مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت | تعمیر، نصب و سرویس

برند حایر یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی حایر در رشت، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی رشت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی حایر در رشت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی حایر
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی حایر در رشت
تعمیرات لباسشویی حایر در رشت

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی حایر در رشت:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت، موظف است به پشتیبانی از تمام اجزای به کار گرفته شده در تولید لباسشویی بپردازد.

تعمیر لباسشویی کار ساده ای نبوده و درون لباسشویی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری گوناگون قرار داده شده که هنگام به وجود آمدن خطا در هر کدام از آن ها باید به دنبال نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت بود.

رفع برخی از نقایص در نمایندگی لباسشویی حایر در رشت در کمتر از نیم ساعت بر طرف می شود؛ البته این درحالی است که لباسشویی فقط به یک تعویض پیچ نیاز داشته باشد اما در برخی مواقع که قطعات ضروری تر درگیر نقص شده اند باید حداقل یک روز منتظر تعمیر لباسشویی در رشت، در نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت بود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت

رفع صداهای اضافی در نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت

در نمایندگی لباسشویی حایر در رشت برای رفع صداهای لباسشویی پمپ های تعبیه شده برای تعمیر در نظر گرفته خواهند شد.

عملیات برای تعمیر این پمپ ها به این صورت است که با استفاده از یک پیچ گوشتی شروع به باز کردن گیره های محافظ می شود، بعد از باز کردن کامل پیچ ها، پمپ ها را می توان از موتور جدا نموده و یا به رفع مشکل آن ها پرداخته شود و یا این که کلیه پمپ از موتور تخلیه شده و پمپ های فابریک دیگر برای آن برگزیده شود.

تعویض کوپلر شکسته در نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت

کوپلرهای شکسته کارایی برای لباسشویی ندارد؛ بنابراین باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت این کوپلرها را از درون موتور بیرون آورد برای این کار لازم است که هر دو نگهدارنده قسمت بالا و پایین کوپلر را از محل خود جدا نموده این کار درون نمایندگی لباسشویی حایر در رشت با نهایت احتیاط صورت خواهد گرفت زیرا نگهدارنده ها سنگین بوده و در صورت عدم مراقبت باعث ایجاد صدمه خواهند شد.

بعد از جدا کردن نگهدارنده ها در نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت، باید موتور را در همان حالت قرار داد و قطعات شکسته کوپلر را از میان قطعات موتور و گیربکس با استفاده از تجهیزات مخصوص جدا نمود.

بعد از انجام این کار در نمایندگی لباسشویی حایر در رشت می توان کوپلر اصلی دیگر را با استفاده از یک شی چوبی در جایگاه خود درون موتور چسپاند.

دلیل عمده شکستن کوپلرها می تواند حجم بار سنگین و اضافی لباسشویی باشد، بنابراین باید هنگام قرار دادن لباس ها به ظرفیت مجاز لباسشویی دقت کرد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی حایر در رشت

مشکل تخلیه آب در لباسشویی

هنگامی که لباسشویی شما با نقص در تخلیه آب همراه شود، دلیل اصلی آن پمپ های این وسیله است که بهترین حالت، تعویض آن در نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت است. برای انجام دادن این کار باید لباسشویی برعکس شده و با استفاده از یک شی سنگین به عنوان تکیه گاه آن را به همان حالت نگه داشت، برای قرار دادن پمپ از سه نگهدارنده و یک تسمه استفاده شده است، بنابراین باید ابتدا نگهدارنده ها را جدا و تسمه را باز کرد سپس پمپ ها جدا خواهد شد.

برخی از لباس ها دارای مهره و سنجاقک های تزئینی هستند که هنگام قرار دادن این لباس ها درون لباسشویی و زمانی که دستگاه در حال شستن آن ها آن ها بوده ممکن است بر اثر برخورد با چرخانک درون مخزن لباس ها، این مهره ها و سنجاقک های تزیینی از لباس جدا شده و درون پمپ ها رفته و باعث آسیب رساندن به آن ها گردد.

در این زمان صداهایی مانند شکستن سنگ از درون لباسشویی شنیده خواهد شد و یا این که بوی ناخوشایند سوختگی در کل فضای آشپزخانه پیچیده می شود.

در نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت برای جدا کردن اجسام و پرز لباس ها  به سراغ شیلنگی که پل ارتباطی بین وان و پمپ بوده می روند تا به خارج کردن هر گونه شی اضافی از درون آن ‌بپردازند.

علاوه بر این، می توان با استفاده از قرار دادن یک میله و هل دادن آن‌ به سمت جلو کل محتویات زائد آن را تخلیه کرد؛ البته درون نمایندگی لباسشویی حایر در رشت برای آزمایش این ‌که آیا پمپ‌ کارایی دارد یا خیر اقدام به چرخاندن شفت آن می کنند، اگر طی عملیات چرخش شفت پمپ به صورت رها و آزاد چرخش خود را انجام داد در این شرایط می توان گفت که باید روی تعمیر پمپ کار کرد، در غیر این صورت باید به تهیه پمپ جدید در نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت پرداخت.

سوختگی هایی که ناشی از ورود اشیا به درون پمپ و شیلنگ بوده بیشتر بر روی تسمه ها ایجاد شده است، به همین جهت، تصمیم گیری صحیح برداشتن تسمه سوخته و قرار دادن تسمه نو است.

تعمیر لباسشویی حایر در رشت

مشکل در سرعت آب لباسشویی

مشکلاتی که برای سرعت آب لباسشویی ایجاد می شود به این شرح هست که یا پرشدن با استفاده از یک فرآیند طولانی رخ خواهد داد و یا این که آب درون لباسشویی نخواهد رفت، به همین منظور در نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت عوض کردن شیر آب صورت می گیرد؛ از این رو افراد خبره نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت، با باز کردن پیچ کویل ها، شیر آب را از بدنه لباسشویی جدا نموده و کار سوار کردن شیر با کیفیت جدید را انجام می دهند.

کار دیگری که در نمایندگی لباسشویی حایر در رشت صورت می گیرد این است که ورودی های آب لباسشویی تمیز می شود؛ زیرا می تواند دلیل عدم آبگیری مخزن لباسشویی، کثیف بودن آن باشد.

عدم چرخش لباسشویی

درون لباسشویی قطعه ای وجود دارد که با چرخیدن آن لباس ها تمیز شده و لکه های آن از بین می رود در برخی موارد این چرخانک لباسشویی کار نکرده و فرآیند متوقف می شود در چنین شرایطی باید واشر دور آن در نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت چکاپ شده چون ممکن است که واشر بین پره های چرخانک گیر کرده باشد و جلوی حرکت آن را بگیرد.

به علاوه در نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت بیان می گردد که چرخانک به دلیل قرار دادن لباس های سنگین و حجم آب زیاد از حرکت ایستاده و یا کند حرکت می کند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در رشت:

تعمیر لباسشویی حایر در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *