مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی بهی در مشهد

چرا ماشین لباسشویی بهی می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی بهی بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی بهی به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی بهی در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی بهی بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی بهی اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

برند بهی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی بهی در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی بهی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی بهی در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی بهی

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بهی در مشهد
تعمیرات لباسشویی بهی در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی بهی در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی بهی در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد

متخصصان از نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد آماده پاسخگویی به سوالات شما برای برطرف شدن ایرادهای قابل تعمیر بدون حضور متخصص در خانه می باشند. تعمیرکاران لباسشویی بهی برای ایراد هایی که احتیاج به حضورشان ضروری است در بازه زمانی کم پس از هماهنگی با شما آماده حضور در مکان می باشند.

مطمئن باشید تعمیر لباسشویی در مشهد در محل و خانه شما انجام می شود و هیچ احتیاجی به جابه جایی دستگاه نمی باشد. برای ثبت درخواست خود با نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد تماس بگیرید تا دستگاه شما را تعمیر کنند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد

تعمیر قفل درب و نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد

بعضی مواقع در پایان برنامه، درب لباسشویی بهی باز نمی‌شود و نشانه قفل دستگاه برروی صفحه برد ثابت می ماند. امکان دارد در آغاز کار و پس از فشار دادن دکمه شروع درب دستگاه قفل نشود و لباسشویی آغاز به کار نکند‌. اصولا این عیب به قفل درب و میکروسوئیچ و برد برقی آن ارتباط دارد.

بدون شک احتیاج به حضور تعمیر کار از نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد می‌باشد. البته در بعضی مواقع ایراد از زبانه و دستگیره دستگاه است. برای باز شدن قفل ماشین دستگاه، لباسشویی را چند دقیقه خاموش نمایید. اگر درب دستگاه باز نشد، لباسشویی ضامن باز شدن درب ندارد، این مشکل فورا باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد حل شود.

صدای ناهنجار و نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد

از علائم های معیوب بودن بلبرینگ دستگاه ایجاد صدای بلند در زمان خشک کردن لباس می‌باشد. اگر این موضوع ادامه پیدا کند صدای ناهنجار در زمان شستشو به گوش شما می رسد.

اگر متوجه صداهای غیر عادی یا تق و توق شدید حتما باید دستگاه توسط تکنسین متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد بازدید شود تا از آسیب های بیشتر و جبران نشدنی جلوگیری شود. نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد گزینه ای خوب برای رفع مشکلات دستگاه است.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی بهی در مشهد

لرزش شدید دستگاه

برای مشخص کردن دلیل تکان خوردن دستگاه در صورتی که بلبرینگ های ماشین ایرادی نداشته باشد. اول باید پایه های دستگاه ارزیابی و در صورت احتیاج تنظیم شوند. اگر از تنظیم پایه اطمینان پیدا کردید، ممکن است ایراد از فنر و پایه ها باشد. برای عیب یابی کلی احتیاج به حضور تکنسین از نمایندگی لباسشویی بهی در مشهد می‌باشد.

تخلیه نشدن آب لباسشویی

اگر پمپ تخلیه دستگاه شما پس از ‌گذشت چهار سال کهنه شود یا قبل این موقع اشیاء خارجی مثل سنجاق و سکه و غیره داخل آب راه پیدا کند خالی شدن و خروج آب دستگاه با مشکل روبه شده و در زمان شستشو، برنامه توقف پیدا می کند.

بعضی مواقع علامت خطا هم در نمایشگر پدید می آید‌ توصیه می کنیم دریچه فیلتر آب دستگاه را باز نمایید و اگر اشیائی داخل آن ندیدید بدون شک عیب بر طرف نمی شود و احتیاج به حضور متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد می باشد.

تجمع آب داخل در دستگاه در حالت خاموش

بعضی مواقع متوجه می شوید داخل لباسشویی بدون برگزیدن هیچ برنامه ای در حالت خاموش پر از آب شده است. در حقیقت به دلیل معیوب بودن شیر الکتریکی آب به داخل دیگ ماشین لباسشویی وارد می‌شود و بعد از دو سه روز دستگاه شما پر از آب می‌شود‌. با عوض کردن شیر الکتریکی لباسشویی توسط نمایندگی لباسشویی بهی در مشهد این عیب برطرف خواهد شد.

نچرخیدن دیگ لباسشویی

افراد زیادی این مشکل را به نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد گزارش می دهند که دیگ دستگاهشان چرخش ندارد‌. نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد این توصیه را به افراد می کند که در حالت خاموشی، دیگ و سبد آبکش دستگاه را با دست چرخش بدهند و در صورت سیکل طبیعی عیب نچرخیدن دیگ در موقعیت برگزیدن برنامه به حسگر حرکت موتور تاخو ارتباط دارد.

در بعضی موارد این عیب می تواند از برد دستگاه باشد. برای عوض کردن و تعمیر حسگر حرکت موتور به متخصصان مربوطه تماس بگیرید.

نمایندگی لباسشویی بهی در مشهد

روشن نشدن لباسشویی و تعمیر در نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد

اگر از برق داشتن پریز دستگاه خود اطمینان دارید، مشکل خاموشی دستگاه به خاطر خراب بودن برد الکترونیک آن می‌باشد. بعضی مواقع علت خاموشی دستگاه نوسانات برق منطقه و یا اتصالی در یکی از بخش های دستگاه می‌باشد. برای رفع مشکل دستگاه به نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد مراجعه کنید تا ایراد دستگاه بیشتر نشود.

نشتی آب

بعضی مواقع نشتی آب از بخش جاپودری دستگاه و محفظه آن از زیر دستگاه رخ می دهد. برای تعمیر احتیاج به حضور تکنسین از نمایندگی لباسشویی بهی در مشهد و آب بندی قاب و تعویض جاپودری می باشد. نشتی در اتصالات مربوط به ورود و خروج مایع، نشت آب از دستگاه  رخ می‌دهد.

مشکل برد لباسشویی بهی

ایراد های مربوط به برد الکترونیک دستگاه که برخی اشخاص به آن کامپیوتر هم می گویند، می تواند به شکل های گوناگونی پدید بیاید. در راحت ترین حالت از کار نکردن دکمه های دستگاه تا خاموش شدن کلی برد. علت های معیوب شدن برد بعضی مواقع به خاطر نوسانات برق و معیوب بودن یکی از بخش های آن مثل قفل درب و موتور می باشد.

بررسی و مشخص کردن ایراد لباسشویی از تخصصی ترین مورد های تعمیر لباسشویی بهی می باشد که  با مرغوبیت بالا توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد تعمیر می شود.

تعمیر لباسشویی بهی در مشهد

ریزش آب از لاستیک اطراف درب

اصولا در بعضی مواقع ریزش آب از واشر اطراف درب یا زیر لاستیک دستگاه به وجود می آید‌. با عوض کردن لاستیک درب و یا چرخاندن آن به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد برطرف شدن نشتی آب انجام می‌شود.

سخن آخر

دوستان عزیز و گرامی این موضوع را بدانید که اصلی ترین گام در تعمیرات ماشین لباسشویی بهی تشخیص صحیح دستگاه می باشد. این کار بسیار سخت و تخصصی است و باید به کمک متخصصان مجرب تعمیر شود‌. همه ی تکنسین های تعمیرات از نمایندگی لباسشویی بهی در مشهد با مهارت بیشتر از چند تعمیر دستگاه می توانند به راحتی مشکلات مربوط به دستگاه را حل کنند.

متخصصان به صورت عملی و تئوری دوره دیده اند پس نگران دستگاه خود نباشید. برای اطلاعات و دانسته های بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به جواب تمامی سوالات خود برسید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد:

تعمیر لباسشویی بهی در مشهد| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *