مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد

چرا ماشین لباسشویی اسمگ می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی اسمگ بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی اسمگ به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی اسمگ بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی اسمگ اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

برند اسمگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی اسمگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی اسمگ

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسمگ در مشهد
تعمیرات لباسشویی اسمگ در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد

در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد و نمایندگی لباسشویی اسمگ در مشهد مطالب مفیدی را بیان کنیم. همچنین اطلاعات خوبی در زمینه دلیل نمایش دادن علامت شیر آب در ماشین لباسشویی را به شما بیان می کنیم، تا در صورت بروز چنین مشکلی اطلاعات کافی در این محیط را داشته باشید. خودتان بتوانید از طریق این مطلب مشکل خود را در منزل به راحتی رفع نمایید. اگر در این کار اصلا سر رشته ندارید می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد  و یا نمایندگی لباسشویی اسمگ در مشهد مراجعه کنید و اطلاعات کاملی در زمینه تعمیر لباسشویی در مشهد از آنها دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد

نمایندگی لباسشویی اسمگ در مشهد

لباسشویی از جمله وسایل می باشد که همه ما به صورت روزمره از آن استفاده می کنیم و یکی از وسایل بسیار کاربردی و بسیار مهم در آشپزخانه است. در صورت بروز خرابی این وسیله کارهای روزمره‌ی ما دچار اختلال می شود. در نتیجه هنگامی که ماشین لباسشویی شما دچار نقص فنی و یا ایرادی شد، می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد و یا نمایندگی لباسشویی اسمگ در مشهد مراجعه کنید و کار خود را صفر تا صد به آنها بسپارید.

 بهترین سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی اسمگ را از آنها بخواهید، همیشه سعی کنید به نمایندگی ها مراجعه کنید. چرا که آنها دارای متخصصین و کارشناسان بسیار ماهر و زبده می باشند و عالی ترین خدمات را با بهترین قیمت در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسمگ در مشهد

دلیل نمایش دادن علامت شیر آب در ماشین لباسشویی چیست؟

دلیل این امر بسیار مختلف می باشد که به جهت برطرف نمودن این مشکل لازم است یک سری موضوعات را در مورد ماشین لباسشویی بدانید و در این بین می‌شود به علت های نمایش دادن اعلام شیر آب در ماشین لباسشویی اشاره نماییم. در این مقاله سعی می کنیم که مطالب بسیار مفید و حائز اهمیتی را در مورد نحوه رفع علامت شیر آب در ماشین لباسشویی خود و همچنین چگونگی جلوگیری از بروز چنین مشکلی را بیان کنید و اطلاعات خوب و کاملی را در این زمینه به شما کاربران گرامی ارائه کنیم. جهت سرویس ماشین لباسشویی به نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد و یا نمایندگی لباسشویی اسمگ در مشهد مراجعه نماید.

تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد

توضیحات مختصر در مورد علت علامت شیر آب

جهت اینکه به صورت کوتاه و مختصر و در یک زمان کوتاه بیان کنیم، که این علت ها چیست توضیحات مختصری را در بخش زیر بیان نمودیم:

 علت علامت شیر آب در ماشین لباسشویی چیست؟ از جمله این دلایل می شود موارد زیر اشاره نمایم:

  • شیر ورودی آب لباسشویی ممکن است بسته باشد و در صورت بسته بودند این علامت نشان داده می شود.
  • خمیده شدن شلنگ هم باعث بروز چنین علامتی می شود.
  • مسدود شدن و یا گرفته شدن شلنگ تخلیه هم باعث بروز همین علامت ها می گردد.
  • اگر شیر برقی خراب باشد همین علامت نمایش داده می شود.
  • فیلتر پمپ تخلیه سوخته باشد باعث بروز چنین علائمی می شود.

جهت بررسی و یافتن ایراد و مشکل لباسشویی خود به نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد و یا نمایندگی لباسشویی اسمگ در مشهد اعتماد نماید و کار خود را به آنها بسپارید.

شیوه برطرف کردن علامت شیر آب در ماشین لباسشویی

خطا و ایراد شیر آب در ماشین لباسشویی همان گونه که گفتیم به دلایل گوناگون امکان دارد رخ دهد و در بیشتر موارد دلیل این خطا می تواند بسیار ساده باشد. با رفع کردن آن دیگر این علامت در ماشین لباسشویی دیده نمی شود. در بعضی از موارد امکان دارد نقص فنی در قطعه ماشین های لباسشویی به وجود آمده باشد که در این صورت حتما باید به نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد مراجعه کنید.

آن ها علت خرابی را به صورت دقیق و کامل بررسی می کنند، سپس تمامی این مشکلات را رفع می نمایند که در نهایت علامت شیر آب در ماشین لباسشویی برطرف شود. خودتان نیز می توانید کارهایی را به جهت بررسی این مشکل انجام دهید که به شرح زیر است:

  • اطمینان خاطر پیدا کنید که جریان آب برقرار باشد و به ماشین لباسشویی می رسد و شیر آب کاملاً باز باشد و به هیچ عنوان بسته یا گرفته نباشد.
  • شلنگی که آب را به ماشین لباسشویی وارد می کند، نباید خمیده، شکسته، پاره و یا نشتی داشته باشد شلنگ را به صورت کامل بررسی بکنید.
  • از تمیز بودن شلنگ تخلیه فیلتر شستشو و پمپ تخلیه اطمینان داشته باشید و در صورت کثیف بودن همه این موارد را تمیز نمایید.

 اصولا اگر همه این موارد را چک کنید و آنها را رفع نمایید که هیچ مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد علامت شیر آب در ماشین لباسشویی خود به خود رفع می گردد و اگر رفع نشد می بایست به نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد و یا نمایندگی لباسشویی اسمگ در مشهد مراجعه کنید.

تعمیرات لباسشویی اسمگ در مشهد

شیوه جلوگیری از بروز نمایش دادن علامت شیر آب

 با استفاده از شیوه و روش هایی می توانیم از بروز نمایش دادن علامت شیر آب در ماشین لباسشویی جلوگیری به عمل آوریم. که این شیوه های جلوگیری به شرح زیر است:

  • فیلتر ماشین های لباسشویی را هر چند ماه یک بار با برس و یا مسواک کاملاً تمیز کنید، تا جرمی بر روی آن وجود نداشته باشد.
  • به جهت اتصال ماشین لباسشویی به شیر آب از شلنگ نو و کاملاً سالم استفاده کنید.
  • شلنگ شست و شو می‌ بایست دارای اندازه مشخص و استاندارد خود باشد و نباید طول آن زیاد یا کم باشد.
  • از فشار دادن و همچنین بریدن شلنگ جدا خودداری نمایید.

اگر سوالی بیشتر در این زمینه دارید می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد مراجعه کنید.

کلام پایانی

حتما در صورت بروز یک مشکل کوچک نیز به نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد مراجعه نماید و عالی ترین سرویس و تعمیر را از آنها دریافت کنید. مطالبی در مورد علت های نشان دادن علامت شیر آب را در ماشین لباسشویی بیان نمودیم، که می توانید با مطالعه آن اطلاعات جامع و مفیدی در این زمینه کسب کنید. با رعایت این موارد  و یا چک کردن این نکات و رفع آنها دیگر احتیاجی به نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد  نداشته باشید و خودتان آنها را رفع کنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد:

تعمیر لباسشویی اسمگ در مشهد| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *