مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس

برند بکو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی بکو در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی بکو در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی بکو
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در تبریز
تعمیرات لباسشویی بکو در تبریز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی بکو در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز

در صورتی که ساکن شهر تبریز هستید می‌توانید برای تعمیرات لباسشویی خود با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز در تماس باشید. با تماس با این مرکز دیگر بابت جابه‌جایی دستگاه خود نگرانی نداشته و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن از خدمات تعمیرات ما در منزل استفاده کنید.

از آنجایی‌ که تعمیر لباسشویی در تبریز کاری تخصصی است بهتر است انجام این کار زیر نظر تعمیرکاران ماهر و مطمئن صورت گیرد. البته با وجود طراحی سیستم نمایش کد خطا در مدل‌های جدید روند عیب‌یابی بسیار ساده‌تر شده است. اگر خودتان کمی اطلاعات فنی داشته باشید شاید با مراجعه به دفترچه راهنما و بررسی کد بتوانید علت بروز مشکل را پیدا کنید. اما اگر در این کار موفق نبودید نگران نشده و با ما در نمایندگی لباسشویی بکو در تبریز تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز

بررسی علت نمایش کد خطا E1 به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز

کد خطا E1 در لباسشویی بکو مربوط به ایراد در سیم‌کشی‌های مرتبط با ترمیستور می‌شود. برای بررسی این قطعه و تمامی اتصالات و سیم‌کشی‌های مربوط به آن می‌توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز در تماس باشید. دقت داشته باشید در برخی از مدل‌های لباسشویی بکو که قدیمی‌تر هستند این خطا با کد NTC در صفحه نمایش به شما نشان داده خواهد شد.

درصورتی‌که ایرادی در ترمیستور و اتصالات آن نبود و نتوانستید علت دیگری برای نمایش این کد خطا پیدا کنید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز در تماس باشید. گاهی مشکلات تخصصی‌تر شده و پیدا کردن آن‌ها نیاز به تجربه و مهارت بالاتری دارد.

بررسی علت نمایش کد خطا E2 در لباسشویی بکو

به دنبال ایجاد شدن مشکل در قطعاتی مانند هیتر یا حرارت دهنده شاهد نمایش کد خطا E2 در صفحه نمایش دستگاه خود خواهید بود. در چنین حالتی به احتمال زیاد در سیم‌کشی‌های مربوط به این قطعات ایرادی به وجود آمده است. برای بررسی اتصالات برقی از کارشناسان نمایندگی لباسشویی بکو در تبریز کمک بخواهید.

اگر ایراد به خود این قطعات مربوط باشد شاید با تعمیر رفع شده و شاید نیاز به تعویض آن‌ها داشته باشید. دقت کنید طولانی شدن این کد خطا می‌تواند مشکلات جدی‌تری را در لباسشویی شما به وجود بیاورد. بنابراین نسبت به آن بی‌توجه نبوده و اگر خودتان نتوانستید علت را پیدا کنید از نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز راهنمایی بخواهید.

نمایندگی لباسشویی بکو در تبریز

بررسی کد خطا E3 به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز

اگر در ارزیابی و اندازه‌گیری میزان دمای دستگاه کنترلی وجود نداشته و جریان ثابتی در آن شکل گرفته باشد کد خطای E3 به شما نشان داده خواهد شد. در چنین مواردی یا از نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز کمک خواسته یا در مرحله اول اقدام به بررسی هیتر کنید.

اگر با بررسی هیتر ایرادی در آن پیدا نکردید نوبت به چک کردن قطعه دیگری به نام رله می‌رسد. می‌توانید از اهم‌متر برای بررسی سالم بودن این قطعات کمک بگیرید. اهم‌مترهای دیجیتال گزینه بهتری برای شما خواهند بود. درصورتی‌که هردو این قطعات سالم بوده و نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی بکو در تبریز در تماس باشید.

بررسی علت نمایش کد خطا E4 در لباسشویی بکو

اگر آب داخل دیگ پر نشده و به حد مناسب برای شستشو نرسیده باشد این کد خطا را دستگاه به شما نشان می‌دهد. در این حالت موارد بسیار زیادی هستند که باید بررسی کنید. بنابراین اگر فرصت و مهارت کافی برای آن را ندارید با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز در تماس باشید. البته قبل از این کار از باز بودن مسیر شلنگ‌های ورودی و فشار آب ساختمان مطمئن شوید.

عدم آبگیری مناسب می‌تواند به ایراد در شیر برقی دستگاه شما مرتبط باشد. همچنین ممکن است به دنبال کثیف شدن فیلتر ورودی آب و بسته شدن بخشی از آن روند آبگیری به مشکل خورده است. تمامی سیم‌کشی‌های مربوطه نیز باید چک شده و در نهایت احتمال خرابی در برد الکتریکی بررسی گردد. برای تعمیرات برد با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو تماس داشته باشید.

تعمیر لباسشویی بکو در تبریز

بررسی علت نمایش کد خطا E5 در لباسشویی بکو

با نمایش کد خطا E5 متوجه ایراد در روند تخلیه آب می‌شوید. حالا باید به دنبال علت این مشکل باشید. اولین موردی که باید چک کنید فیلتر پمپ است. از تمیز بودن فیلتر و باز بودن مسیر آن مطمئن شوید. مورد بعدی پمپ تخلیه دستگاه است که می‌توان با کمک اهم‌متر از سالم بودن آن اطمینان یافت. اگر نیاز به تعویض پمپ وجود دارد برای خرید قطعه جدید با نمایندگی لباسشویی بکو در تبریز در تماس باشید.

بعد از فیلتر و پمپ تخلیه و البته اطمینان از باز بودن مسیر عبور آب در شلنگ‌های تخلیه، نوبت به بررسی برد الکتریکی می‌رسد. البته در نظر داشته باشید گرفتگی فاضلاب ساختمان نیز در عدم تخلیه آب از دستگاه شما بی‌تأثیر نخواهد بود. در نهایت برای حل مشکل با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز در تماس باشید.

بررسی علت نمایش کد خطا E6 در لباسشویی بکو

این کد خطا می‌تواند به عوامل زیادی مرتبط باشد که باید برای بررسی آن از تعمیرکاران ماهر و متخصص در نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو راهنمایی بخواهید. علت اصلی این کد خطا در بیشتر موارد درست کار نکردن موتور ماشین لباسشویی شماست. در چنین شرایطی نیاز به بررسی دقیق و کامل موتور وجود دارد.

احتمال دارد قطعاتی مانند تاخو یا خازن‌ها در موتور آسیب دیده باشند که باید اقدام به تعویض آن‌ها کنید. بعد از این کار متوجه می‌شوید دیگر دستگاه شما تکان‌های زیادی نداشته و کد خطا روشن شده نیز از بین رفته است. البته در لباسشویی‌های تسمه‌ای همیشه مقداری صدا را داریم. با توجه به قیمت زیاد موتور و اهمیت این قطعه در روند کار لباسشویی بهتر است برای تعمیرات آن همواره از افراد متخصص در نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز کمک بخواهید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی بکو در تبریز

بررسی کد خطا E7 به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز

ایراد در کار سنسور سطح سنج با کد خطای E7 در لباسشویی بکو به شما هشدار داده می‌شود. اغلب این کد خطا را همراه با صدای بوقی از دستگاه خود روی صفحه نمایش آن خواهید دید. گاهی خرابی این سنسور باعث اختلال در ادامه روند شستشوی لباس‌ها می‌شود. مثلاً در حین کار به طور ناگهانی لباسشویی شما خاموش می‌گردد. در چنین مواردی بهتر است برای تعمیر یا تعویض این سنسور با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز در تماس باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز:

تعمیر لباسشویی بکو در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *