مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شیراز

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شیراز | تعمیر، نصب و سرویس

برند بکو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی بکو در شیراز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی شیراز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی بکو در شیراز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شیراز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی بکو
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در شیراز
تعمیرات لباسشویی بکو در شیراز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی بکو در شیراز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شیراز

اگر از دستگاه لباسشویی استفاده کرده باشید، حتما می‌دانید که این وسیله تا چه حد کارهای منزل را راحت می‌کند. به همین نسبت، تعمیر لباسشویی در هنگام خرابی این دستگاه یک کار واجب است. اگر تعمیرات باکیفیت بالا به انجام نرسد، مشکلات جدی برای دستگاه به وجود خواهد آمد. برای تعمیر باکیفیت بالا دو نکته حائز اهمیت است. اول تعمیر دستگاه توسط فرد متخصص و دوم انجام این کار با استفاده از قطعات باکیفیت و فابریک یدک لباسشویی. در این صفحه امکان انجام این کار برای لباسشویی بکو فراهم شده است. در نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شیراز، کار تعمیر لباسشویی در شیراز با استفاده از قطعات فابریک یدک و به کمک فرد متخصص انجام می‌شود. برای تعمیر لباسشویی بکو در شیراز با شماره های مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو با با شماره‌ها 07191011297 تماس بگیرید.

در ادامه در خصوص راهکارهای نگهداری مناسب از این دستگاه، نکاتی را می‌خوانیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شیراز

نگهداری ماشین لباسشویی بکو

این روزها هزینه خرید و حتی تعمیر وسایل برقی، بسیار بالا رفته است. به همین خاطر، باید به بهترین شکل ممکن از این دستگاهها نگهداری کرد تا طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند. در ادامه در خصوص راهکارهایی که برای نگهداری از لباسشویی بکو مناسب است، می‌خوانید. نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شیراز، موارد زیر را به عنوان مهم ترین نکات در خصوص مراقبت از این دستگاهها، عنوان کرده است.

  • مطمئن شوید دستگاه هنگام نصب و استفاده کاملا تراز است. تراز نبودن دستگاه، می تواند به موتور لباسشویی ریتون آسیب وارد کند و باعث لرزش های زیاد و سر و صداهای زیاد در لباسشویی، شود.
  • حتما دستگاه را به اندازه استاندارد پر کنید. سبک بودن بیش از حد و سنگین کردن زیاد لباسشویی هر دو مشکل ایجاد می کند.
  • اگر قصد تعمیر دستگاه خود را دارید، به نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شیراز مراجعه کنید.
  • ریختن بیش از حد موارد شوینده نه تنها کمکی به تمیزتر شسته شدن لباس ها نمی‌کند، بلکه می تواند سبب ایجاد کف زیاد و آسیب دیدن برد و سایر قطعات الکتریکی شود. دلیل بسیاری از ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی لباسشویی بکو در شیراز، همین رطوبت موجود در دستگاه است.
  • جاپودری را هر چند وقت یک بار بشویید و سپس بگذارید تا کاملا خشک شود و بعد مجددا استفاده نمایید.
  • روی لباسشویی خود وسایل سنگین قرار ندهید.
  • از محافظ جریان برق، برای جلوگیری از ورود نوسانات برق به دستگاه استفاده کنید.
  • دکمه سلکتور لباسشویی ریتون را در خلاف جهت نچرخانید.
  • برای شستن لباس های مختلف، برنامه های شستشوی مختلف وجود دارند. با خواندن دفترچه راهنمایی که در نمایندگی لباسشویی بکو در شیراز به شما داده است، می‌توانید اطلاع از انواع برنامه های شستشو پیدا کنید و با مدل های مناسب برای شستشوی لباس ها مختلف در وزن های مختلف آشنا شوید.

در ادامه در خصوص برخی از ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شیراز، نکاتی را می‌خوانیم.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی بکو در شیراز

لرزش زیاد ماشین لباسشویی بکو

یکی از دلایلی که کاربران برای تعمیر ماشین لباسشویی، به نمایندگی لباسشویی بکو در شیراز زنگ می‌زنند، سر و صدای زیاد این دستگاههاست.  این مورد عمدتا به دلیل برهم خوردن تراز ماشین لباسشویی است. به کمک پایه ها و تنظیم کردن فاصله دستگاه از زمین می‌توانید سر و صدای زیاد دستگاه را از بین ببرید. این فاصله معمولا باید در حدود 20 میلیمتر باشد. اگر مشکل رفع نشد، دقت کنید که دستگاه خیلی سنگین یا خیلی سبک نبوده باشد. سبک بودن بیش از حد دستگاه، علاوه بر ایجاد لرزش های شدید، باعث خارج شدن دیگ ماشین لباسشویی، از مدار حرکتی خود می‌شود. برای تعمیر ماشین لباسشویی خود، با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شیراز، تماس بگیرید.

ایراد در سیم کشی و تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شیراز

گاها پیش می‌آید که کاربران متوجه مشکلی در سیستم برق دستگاه می‌شوند. این ایراد نشانه های مختلفی دارد. از جمله این نشانه ها، می‌توان به برق داشتن دستگاه و یا پریدن فیوز با روشن کردن ماشین لباسشویی اشاره کرد. اگر با روشن کردن ماشین لباسشویی بکو، متوجه وجود برق در بدنه آن شدید ممکن است یکی از سیم های برق از جای خود خارج یا سیم ارت دستگاه قطع شده باشد. هر چند معمولا این جریان ضعیف است و نمی‌تواند خطرآفرین شود اما، لازم است تا کل سیم کشی دستگاه بررسی شود. همین طور ایراد در برق کشی دستگاه یا معیوب شدن برخی قطعات مانند برد ماشین لباسشویی، می‌تواند منجر به پریدن فیوز در هنگام روشن کردن دستگاه شود. اگر نتوانستید ایراد را رفع کنید به ماشین لباسشویی دست نزنید چون ممکن است کار تعمیر را سخت تر و پرهزینه تر کنید. برای حضور تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شیراز در محل، کافیست با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

نمایندگی لباسشویی بکو در شیراز

ایراد موتور ماشین لباسشویی بکو

ایراد در موتور لباسشویی بکو، بسیاری از کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شیراز کرده است. مثلا ممکن است ماشین لباسشویی، در میانه کار متوقف شود. اگر جریان کششی موتور ماشین لباسشویی بکو به دلیل سنگینی بیش از حد متوقف شود شاهد این مساله خواهیم بود. همین طور، مواردی از جمله خرابی اورلود و نیم سوز شدن موتور می‌توانند سبب بروز این مشکل بشوند.

اگر پمپ تخلیه دستگاه خراب شده باشد، شاهد نیمه کاره ماندن کار ماشین لباسشویی خواهیم بود. در این مواقع مشاهده شده است که ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی‌کند. اگر پمپ سالم باشد، لازم است سیم کشی تایمر و پمپ ماشین لباسشویی توسط یک اهم متر بررسی شود. انجام این امور تخصصیست و باید توسط تکنسین متخصص صورت پذیرد. برای تعمیر لباسشویی بکو در شیراز، با شماره های کورنیدو تماس بگیرید و از پشتیبانان این مجموعه راهنمایی بگیرید.

تعمیر لباسشویی بکو در شیراز

آبگیری ناقص و رفع مشکل در نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شیراز

به جز تخلیه ناقص آب ممکن است شاهد آبگیری ناقص لباسشویی نیز باشیم. این ایراد پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی بکو در شیراز، معمولا به دلیل ایراد در هیدروستات که سطح آب را به برد الکتریکی دستگاه اطلاع می‌دهد اتفاق می‌افتد. برای رفع تمام مشکلات دستگاه خود، از تکنسین متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شیراز کمک بگیرید.

علاوه بر این، اگر سوییچ در ایراد داشته باشد حتی در صورتی که پنل روش شود، شروع به کار توسط ماشین لباسشویی انجام نخواهد شد. ممکن است در دستگاه کاملا بسته باشد اما سوییچی که به برد متصل است و خبر بسته بودن در و امکان شروع به کار ایمن را به ماشین لباسشویی بکو می‌دهد، به درستی کار نکند. اگر نیاز به تعمیر این قسمت و یا هر کدام از قسمت های دیگر دستگاه خود داشتید، با مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو با شماره‌ 07191011297 است.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شیراز:

تعمیر لباسشویی بکو در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *