مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس

برند ال جی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ال جی۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

لباسشویی ال جی تبریز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در تبریز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز جهت تعمیر لباسشویی‌های خراب به صورت اورژانسی به همه جا نیرو اعزام می‌کند. امروزه هر خانه‌ای ماشین لباسشویی ال جی دارد. این لوازم خانگی توسط بسیاری از برند‌های معروف با شهرت عالی تولید می‌شوند. با این حال، این بدان معنا نیست که محصولات مارک دار در معرض انواع عیب و نقص نیستند.
در هنگام مواجه شدن با انواع نقص و خطا‌های لباسشویی باید صبور باشید و از نیرو‌های ماهری همچون نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز درخواست کمک کنید. در این مقاله به چند نقص مهم لباسشویی ال جی می‌پردازیم و راه حل‌های آسانی توصیه می‌کنیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز

درخواست نیرو از نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز جهت تخلیه نکردن آب کثیف لباسشویی ال جی

اگر لباسشویی ال جی شما آب کثیف را از مخزن پمپ نمی‌کند، ممکن است مشکل در خرابی برد یا پروگرامر باشد. همانطور که همه شما اطلاع دارید، اگر سیستم اصلی لباسشویی ال جی خراب شود، به سادگی نمی‌تواند فرمان مناسب برای کشیدن آب برای شستشوی بعدی را دریافت کند. یک روش اساسی برای از بین بردن این نقص “غیرفعال کردن” دستگاه برای ۱۰-۲۰ دقیقه است. پس از آن، می‌توانید آن را به شبکه متصل کنید و سعی کنید برنامه مشخص شده را روشن کنید. شاید کنترل راه‌اندازی مجدد شود، دستگاه عملکرد صحیح خود را شروع می‌کند. بیشتر مردم هنگام مواجه شدن با این مشکل در لباسشویی ال جی سریعاً با مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز تماس می‌گیرند. متخصص‌های نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز، علت عدم تخلیه نکردن آب کثیف لباسشویی ال جی را از موارد زیر می‌دانند:

  • سطح بسیار بالای رطوبت در اتاقی که دستگاه در آن قرار دارد به خیس شدن و حرکت مخاطبین آن کمک می‌کند.
  • آب وارد واحد کنترل شده است: با این کار “مغز لباسشویی” از کار می‌افتد.
  • افت اصلی، ولتاژ ناکافی: برای تجهیزات، باید یک اتصال اختصاصی (خروجی) پیدا کنید. نوسانات ولتاژ را می‌توان با استفاده از دستگاه‌های تثبیت‌کننده خنثی کرد.
  • سیم‌های برق آسیب دیده، پریز‌های منسوخ شده، دوشاخه‌های آسیب دیده است. طبق توصیه‌های سازمان نمایندگی تعمیر لباسشویی در تبریز باید بررسی این مورد، ابتدا لباسشویی را از برق بکشید تا خطر برق گرفتگی نباشد.
  • اگر مشکوک هستید که مشکلات ناشی از خرابی ریز مدار اصلی است، به یک مولتی متر با تمام قطعاتی که وظیفه تنظیم میزان سیال را بر عهده دارند، نیاز خواهید داشت.

اگر متوجه شدید که دستگاه شما به دلیل سیستم معیوب ذکر شده آب را جمع‌آوری نمی‌کند، در صورت نداشتن دانش و مهارت مناسب باید با استاد مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز تماس بگیرید.

چرا لباسشویی ال جی من آب را گرم نمی‌کند؟

دلیل اینکه ماشین لباسشویی آب را در درام گرم نمی‌کند ممکن است نقص عنصر گرمایش (المنت گرمایش) باشد. اگر این قسمت به درستی کار نمی‌کند، نمی‌تواند با عملکرد اصلی خود “گرم کردن آب” کنار بیاید. در نتیجه سنسور دما از کار می‌افتد. با استفاده از چراغ قوه از طریق شیار درام به عنصر گرمایش نگاه کنید. طبق توصیه‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز اگر ۱۰۰% مطمئن هستید که منبع آب به دلیل خرابی المنت گرمایشی گرم نمی‌شود، باید آن را تعویض کنید. این به روش‌های زیر نیاز دارد:

  • درب پشت دستگاه را بردارید
  • عنصر گرمایش را می‌توان در کنار مخزن نصب کرد، سنسور و زمین باید از آن جدا شوند
  • بخاری آسیب دیده را با آچار سوکت به دقت جدا کنید. آن را از مهره و مهر و موم آزاد کنید
  • یک المنت گرمایشی مناسب جدید بخرید و روش را معکوس کنید. اگر همه چیز به درستی انجام شود، وقتی دستگاه را راه‌اندازی می‌کنید، احساس می‌کنید که آب در حد نیاز جریان دارد.

توجه: تعمیر یا تعویض تمام قطعات داخلی لباسشویی ال جی مستلزم دانش و مهارت است. از این رو بدون اطلاعات کافی نباید دست به تعمیر یا تعویض قطعات پرداخت. در چنین مواقعی مطمئن‌ترین کار تماس با نیرو‌های نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز است.

 تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز برای شکستگی دریچه ورودی لباسشویی ال جی

ماشین‌های لباسشویی مدرن از برند‌هایی مانند ال جی می‌توانند بدون اجازه دادن به تخلیه ناگهانی آب، خاموش شوند. در شرایط خاص، برعکس، آب وارد درام نمی‌شود. در چنین شرایطی نقص می‌تواند ناشی از انسداد دریچه‌ی ورودی لباسشویی باشد. اگر این لوله بسیار کثیف باشد، باید تمیز شود. اگر میل سوپاپ سوخته باشد و آب به دلیل آن وارد درام نشود، تمیز کردن و تعویض میل بسیار سخت است. در چنین شرایطی بهتر است قطعه به طور کامل با مراجعه به مراکز نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز تعویض شود. افراد نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز سریعاً به محل زندگی شما اعزام می‌شوند.

چرا لباسشویی ال جی سر و صدا و لرزش بیش از حد دارد؟

با گذشت زمان، ماشین‌های لباسشویی ال جی می‌توانند صدا‌های بلندی را هنگام شستشو ایجاد کنند. برخی از مدل‌ها هنگام شستن لباس‌ها لرزش زیادی دارند. طبق تحقیقات نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز این نقص می‌تواند بنا به دلایل زیر رخ دهد:

  • کف ناهموار: اگر سطحی که دستگاه روی آن نصب می‌شود ناهموار باشد، هنگام شستشو لرزش ایجاد می‌شود. برای از بین بردن چنین مشکلی می‌توانید یک پایه مخصوص ماشین لباسشویی بسازید یا بخرید.
  • جسمی بین وان و درام گیر کرده است: ممکن است دکمه‌ها، بست‌ها در حین شستشو جدا شوند، ممکن است یک سکه به بیرون بریزد و غیره. اگر زباله وارد دستگاه شود، ممکن است در حین کار، صدای زمزمه، خش و صدا شنیده شود. شما باید یک جسم خارجی را بردارید و داخل اتومات را از نظر آسیب مکانیکی بررسی کنید.
  • بست‌های درام شل: در این حالت هنگام شستشو سوت و ترک ظاهر می‌شود. برای رفع این مشکل، باید بست‌ها را دوباره آب‌بندی کنید.
  • کمک فنر و بلبرینگ فرسوده: به مرور زمان فنر‌ها فرسوده می‌شوند و دستگاه در حین

شستشو شروع به لرزیدن می‌کند. قطعات آسیب دیده را با کمک نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز تعویض کنید.

ماشین لباسشویی‌های ال جی مجهز به وزنه‌های ضد وزن مخصوصی هستند که صدا و لرزش را کاهش می‌دهند. اما می‌تواند در حین کار ضعیف شده و فرو بریزد. سپس این عنصر عملکرد خود را متوقف می‌کند. علاوه بر این، وزنه تعادل آسیب دیده خود دلیل ایجاد صدا می‌شود. اگر با وجود رفع این مشکلات، لباسشویی ال جی شما همچنان به سروصدای خود ادامه می‌دهد، سریعاً از نیرو‌های نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز درخواست کمک کنید.

نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز

چرا لباسشویی ال جی من از شستن یا چرخیدن خودداری می‌کند؟

اگر ماشین لباسشویی شروع به رد شدن از شستشو و چرخش کرد، باید مطمئن شوید که برنامه انتخابی اجرای این روش‌ها را فرض می‌کند.

چنین نقصی در عملکرد دستگاه ناشی از خرابی ماژول کنترل است. این امر در مورد ماشین‌هایی که لباس‌ها را به صورت عمودی و افقی بارگیری می‌کنند صدق می‌کند. واحد کنترل آسیب دیده را نمی‌توان به تنهایی تعویض یا تعمیر کرد. این نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد. بنابراین توصیه می‌شود با مرکز خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز تماس بگیرید. نیرو‌های نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز بهترین تعمیرکاران را جهت تعمیر لباسشویی شما به خانه شما ارسال می‌نمایند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز:

تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *