مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند بکو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی بکو در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی بکو در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی بکو
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات لباسشویی بکو در زنجان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی بکو در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان

اگر برای شما نیز پیش آمده باشد که بعد از اتمام شستشوی لباس در ماشین لباسشویی ببینید که لباس‌ها هنوز خیس مانده‌اند و خشک کن آن کار نکرده است بسیار ناامید و کلافه خواهید شد. البته لباس‌ها در حالت عادی به صورت سنتی روی بند نیز خشک می‌شوند اما استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی باعث می‌شود که لباس خیلی راحت‌تر از حالت عادی خشک شوند. بنابراین استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی برای خشک کردن لباس‌های امروزه به امری رایج تبدیل شده است. گاهی ممکن است خشک کن ماشین لباسشویی به درستی عمل نکند و لباس‌ها را خوب خشک نکند. در صورتی که مشکلی در خشک کن ماشین لباسشویی به وجود بیاید دلیل آن می‌تواند وجود ایراد در سایر قطعات دستگاه باشد که می‌تواند باعث خرابی ماشین لباسشویی شما شود. در این مقاله نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان به بررسی دلایل کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی می‌پردازد و تمامی دلایل احتمالی آن را با شما در میان خواهد گذاشت. بنابراین برای یافتن روش‌های برای تعمیر لباسشویی در زنجان تا انتهای این مطلب کاربردی و مهم با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان

نحوه عملکرد خشک کن ماشین لباسشویی چگونه است؟

خشک کن ماشین لباسشویی برای خشک کردن لباس از یک روند ساده پیروی می‌کند. خشک کن لباس‌های مرطوب را آنقدر می‌چرخاند تا رطوبت لباس‌ها گرفته شود و علاوه بر این هوای گرم را در محیط دستگاه به جریان در می‌آورد تا لباس‌های درون دستگاه کاملا خشک شوند. اگرر شما از خشک کن ماشین لباسشویی خود استفاده کنید و متوجه شوید که در خشک کن دست و کار نمی‌کند این موضوع می‌تواند شما را بسیار سردرگم و کلافه کند. بنابراین بهتر است فوراً دستگاه را ارزیابی کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل آن را با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان در میان بگذارید تا برای رفع مشکل به شما کمک کند.

دلایل کار نکردن خشک کن طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان

کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که از جمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که از نظر نمایندگی لباسشویی بکو در زنجان پرتکرار‌ترین مشکلات خشک کن ماشین لباسشویی می‌باشد:

  • شکستگی قسمتی از خشک کن ماشین لباسشویی
  • نداشتن گرمایش در خشک کن لباسشویی
  • عدم شروع به کار به موقع خشک کن لباسشویی
  • مسدود بودن دریچه هوای بیرونی خشک کن ماشین لباسشویی
  • نچرخیدن خشک کن لباسشویی
  • پر کردن بیش از حد ظرفیت خشک کن لباسشویی
  • مشکلات مرتبط با سوئیچ درب ماشین لباسشویی

در ادامه به بررسی تک‌ به تک این موارد خواهیم پرداخت تا بتوانید مشکل را به آسانی رفع نمایید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در زنجان

شکستگی خشک کن ماشین لباسشویی

یکی از دلایلی که ممکن است باعث کار نکردن خشک کن شود شکستن خشک کن ماشین لباسشویی است. بنابراین اگر خشک کن عمل نمی‌کند در قدم اول بهتر است که از سلامت کامل خشک کن مطمئن شویم. خوب است بدانید که خشک کن با ولتاژ ۲۴۰ ولت کار می‌کند. بنابراین ممکن است به خاطر گرمای زیاد قطعات دچار آسیب شوند. به همین دلیل بررسی سالم بودن تمامی قطعات ماشین لباسشویی از اهمیت بسیاری برخوردار است. زیرا در صورت خرابی و شکستن هر یک از قطعات دستگاه ممکن است خشک کن ماشین لباسشویی به درستی کار نکند. چه نوع متوجه شکستگی یا ایراد در هر یک از قطعات داخلی ماشین لباسشویی شدید بلافاصله با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان تماس بگیرید.

نبود گرمایش کافی در خشک کن ماشین لباسشویی

یکی دیگر از دلایل کار نکردن خشک کن می‌تواند ناتوان بودن خشک کن در ایجاد گرمایش کافی باشد. در واقع هنگامی که المنت گرمایشی خشک کن معیوب می‌شود خشک کن دیگر نمی‌تواند گرمای کافی تولید‌کند تا لباس‌های درون دستگاه خشک شود. برای بررسی معیوب بودن المنت گرمایشی باید از مولتی متر استفاده کنید. عددی که مولتی متر به شما نشان می‌دهد باید ۱۵ اهم باشد. چنانچه عدد نشان داده شده کمتر یا بیشتر بود نشان می دهد که مشکلی در سیستم خشک وجود دارد و المنت گرمایش باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان تعویض شود. همچنین چنانچه خودتان قادر به بررسی المنت گرمایشی نیستید می‌توانید از نمایندگی لباسشویی بکو در زنجان کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی بکو در زنجان

عدم شروع به کار خشک کن ماشین لباسشویی

دلایل مختلفی هستند که باعث می‌شود خشک کن ماشین لباسشویی شروع به کار نکند. اگر خشک کن شروع به کار نکرد ابتدا باید منبع تغذیه را بررسی کنید. در صورتی که منبع تغذیه مشکلی داشته باشد خشک کن اصلا شروع به کار نخواهد کرد. بنابراین می‌توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان بخواهید که منبع تغذیه را تعویض کند. در صورتی که منبع تغذیه مشکلی نداشته باشد باید مواردی مانند سوئیچ درب را بررسی کنید. چنانچه سوئیچ درب خراب باشد یا مشکلاتی در تایمر خشک کن و صفحه الکترونیکی دستگاه وجود داشته باشد خشک کن کار نخواهد کرد. بنابراین تمامی این موارد باید توسط تکنسین نمایندگی لباسشویی بکو در زنجان بررسی شود تا مشکل پیدا شده و رفع گردد. برای تعویض هر یک از این قطعات نیز می‌توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی به کار در زنجان کمک بگیرید.

اننسداد دریچه‌های هوای بیرونی در خشک کن ماشین لباسشویی

خشک کن دارای مجاری و دریچه‌هایی است که باعث حرکت هوا از محیط خارج به درون خشک کن خواهد شد تا لباس هرچه سریعتر خشک شود. اما گاهی این دریچه‌ها مسدود می‌شوند. در صورت انسداد باید این منافذ هر چه سریعتر باز شود تا خشک کن بتواند کار خود را به درستی انجام دهد. چنانچه موفق به رفع انسداد نشدید از نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان بخواهید که دریچه هوای بیرونی را بررسی و در صورت نیاز تعویض نماید.

نچرخیدن خشک کن لباسشویی

گاهی ممکن است خشک کن ماشین لباسشویی شروع به کار کند اما محفظه آن نچرخد. در این صورت ممکن است مشکلاتی در تسمه و یا آبکش دستگاه وجود داشته باشد. بنابراین باید تسمه توسط تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان برداشته شود و محفظه خشک کن با دست چرخانده شود. در صورتی که آبکش نچرخید باید بلبرینگ‌ها تعویض شود. اما اگر موتور خشک کن کار می‌کند در صورتی که آب کش کار نمی‌کند، احتمال دارد که تسمه پاره شده باشد. در این صورت باید تسمه را از طریق نمایندگی لباسشویی بکو در زنجان جایگزین نمایید.

تعمیرات لباسشویی بکو در زنجان

پر کردن بیش از حد ظرفیت خشک کن لباسشویی

یکی از مهمترین مواردی که باعث کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی می‌شود پر کردن بیش از حد دستگاه از لباس می‌باشد. در صورتی که لباس‌ها در ماشین زیاد باشد خشک کن مجبور است برای خشک کردن لباس‌ها فعالیت بیشتری داشته باشد و در این صورت فضای کافی برای گردش هوا وجود نخواهد داشت. در نتیجه ممکن است خشک کن آسیب ببیند و لباس‌ها خشک نشود. برای عیب یابی بهتر است مقداری از لباس‌های درون دستگاه را خارج کنید و بررسی کنید آیا خشک کن کار می‌کند. یا خیر چنانچه خشک کن کار نکرد از نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان کمک بخواهید.

مشکل سوئیچ درب ماشین لباسشویی

چنانچه سوئیچ درب لباسشویی شما خراب باشد ماشین است یا شروع به کار نخواهد کرد و بنابراین خشک کن نیز کار نمی‌کند. برای عیب یابی یا باید صفحه بالای ماشین لباسشویی را برداشته و سوئیچ را به صورت دستی فشار دهید. در صورتی که سوئیچ خراب باشد باید نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان آن را تعویض نماید.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان

در این مطلب به بررسی دلایل کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی پرداختیم تا شما بدانید چنانچه پس از انجام فرایند شستشوی لباس‌های همچنان خیس باقی مانده است مشکل را در کدام قسمت باید جستجو کنید. چنانچه به هر دلیلی موفق به رفع مشکل نشدید می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با پرسنل نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان تماس گرفته و درخواست کمک نماید. تکنسین‌های مجرب به ما آماده اعزام به محل شما به صورت فوری می‌باشد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زنجان:

تعمیر لباسشویی بکو در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 33364507-024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *