مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس

برند حایر یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی حایر در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی حایر در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی حایر
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات لباسشویی حایر در تبریز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی حایر در تبریز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی حایر در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز آماده ارائه خدمات و تعمیر کلیه مدل‌های لباسشویی حایر می‌باشد. در این مرکز با کمک نیروهای ماهر و متخصص تعمیرات لباسشویی شما صورت گرفته و دستگاه سالم و بدون ایراد به شما تحویل داده خواهد شد. با اطمینان خاطر از تبحر تعمیرکاران و اصل بودن قطعات کلیه تعمیرات خود را به ما بسپارید.

در مدل‌های جدیدتر لباسشویی حایر سیستم نمایش ارور طراحی شده است که در تشخیص ایراد کمک زیادی می‌کند. با استفاده از این کدهای خطا دیگر نیازی به عیب‌یابی کلی قطعات نبوده و تنها کافی است موارد مرتبط با کد نمایش داده شده بررسی گردند. درصورتی‌که خودتان تخصصی در انجام تعمیر لباسشویی در تبریز ندارید می‌توانید از نمایندگی لباسشویی حایر در تبریز کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز

بررسی کد خطا ERR1 به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز

هم‌زمان با روشن شدن این کد خطا متوجه می‌شوید هیچ‌یک از چراغ‌های لباسشویی شما روشن نمی‌شوند. علت نمایش این کد می‌تواند باز ماندن درب ماشین لباسشویی باشد. اگر چیزی بین درب نمانده است برای بررسی دلیل چفت نشدن آن از کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر کمک بخواهید.

دلیل بسته نشدن درب ماشین می‌تواند ایراد در آهنربا و مغناطیس استفاده شده در آن باشد. گاهی نیز این اتفاق به دنبال بروز مشکل در سیم‌های مغناطیس دیده می‌شود. همچنین به یاد داشته باشید خراب شدن فیش برد یا ایراد در اتصالات آن نیز می‌تواند مانع از درست بستن شدن درب شود. در نهایت شاید مجبور به تعویض میکروسوییچ درب لباسشویی خود شوید. برای این کار با نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز در تماس باشید.

بررسی کد خطا ERR2 در لباسشویی حایر

در صورت بروز ایراد در تخلیه آب لباسشویی حایر کد خطا فوق به نمایش درمی‌آید. در این شرایط ممکن است به دنبال بسته شدن مسیر آب در شلنگ تخلیه یا پیچ‌خوردگی در آن، روند تخلیه با مشکل مواجه شده باشد. بعلاوه گاهی گرفتگی فاضلاب خانه نیز مانع از تخلیه آب خواهد شد. اگر ایرادی در این دو مورد نبود و از تمیز بودن فیلتر تخلیه نیز مطمئن هستید با نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز تماس بگیرید.

در ادامه روند عیب‌یابی، باید پمپ تخلیه توسط فرد ماهری بررسی شده و از سالم بودن آن مطمئن شد. احتمال ایراد در اتصالات و سیم‌کشی‌های پمپ نیز وجود دارد. یکی دیگر از قطعاتی که باید چک شود سنسور سطح است. اگر تا اینجا مشکلی نبود به سراغ شیر برقی رفته و در نهایت ایرادهای برد الکتریکی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. تعمیرات برد باید در نمایندگی لباسشویی حایر در تبریز صورت گیرد.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی حایر در تبریز

بررسی کد خطا ERR3 در لباسشویی حایر

در صورت درست کار نکردن سنسور حرارتی با کد خطا ERR3 در نمایشگر دستگاه مواجه خواهید شد. اگر از نحوه تست و محل قرارگیری این سنسور در دستگاه خود اطلاعی ندارید برای دریافت کمک با نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز در تماس باشید. در غیر این صورت در اولین گام باید به سراغ سنسور حرارتی بروید.

ممکن است ایراد در سیم‌کشی‌های متصل به برد و قطعی در آن‌ها باشد. البته احتمال سوختن خود سنسور نیز باید بررسی گردد. اگر با بررسی سیم‌ها و تعویض سنسور بازهم مشکل شما ادامه داشت برای بررسی‌های دقیق‌تر با نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز تماس بگیرید. احتمال دارد ایراد مرتبط با برد الکتریکی لباسشویی شما باشد.

بررسی کد خطا ERR4 به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز

با ایراد در روند کار المنت حرارتی این کد به نمایش درمی‌آید. امکان دارد خود این قطعه خراب شده یا اینکه ایراد مربوط به سیم‌کشی‌های آن شود. در صورت اتصال کوتاه در المنت نیز درست کار نکرده و دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد. برای تعویض المنت یا پیدا کردن علت‌های دیگر با نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز تماس بگیرید. البته دقت داشته باشید برخی اوقات تنها به دنبال حجم زیاد لباس‌های داخل دیگ این کد به شما نشان داده می‌شود.

نمایندگی لباسشویی حایر در تبریز

بررسی کد خطا ERR5 در لباسشویی حایر

این کد خطا به دنبال آبگیری نکردن ماشین لباسشویی روشن می‌شود. در ابتدا از باز بودن شیر آب مطمئن شوید و بعد نگاهی به شلنگ‌های ورودی بیندازید. از باز بودن مسیر آب در این شلنگ‌ها و نداشتن پیچ‌خوردگی در آن‌ها اطمینان یابید. اگر تا اینجای کار مشکلی نبود فیلتر ورودی را تمیز کرده و در صورت ادامه داشتن مشکل بررسی قطعات داخلی را به نمایندگی لباسشویی حایر در تبریز بسپارید.

احتمال خراب شدن شیر برقی لباسشویی شما وجود دارد. همچنین خراب شدن هیدروستات نیز در اختلال در روند آبگیری ماشین لباسشویی بی‌تأثیر نیست. لازم است نحوه کار سنسور سطح نیز بررسی شده و در نهایت به سراغ برد الکتریکی خواهیم رفت. اگر اطلاعات کاملی از تعمیر برد ندارید برای این کار با نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز تماس بگیرید.

بررسی کد خطا ERR6 در لباسشویی حایر

ممکن است ایراد مربوط به برد الکتریکی یا موتور ماشین لباسشویی شما باشد. ازآنجایی‌که هردو این قطعات بسیار اهمیت داشته و تعمیرات آن‌ها تخصص زیادی می‌خواهد بهتر است به محض دیدن این کد خطا با نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز تماس بگیرید. ممکن است کد به دنبال شکستن برد یا ایراد در برخی قطعه‌های آن روشن شده باشد.

گاهی نیز دلیل دیده شدن کد ERR6 خرابی موتور لباسشویی و درست کار نکردن آن است. در چنین حالتی شاید سنسور سرعت موتور آسیب دیده یا سیم‌کشی‌های آن قطع شده باشند. اگر از تمام این موارد مطمئن شده ولی باز هم کد خطا در نمایشگر شما دیده می‌شد ادامه کار را به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز بسپارید.

تعمیر لباسشویی حایر در تبریز

بررسی کد خطا ERR7 به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز

با افزایش زیادی دمای موتور این کد خطا دیده خواهد شد. در این وضعیت در اولین گام به بررسی کامل موتور پرداخته و از سالم بودن آن مطمئن می‌شویم. اگر موتور ایرادی نداشت سیم‌کشی‌های آن را بررسی نموده و در نهایت با ادامه داشتن مشکل به سراغ برد الکتریکی خواهیم رفت. می‌توانید از تعمیرکاران نمایندگی لباسشویی حایر در تبریز کمک بخواهید.

بررسی کد خطا ERR8 در لباسشویی حایر

با زیاد شدن سطح آب و بالاتر رفتن آن از حد مجاز در لباسشویی،کد خطا ERR8 روشن می‌شود. در این مورد اول از سنسور سطح شروع کرده و از سالم بودن آن مطمئن می‌شویم. سیم‌کشی‌های سنسور نیز فراموش نشود. بعد از آن لوله فشار را بررسی نموده و در آخر قطعاتی مانند شیر برقی یا هیدروستات را چک می‌کنیم. با ادامه داشتن مشکل برای تعمیر برد با نمایندگی لباسشویی حایر در تبریز تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در تبریز:

تعمیر لباسشویی حایر در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *