نمی‌شود و مشکلی در دستگیری در وجود ندارد احتمالا قفل درب دچار مشکل شده است. چنانچه قفل درب نتواند درگیر شود درب بسته نمی‌شود و شما قادر به شستن لباس‌های خود نخواهید بود. چنانچه قفل خراب است باید آن را توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان تعویض کنید. همچنین اگر در قفل بسته نشود یعنی  قفل درب در شکسته است و باید توسط نمایندگی لباسشویی حایر در زنجان تعویض شود. به خاطر داشته باشید که هرگز درب ماشین لباسشویی را به زور نبندید زیرا این کار باعث آسیب رساندن به قفل در خواهد شد و ممکن است دیگر درب ماشین لباسشویی باز نشود.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی حایر در زنجان

ایراد در لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند باعث بسته نشدن درب ماشین لباسشویی شود خرابی لاستیک دور درب آن می‌باشد. چنانچه لاستیک دور درب در جای صحیح خود قرار نگرفته باشد یا بنا به دلایلی پوسیده یا پاره یا کج شده باشد در بسته نخواهد شد و ماشین لباسشویی شروع به کار نخواهد کرد. این مشکلات ممکن است در اثر ایراد داشتن لاستیک دو درب ایجاد شود. بنابراین چنانچه متوجه شدید که در به خوبی بسته نمی‌شود یا از دور درب آب چکه می‌کند حتماً لاستیک دور درب باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان بررسی و تعویض شود.

ایراد زبانه قفل ماشین لباسشویی

نقص در زبان قفل می‌تواند باعث شود که درب ماشین لباسشویی شما بسته نشود. این یک مشکل رایج در تمامی مدل‌ها و برندهای ماشین لباسشویی است. قفل می‌تواند به صورت برقی یا مکانیکی از کار بیفتد و در صورت خراب شدن زبانی در باز و بسته شدن آن با مشکل مواجه خواهد شد. در این صورت زبانه درب باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان تعویض شود. این زبانه ممکن است خراب شده باشد و یا شکسته باشد زیرا مونتاژ قفل از پلاستیک ساخته شده و قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود. به همین دلیل بهتر است تعویض آن را به نمایندگی لباسشویی حایر در زنجان بسپارید.

تعمیر لباسشویی حایر در زنجان

ایراد در میکروسوئیچ درب

اگر میکروسوئیچ درب خراب شود دستگاه قادر به باز و بسته کردن درب نخواهد بود. بنابراین در صورت خرابی میکروسوئیچ ممکن است که در حین چرخه شستشو درب دستگاه ناگهان باز شود. پس چنانچه میکروسوئیچ در مشکلی دارد باید از طریق نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان تعویض شود. برای بررسی وجود جریان در میکروسوئیچ درب می‌توانید به وسیله یک اهم متر آن را آزمایش کنید و چنانچه مشکلی وجود داشت از نمایندگی لباسشویی حایر در زنجان کمک بخواهید.

آسیب دیدن فیزیکی درب ماشین لباسشویی

چنانچه به درب ماشین لباسشویی آسیب فیزیکی وارد شود قادر به باز و بسته شدن صحیح نخواهد بود. این مورد مخصوصا هنگام اسباب کشی بسیار دیده می‌شود. بر اثر این مشکل ممکن است در بشکند یا کج شود و در نتیجه درست بسته نشود. در این موارد باید در به طور کامل توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان تعویض گردد زیرا این کار نیاز به دانش و مهارت فنی بسیار بالایی دارد.

مقدار بیش از حد ظرفیت لباس‌ها در ماشین لباسشویی

دلیل دیگر بسته نشدن درب می‌تواند وجود میزان بسیار زیاد لباس داخل دیگ لباسشویی باشد. در این صورت درب درست بسته نمی‌شود و چنانچه بخواهید با اعمال زور درب را ببندید به ماشین لباسشویی شما فشار وارد شده و لباس‌ها به خوبی نخواهد چرخید. در نتیجه شستشوی کامل انجام نخواهد شد و همچنین ممکن است شاهد نشتی آب از داخل دستگاه باشید. در این صورت طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان بهتر است لباس‌ها را تخلیه کرده و آنها را مجدداً در حجم کمتری درون دستگاه قرار دهید .

تعمیرات لباسشویی حایر در زنجان

شکستن دستگیره درب ماشین لباسشویی

اگر درب ماشین لباسشویی شما دارای دستگیره است ممکن است دستگیره درب شکسته باشد. این اتفاق ممکن است به این دلیل رخ بدهد که شما درب ماشین لباسشویی را به زور بسته‌اید. برای رفع این مشکل باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان بخواهید که دستگیره و یا در صورت نیاز کل درب را تعویض نماید.

عیب یابی بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

چنانچه درب ماشین لباسشویی بسته نمی‌شود ماشین را از برق جدا کنید. قفل درب را پیدا کرده و بررسی کنید که آیا سالم است یا خیر. چنانچه قفل شکسته است باید آن را توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان تعویض کنیم. همچنین برخی افراد ممکن است برای بستن درب به صورت دستی زبانه قفل درب را به سمت پایین بکشند. این کار کاملا اشتباه است زیرا ممکن است دیگر نتواند درب را باز کنید و باعث آسیب رساندن به مکانیسم در دستگاه شوید. در صورتی که این اتفاق افتاد بهتر است فورا از نمایندگی لباسشویی حایر در زنجان کمک بخواهید.

نتیجه‌گیری برای رفع مشکل طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان

در این مطلب به بررسی دلایل پرداختیم که ممکن است باعث خرابی درب ماشین لباسشویی و بسته نشدن آن بشود. در صورتی که با هر یک از مشکلات ذکر شده در متن بالا مواجه شدید بهتر از تعمیر لباسشویی در زنجان خودداری نموده و مشکل را فوراً با نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان در میان بگذارید تا با اعزام تکنسین به رفع مشکل در کوتاهترین زمان ممکن کمک کند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در زنجان:

تعمیر لباسشویی حایر در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 33364507-024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *