مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

سوالات متداول تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

آیا خراب بودن درب ماشین لباسشویی می‌تواند مانع از آبگیری صحیح دستگاه شود؟

بله در بسیاری از موارد آبگیری نکردن ماشین لباسشویی به علت ایراد در درب دستگاه می‌باشد. ممکن است به دنبال خراب شدن قفل درب یا میکروسوئیچ درب دستگاه چفت نشده و روند آبگیری آغاز نشود.

خراب شدن هیدروستات چه تاثیری در آبگیری ماشین لباسشویی بوش خواهد داشت؟

هیدرواستات یکی از قطعاتی می‌باشد که برای اندازه‌گیری سطح آب درون دیگ ماشین لباسشویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. خراب شدن این قطعه باعث اعلام اشتباه سطح آب شده و در نتیجه روند آبگیری به درستی انجام نمی‌شود.

عدم آبگیری با خرابی شیر برقی دستگاه چه ارتباطی دارد؟

از مهمترین قطعاتی که می‌تواند باعث اختلال در آبگیری ماشین لباسشویی شود شیر برقی دستگاه می‌باشد.در صورت سوختن این قطعه برای تعویض آن حتماً باید از متخصصین تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان کمک بخواهید.

چه ارتباطی میان برد الکترونیکی و عدم آبگیری ماشین لباسشویی مشاهده می‌شود؟

گاهی اوقات یک ایراد در بخشی از برد الکترونیکی باعث می‌شود دستور لازم برای آبگیری ماشین لباسشویی صادر نشود. در چنین شرایطی کد خطای مربوط به آبگیری در صفحه نمایش لباسشویی بوش نمایان خواهد شد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان| تعمیر، نصب و سرویس

برند بوش یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی بوش

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان
تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن4تخلیه نکردن آب پس از شستشو5تمیز نشستن لباس ها6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

لباسشویی بوش که یکی از بهترین برند های لوازم خانگی به شمار می‌رود. این برند لوازم خانگی، هر روزه مدل های جدیدی از لباسشویی را رو نمایی می‌کند. گاهی ممکن است که لباسشویی های بوش پس از مدتی استفاده دچار خرابی شوند. البته این امر بسیار عادی است. چرا که تمامی قطعات استفاده شده در لباسشویی ها، دارای عمر مصرفی هستند. حال در صورت خرابی لباسشویی بوش فکر می کنید که چه کاری می توان انجام داد؟

قطعاً پاسخ شما مراجعه به نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان خواهد بود. اما ما در این مقاله سعی داریم تا برخی از نکات را در خصوص خرابی و تعمیر لباسشویی در اصفهان برای شما عزیزان شرح دهیم. از این رو در ادامه به بررسی این عوامل پرداخته و تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار می‌دهید. از این رو در ادامه همراه ما باشید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

دلایل تمیز نشدن لباس ها در لباسشویی و تعمیر آن با نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

دلایل بسیار زیادی می تواند موجب تمیز نشدن لباس ها در لباسشویی بوش شود. اولین سؤال ما در این خصوص از شما این است که چه زمانی لباسشویی خود را سرویس کرده‌اید؟ احتمال پاسخ شما این خواهد بود که اصلاً یادتان نمی‌اید. دقت داشته باشید که لباسشویی نیز مانند انسان ها احتیاج به چکاپ و تمیز شدن دارد. همان طور که حمام رفتن برای هر انسانی واجب است، سرویس شدن نیز برای لباسشویی بوش امری بسیار ضروری است.

احتمالاً دلیل تمیز نشدن لباس ها در لباس شویی بوش نیز این امر است. می توانید برای سرویس لباسشویی بوش از نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان کمک بخواهید. بدون شک نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان می تواند شما را در این امر بسیار یاری کند. دقت داشته باشید که سرویس نکردن لباسشویی موجب می شود تا جرم آب و کثیفی لباس ها به مرورد ته دیگ باقی بماند.

از این رو بر اثر این اتفاق در واقع یک لایه از جرم و کثیفی لباس ها در ته دیگ به وجود می‌آید. بنابراین با هر بار استفاده از لباسشویی، این جرم‌ها اجازه حل شدن مواد شوینده را نخواهند داد. همین موضوع می تواند در نهایت منجر به کثیفی لباس ها شود.

نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان

حل مشکل کثیف شستن لباس ها در لباسشویی بوش

 قطعاً برای رفع مشکل تیز نشستن لباس ها توسط لباسشویی یک راه حلی وجود دارد. راه حل ما به شما این است که در ابتدا اگر نمی توانید این کار را انجم دهید، از نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان کمک بگیرید. در نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان به سرعت لباسشویی شما سرویس می شود. اما راه حل دوم ما، این است که از پودر جرم گیر برای رفع این مشکل استفاده کنید.

کافی است تا مقداری از پودر جرم گیر را داخل ماشین لباسشویی بریزید. سپس در ادامه می توانید یک برنامه از لباسشویی را انتخاب کنید. برای مثال یک برنامه 30 دقیقه ای مانند QUICK  برای این کار بسیار مناسب است. درادامه پس از جرم گیری لباسشویی، به مدت 5 ساعت درب لباسشویی را باز بگذارید. با این کار علاوه بر رفع بوی بد لبایسشویی، مشکل تمیز نشدن لباس ها نیز به طور کلی رفع می شود.

علت قفل شدن درب لباسشویی بوش و تعمیر آن توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

گاهی ممکن است که درب لباسشویی بوش به طور کامل قفل شود. ازاین‌رو اصطلاحاً دست شما را در پوست گردو می گذارد. چرا که در این صورت به هیچ وجه نمی توانید با لباسشویی کار کنید. برای رفع این مشکل می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان مراجعه کنید. در نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان این کار به راحتی انجام می شود.

در خصوص قفل شدن لباسشویی ابتدا باید بدانید زمانی که در داخل لباسشویی آب جمع می شود، درب لباسشویی به صورت کاملاً اتوماتیک قفل می شود. حال گاهی ممکن است که لباسشویی قفل شود و آب تخلیه نشود. در این صورت به احتمال قوی حتماً پمپ تخلیه لباسشویی دچار مشکل شده است. همچنین ممکن است که برد الکترونیکی لباسشویی نیز دچار ایراد شود. در این صورت باید قسمت های ذکر شده به طور کامل تعمیر و یا توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان، تعویض شوند. دقت داشته باشید که برای باز کردن درب لباسشویی در این حالت باید ابتدا باید در پوش محفظه پمپ تخلیه را باز کنید.

نکته: ممکن است علت قفل شدن لباسشویی نیز گاهی خرابی در قسمت میکروسوئیچ درب  باشد. در این صورت نیز می توانید با کارشناسان نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان در تماس باشید.

تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی  توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

می توان گفت که خرابی برد الکرونیکی لباسشویی از شایع ترین  خرابی ها در برد الکترونیکی در کشور ایران است. علت این امر نیز نوسانات برق و تغییر بسیار زیاد ولتاژ است. برای رفع این مشکل پیش از هر چیزی پیشنهاد ما به شما این است که حتماً از محافظ برق برای لباسشویی خود بهره بگیرید. چرا که محافظ برق می تواند تا 90 درصد از خرابی برد الکترونیکی و سوختن لباسشویی جلو گیری کند.

دقت داشته باشید که برق ورودی در ابتدا وارد منبع تغذیه می شود. می توان گفت که منبع تغذیه در واقع  تشکیل شده از تریاک، خازن، ترانس، ترانزیستور، مقاومت، و غیره است. برای عیب یابی برد الکترونیکی در صورتی که تبحر و تجربه کاری ندارید، حتماً به نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان مراجعه کنید.

معرفی برند لباسشویی بوش

یکی از برند‌های مطرح در زمینه تولید لوازم برقی خانگی برند بوش می‌باشد که شما می‌توانید محصولات مختلف این برند از جمله ماشین‌های لباسشویی آن را در ایران خریداری نمایید. برای استفاده از لوازم خانگی بوش ممکن است نیاز به خدمات پس از فروش دریافت نمایید که خوشبختانه در شهر اصفهان مراکز معتبر و فعالی برای ارائه خدمات وجود دارد. حضور کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان می‌تواند مشکلات شما را در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه برطرف سازد. تنها لازم است در زمان نیاز با کارشناسان مجموعه تماس داشته باشید.

تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

سؤالات بسیاری در مورد تعمیرات و ایرادات ماشین‌های لباسشویی بوش وجود دارد که ما در این مطلب در تلاش هستیم به برخی از رایج‌ترین آن‌ها پاسخ داده و مشکلات ابتدایی شما با لباسشویی‌تان را برطرف سازیم. همچنین در ادامه تلاش و دست یکی از بزرگترین مشکلاتی که در لباسشویی‌های بوش مشاهده می‌شود را شرح داده و روش عیب‌یابی و تعمیر آن را مورد بررسی قرار دهیم. اگر احساس کردید به راهنمایی‌های بیشتری نیاز دارید با کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان تماس داشته باشید.

دلیل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی بوش در اغلب موارد

از مهمترین مشکلات در ماشین‌های لباسشویی بوش که می‌تواند منجر به وقفه در کار ماشین لباسشویی شما شود عدم آبگیری دستگاه می‌باشد. به طور کلی آبگیری نکردن ماشین لباسشویی در هر برند دلایل متفاوتی دارد که عیب‌یابی و بررسی دقیق آن نیاز به کمک‌های تخصصی خواهد داشت. در بسیاری از موارد فراموش کردن باز کردن شیر ورودی آب و یا وجود یک مانع در مسیر شلنگ‌های ورودی اصلی‌ترین دلیلی است که مانع از آبگیری مناسب دستگاه شما می‌شود. اگر می‌توانید موارد ساده‌ای مانند شیر آب یا شلنگ‌های ورودی را بررسی کرده و در صورتی که نتوانستید مشکل را برطرف سازید از متخصصین تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان راهنمایی بخواهید.

کلام پایانی

می توان گفت که همواره عوامل متعددی می تواند موجب خرابی لباسشویی بوش شود. برخی از این عوامل همواره تأثیر بسیار زیادی در عملکرد صحیح لباسشویی دارد. حال برای رفع این مشکلات، می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان مراجعه کنید. در این مقاله ما به برخی از عوامل مؤثر در خرابی لباسشویی پرداختیم. از این رو مطالبی را برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی شرح دادیم. با خواندن این مقاله می توانید برخی از مشکلات لباسشویی بوش را به راحتی رفع کنید. دقت داشته باشید که اگر در تعمیر لباسشویی ماهر نیستید، حتماً به نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان سر بزنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان:

تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *