مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی بکو در اهواز

سوالات متداول تعمیر لباسشویی بکو در اهواز

چرا ماشین لباسشویی بکو می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی بکو بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی بکو به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی بکو در اهواز تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی بکو بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی بکو اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند بکو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی بکو در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی بکو  باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی بکو در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اهواز

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی بکو ۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی بکو در اهواز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در اهواز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی بکو در اهواز

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن4تخلیه نکردن آب پس از شستشو5تمیز نشستن لباس ها6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی بکو در اهواز »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اهواز

تعمیر و عیب یابی لباسشویی بکو یکی از کارهای تخصصی به شمار می آید. اینکار می بایست توسط تکنسین های دوره دیده که توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اهواز هستند انجام گردد. تمامی تعمیرکارانی که توسط نمایندگی به محل سکونت شما جهت عیب یابی و تعمیر اعزام می گردند، دوره های تخصصی تعمیر لباسشویی در اهواز را گذرانده اند و سال هاست که در این زمینه درحال فعالیت می باشند.

در این مقاله قصد داریم درباره ماشین لباسشویی بکو و ایرادات رایج میان مدل های مختلف آن صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اهواز

آشنایی با برند بکو

این لباسشویی  در سال 1967 در ترکیه تاسیس شده و تنها لوازم خانگی با کیفیت تولید می کند. اولین شخصی که این شرکت را تاسیس کرد، فردی بود به نام وهبی کوچ بود. امروزه این کارخانه بزرگ به علت تولید وسایل خانگی با کیفیت، یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان و تولید کنندگان در سرتاسر جهان می باشد و تمام دنیا از محصولات این برند استفاده می کنند. همانطور که گفتیم این شرکت و کارخانه عظیم، نمایندگی های متعددی در سرتاسر جهان دارد. نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اهواز نیز یکی از این آن ها می باشد.

مزایای خرید لباسشویی بکو

تمامی محصولات با هر نوع برندی دارای مزایا و معایبی هستند که برند بکو نیز از این موضوع مستثنی نیست. این برند دارای مزایاهای متعددی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • دارای استانداردهای صرفه جویی در مقدار و مصرف انرژی می باشد و از برچسب A+++ برخوردار است.
  • تمیزی دو برابر لباس ها به نسبت دیگر رقبا در کنار مصرف کمتر پودرهای شستشو و آب
  • دارای انواع مدل ها با قیمت هایی متنوع
  • از آسیب رساندن به بافت لباس و پوسیدگی آن جلوگیری می کند.
  • بدون صدا و لرزش در هنگام کار
  • دارای برنامه ریزی های متنوع جهت شستشو لباس ها

عیوب متداول در لباسشویی بکو

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اهواز یکی از معتبرترین نمایندگی ها در جهت رفع مشکلات ماشین لباسشویی شما می باشد. این برند با تمامی مزایا و کیفیتی که داراست در طی زمان، امکان خرابی در آن وجود دارد. در ادامه قصد داریم چند مورد از عیب های متداول در ماشین لباسشویی های این برند را مورد بررسی قرار دهیم.

نمایندگی لباسشویی بکو در اهواز

  • شیلنگ های اتصال و صافی ها:

یکی از قسمت هایی که امکان خرابی در آن بالاست، بخش شیلنگ و در پایان این شیلنگ ها صافی ها است. این شیلنگ ها در جهت اتصال لباسشویی به آب شهری تعبیه شده که طول آن به 2 تا 3 متر می رسد که در انتهای هریک از آن ها برای جلوگیری از ورود رسوبات، صافی هایی ایجاد شده است. گاهی ممکن است مشکلاتی نظیر پارگی و یا گرفتگی در صافی ها رخ دهد که موجب کم شدن مقدار آب ورودی به داخل می شود؛ در این صورت می بایست با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اهواز تماس گرفته و مشکل را با آن ها در میان بگذارید.

  • سوئیچ فشار در لباسشویی بکو:

کار این سوئیچ درواقع کنترل مقدار ولتاژ برق ورودی می باشد. ابتدا جریان برق از یک برد الکتریکی عبور کرده به سوئیچ فشار می رسد و سپس به شیر برقی ورود پیدا می کند. اگر این قطعه دارای ایراد و مشکل باشد امکان این وجود دارد که قبل از رسیدن به مقدار مورد نیاز، شیر برقی جریان قطع گردد که در این حالت می بایست سوئیچ تعویض شود. نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اهواز تمامی قطعات یدکی اصل و اورجینال این برند را دارا می باشد و شما می توانید با خیال راحت از آنها، قطعه مورد نظرتان را تهیه نمایید.

خدمات تعمیر لباسشویی بکو در اهواز

  • خرابی در برد الکتریکی:

برد الکتریکی و یا تایمر در مدل های قدیمی لباسشویی بکو بصورت مکانیکی تعبیه می شد؛ اما امروزه بصورت یک برد الکتریکی است. درواقع کار اصلی این برد هدایت کردن جریان الکتریکی به دیگر قطعات می باشد. اگر ایرادی در این برد ایجاد شود، ممکن است مقدار ولتاژ و جریان جهت فعال شدن شیر برقی به آن نرسد. در این صورت نیاز است که حتما قسمت برد تعویض گردد و برای اینکار بهتر است به یکی از نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اهواز مراجعه کرده و قطعه مورد نظرتان را خریداری نمایید.

  • خرابی در فیلتر پمپ:

کار تخلیه آب از لباسشویی توسط یک پمپ تخلیه انجام می شود که این کار طی زمان شستشو، در چندین مرحله صورت می گیرد. علت خرابی در فیلتر پمپ، وجود رسوبات و اجسام گوناگون می باشد که اگر قبل از تخلیه این رسوبات به فیلتر برسند، موجب گرفتگی آن شده و پمپ به درستی کار نخواهد کرد.

  • لرزش لباسشویی در زمان شستشو:

این مشکل می تواند به دلایل متعددی چون درست قرار نگرفتن و نصب نادرست لباسشویی، وجود یک ایراد کلی و یا جزئی و خراب بودن فنر ماشین لباسشویی ایجاد شود. نصب لباسشویی بصورت استاندارد، کار متخصصین و تکنسین ها است که نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اهواز می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

نحوه ارتباط با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اهواز

امروزه روش های متعددی برای ارتباط برقرار کردن وجود دارد که یکی از این روش ها می تواند از طریق وبسایت ها و خرید آنلاین باشد. نمایندگی لباسشویی بکو در اهواز در هر ساعت از شبانه روز به تمامی مشتریان خود مشاوره رایگان می دهد و در جهت راهنمایی شما برای تعمیر هر مدل از لباسشویی های برند بکو کمک خواهد کرد. این شرکت دارای تکنسین های دوره دیده با سابقه کاری می باشد که در کوتاه ترین زمان در محل سکونت شما حاضر شده و شروع به رفع مشکلات و ایرادات لباسشویی شما می کند.

سخن پایانی

لباسشویی بکو یکی از قدیمی ترین برندهای موجود در بازار می باشد که از سال 1967 در حال فعالیت است. این شرکت تمامی محصولات خانگی را تولید و صادر می کند که لباسشویی بکو یکی از محصولات با کیفیت این برند می باشد. هر محصول برقی و خانگی پس از گذشت زمان ممکن است به مشکلاتی برخورد کند که خوشبختانه وجود نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اهواز تمامی نگرانی ها در جهت تعمیر و سرویس های دوره ای را از میان برده است. برای دریافت مشاوره ای کاملا رایگان می توانید با شماره تلفن های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

مراکز تعمیر لباسشویی بکو در اهواز

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اهواز:

تعمیر لباسشویی بکو در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *