مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

چرا لباسشویی اسنوای من آب را تخلیه نمی‌کند؟

اگر تسمه قسمت موتور ماشین لباسشویی شما پاره شود از کارکرد ماشین لباسشویی شما جلوگیری می‌کند و در نتیجه ماشین شما نمی‌تواند آب را تخلیه کند. برای این مشکل باید با خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد تماس بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی اسنوا لباس‌های شسته شده را خیس بیرون می‌آورد؟

اگر ماشین لباسشویی لباس‌های شسته شده را خیس بیرون آورد، باید به بررسی سیم کشی، تنظیمات برنامه لباسشویی و یا آب انباشته شده در قسمت درام ماشین لباسشویی توجه نمایید.

چرا در قسمت درام ماشین لباسشویی اسنوا آب انباشته شده را مشاهده می‌کنید؟

ممکن است به دلیل آبی که ماشین لباسشویی شما نمی‌تواند آن را تخلیه کند، لباس‌های شما خیس بمانند. برای این کار مطمئن شوید که شلنگ تخلیه خم نشده باشد. انسداد در زهکشی را بررسی کنید. سپس خرابی پمپ تخلیه را بررسی نمایید.

چرا درام ماشین لباسشویی اسنوا هنگام چرخش صدا ایجاد می‌کند؟

صدای تق تق نشان از وجود یک جسم خارجی در داخل دستگاه که از روی لباس یا در جیب لباس شما پاره شده است، ممکن است به درام ماشین لباسشویی شما برخورد کند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد | تعمیر، نصب و سرویس

برند اسنوا یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی اسنوا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی اسنوا

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد
تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

در این مقاله به معرفی نمودن نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد می پردازیم و همچنین در مورد نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد توضیحات کاملی را می دهیم. جهت آشنا شدن بیشتر شما عزیزان با لباسشویی توضیحات کاملی را در مورد دلایل سفیدک زدن لباس در برخی ماشین لباسشویی را توضیح می دهیم، تا شما آشنایی بیشتری زمینه تعمیر لباسشویی در مشهد کسب کنید و با بررسی بیشتر و مطالعه این مقاله می توانید از سفیدک زدن لباس های خود جلوگیری به عمل آورید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد

وسایل بسیار زیادی در آشپزخانه هر منزلی وجود دارد، ولی از جمله وسایل و دستگاه های پر استفاده و بسیار مهم و حیاتی لباسشویی می باشد. لباسشویی از جمله وسایلی هست که اگر خراب شود در امور روزمره ما دچار اختلالاتی می شود. چرا که همه لباس ها توسط لباسشویی شسته می شود و شما عزیزان جهت سرویس و تعمیر لباسشویی خود باید به نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد و یا نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد مراجعه نماید.

 بهترین خدمات سرویس و تعمیرکاری را از آنها دریافت نمایید، سعی کنید که همیشه به نمایندگی ها مراجعه کنید و از مراکز معتبر خدمات سرویس و تعمیر را بخواهید و به هر کسی در زمینه تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی خود اعتماد نکنید. چرا که این یک کار تخصصی و حرفه‌ای می ‌باشد و حتماً باید در این زمینه مهارت و دانش لازم را داشته باشید. پس توجه کنید که کار را به کاردان بسپارید و از مراجعه به مراکز نامعتبر خودداری کنید.

سفیدک زدن لباس در لباسشویی ها

دلیل سفیدک زدن لباس ها به عوامل بسیار گوناگونی  وابسته است در این بین می شود به مقدار استفاده از مواد شوینده از جمله: تاید و  مایع لباسشویی اشاره نمایید. در این مقاله موضوعات خیلی مهمی را مطرح می‌کنیم که باعث می شود که این مشکل سفید شدن لباس ها به راحتی حل شود.

 همچنین باقی ماندن مواد شوینده بر روی لباس ها سبب می شود که لباس سفیدک بزند و همچنین باعث مسدود شدن پمپ آب می گردد. در نتیجه در زمان استفاده از مواد شوینده باید بسیار دقت کنید تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری به عمل آید. اگر هر قطعه از ماشین لباسشویی شما با مشکل مواجعه شده است می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد و یا نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد

توضیحات مختصر در مورد سفیدک زدن لباس ها

در بخش زیر توضیحات کوتاه و مختصری را بیان می‌کنیم، که با مطالعه کوتاه مدت نیز علت سفید کردن لباس ها در ماشین های لباسشویی را بدانید. که این موارد از قبیل زیر است:

 علت های سفیدک زدن لباس ها

 یکی از این علت ها حل شدن مایع لباسشویی در ماشین لباسشویی اگر چه مقدار و میزان ماده شوینده در ماشین لباسشویی زیاد باشد، نیز سبب سفیدک زدن لباس ها می شود. استفاده کردن از تاید و یا مایع لباسشویی نامرغوب، اگر که پمپ آب نیز خراب یا مسدود گردد، سبب سفیدک زدن لباس ها می شود. حتما باید به ظرفیت ماشین لباسشویی توجه کنید اگر که بیشتر از ظرفیت لباس قرار دهیم باعث سفیدک زدن لباسها می شود. گاهی نیز حل نشدن درست پودر ماشین لباسشویی سبب می شود که لباس ها سفیدک بزنند.

عالی ترین نتیجه این است که با آب سرد و پودر ماشین لباسشویی قبل از اضافه کردن به ماشین، با یک لیوان آب گرم به مواد شوینده را حل کنید، هرگز مواد شوینده را مستقیم بر روی لباس ها نریزید، مخزن مواد شوینده را با آب گرم مخلوط کنید و کمی سرکه سفید آن را تمیز کنید و برای تمیز کردن مخازن لباسشویی صبر کنید که فرایند شستشو در ماشین لباسشویی به اتمام برسد.

تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

سرویس کار لباسشویی در مشهد

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد وجود دارد که شما در صورت نیاز می توانید جهت انجام امور سرویس خود با آنها تماس بگیرید و کار خود را به آنها بسپارید. بهترین خدمات سرویس را از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد بخواهید و از مراجعه به مراکز نامعتبر خودداری کنید.

توجه داشتن به میزان ظرفیت ماشین لباسشویی

همیشه به ظرفیت ماشین لباسشویی خود توجه داشته باشید که بیش از حد ظرفیت ماشین لباسشویی در آن لباس قرار ندهید. این موارد بسیار مهم که اگر به آن دقت کنیم از بروز مشکلات و خرابی ها جلوگیری می شود و به توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی توجه کنید.

 همچنین اگر که میزان لباس از حد ظرفیت ماشین لباسشویی زیاد باشد باعث سفیدک زدن لباس می شود چرا که باعث می شود به درستی آبکشی صورت نگیرد. به دلیل حجم بالای لباس و فرآیند شستشو به صورت کامل و درست انجام نمی شود.

در نتیجه بسیار دقت کنید که بر اساس مقدار و میزان ظرفیت ماشین لباسشویی خود در آن لباس قرار دهید و اگر که بیشتر از ظرفیت در آن لباس قرار دهید سبب خرابی آن نیز می‌شود که در صورت بروز خرابی باید به نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد مراجعه فرمایید.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد

به کارگیری از مواد شوینده نامرغوب

اگر از مواد شوینده نامرغوب استفاده می کنید که این امر باعث می‌شود که لباس‌های شما سفیدک بزند و یکی از اصلی ترین و مهم ترین موارد در شستن لباس ها کیفیت بسیار زیاد مواد شوینده است.

 در نتیجه در هنگام خرید مواد شوینده مناسب و با کیفیت را خرید نمایید و آن مواد را با آب قاطی کنید که به صورت کامل حل شود سپس آن را در جایگاه مخصوص قرار دهید. بعضی از ماده های شوینده با نفوذ کردن به بافت لباس باعث تمیزی عالی تر لباس ها می شود، اما گاهی هم اگر که مواد شوینده نامناسب باشد، باعث سفیدک زدن و تمیز نشدن لباس ها می شود.

تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد با تجهیزات پیشرفته به تعمیر هرگونه مشکلات لباسشویی شما می‌پردازد. همانطور که می‌دانید لباسشویی‌های اسنوا نسبت به دیگر برند‌ها از دوام و قدرت خوبتری برخوردار است اما سریع خراب می‌شوند. برای مقابله با این مشکلات می‌توانید از کارشناسان نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد کمک بگیرید و یا خودتان به صورت زیر به بررسی نواقص بپردازید.

مرکز فوق تخصصی نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد

توصیه‌ی تیم تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد برای گرفتگی یا نقص موتور پمپ در لباسشویی اسنوا

گرفتگی یا خرابی موتور پمپ یکی از خرابی‌هایی است که معمولاً زمانی رخ می‌دهد که مواد خارجی در جیب بلوک لباسشویی شما فراموش یا نادیده گرفته شود یا موتور پمپ خراب شود. برای حل این مسأله تیم تخصصی نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد توصیه می‌کند به صورت زیر عمل نمایید:

۱. معمولاً در گوشه پایینی ماشین لباسشویی‌ها یک دریچه مربعی کوچک وجود دارد که با باز کردن دریچه یک شلنگ کوچک با انتهای بسته می‌بینید، انتهای شلنگ را باز کنید و آب داخل دستگاه را با کمک آن تخلیه کنید.
۲. پس از تخلیه آب، صفحه‌ای را در همان قسمت می‌بینید، آن را باز کرده و مواد خارجی داخل آن را خارج می‌کنید.
۳. اگر با وجود مراحل بالا باز هم مشکل داشتید با نیرو‌های تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد تماس بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی اسنوا آب نشت می‌کند؟

قطعاتی که باعث مشکل نشتی آب ماشین لباسشویی می‌شوند به صورت زیر است:

  • بررسی شیلنگ تخلیه؛ ممکن است شلنگ تخلیه شما به مرور زمان خواص خود را از دست داده باشد. به همین دلیل ممکن است پارگی و ساییدگی ایجاد شده باشد، به همین دلیل ممکن است در زیر یا پشت ماشین لباسشویی خود با گودال‌هایی مواجه شوید.
  • پمپ آب: سوراخ‌ها ممکن است در نتیجه انسداد پمپ آب، سوراخ شدن ناشی از سایش در طول زمان، یا ساییدگی و پارگی توسط مواد خارجی ایجاد شوند. در این صورت ممکن است باعث نشت آب در ماشین لباسشویی شما شود.
  • پارگی لاستیک دم: یکی از دلایل نشتی آب ماشین لباسشویی همین است. لاستیک‌های بادبزن به مرور زمان خاصیت خود را از دست می‌دهند و ممکن است پاره شوند.
  • اگر مواردی که در بالا ذکر کردیم مشکل نشتی آب ماشین لباسشویی شما را حل نکرد، می‌توانید با تیم تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد تماس بگیرید.

مرکز فوق تخصصی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

کلام پایانی

توجه کنید که حتما به نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد و مراکز معتبر مراجعه کنید و کار خود را به متخصصین این زمینه بسپارید، سعی کنید که حتما تمامی موارد فوق را به منظور عدم سفیدک زدن لباس ها در ماشین های لباسشویی رعایت کنید و با این کارها باعث می شویم که لباس های ما به هیچ عنوان سفیدک نزند. نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد را بشناسید و به آنها اعتماد کنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد:

تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *