مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز | تعمیر، نصب و سرویس

برند اسمگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی شیراز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی اسمگ
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسمگ در شیراز
تعمیرات لباسشویی اسمگ در شیراز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز

برندهای ایتالیایی، در تولید لوازم منزل حرف های بسیاری برای گفتن دارند. اما در این میان یک برند است که علاوه بر کیفیت بالا، به عنوان برند بسیار لوکس در میان برندهای تولید کننده لوازم منزل در ایتالیا شناخته می‌شود. برند اسمگ، که در سال 1984 کار خود را آغاز کرده و از آن زمان تا کنون به بازارهای لوازم منزل در سرتاسر جهان راه پیدا کرده است. این برند، با استفاده از قطعات باکیفیت دستگاههایی را ساخته که کمتر نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. اما اگر خراب شوند لازم است حتما در نمایندگی لباسشویی اسمگ در شیراز کار تعمیر این دستگاهها را به انجام برسانید تا مشکل دستگاه با استفاده از قطعات فابریک یدک و با کمک تکنسین مجاز دستگاه، رفع شود. برای رفع مشکل دستگاه خود در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز، می‌توانید در تمام ایام هفته با این مجموعه تماس بگیرید. مرکز تعمیرات تخصصی لوازم منزل کورنیدو، با شماره‌ 07191011297 ، برای اعزام فوری تکنسین به منزل یا محل کار شما آماده است. در ادامه در خصوص نکات نگهداری از این دستگاهها و همچنین تعمیر لباسشویی در شیراز، مطالبی را آورده‌ایم.

نگهداری مناسب از لباسشویی اسمگ

لباسشویی اسمگ جز دستگاههای با ارزشی است که ممکن است به راحتی در بازار امروز ایران نمونه اصلی آن را پیدا نکنید. پس پیشنهاد می‌کنیم از دستگاه خود به نحو احسن مراقب کنید تا مجبور به تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز برای رفع ایرادات دستگاه نشوید.

  • حتما لباسشویی خود را به صورت مرتب تمیز کنید و اجازه ندهید تا قسمت های مختلف دستگاه مانند فیلترها، دیگ و لاستیک دور درب دستگاه به دلیل کثیفی خراب شوند. داخل دستگاه را با استفاه از قرص های جرم‌گیر تمیز کنید.
  • دستگاه را حتما تراز نصب کرده و پنج تا ده سانتی متر از دیوار فاصله دهید تا هوای کافی برای خنک کردن موتور، وجود داشته باشد. لباسشویی اسمگ، به کمک یک پیچ تنظیم می‌شود و می‌توانید آن را تراز کنید.
  • برای تعمیر لباسشویی با استفاده از قطعات فابریک دستگاه با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز تماس بگیرید.
  • محیط های مرطوب، بهترین مکان برای رشد انواع قارچ و باکتری است. اگر پس از پایان کار دستگاه، درب آن را چند ساعتی باز بگذارید تا دیگ و لاستیک دور درب لباسشویی کاملا خشک شود.
  • لباس هایی که قسمت های تیز یا فلزی مانند زیپ دارند را پشت و رو کنید و داخل دستگاه بیاندارید تا دیگ لباسشویی آسیب نبیند.

برخی ایرادات رایج در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز

گاها با وجود تمام نکات بالا، ممکن است وسیله برقی شما نیاز به تعمیر پیدا کند. اگر ایرادات رایج در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز را بشناسید، می‌توانید در هنگام تماس برای تعمیر دستگاه خود، مشکل را به صورت کامل بیان کنید و مطمئن شوید، تکنسین دستگاه قطعه مورد نیاز برای تعمیر دستگاه شما را به همراه دارد. به همین خاطر در ادامه مطلب برخی از رایج‌ترین دلایل بروز ایراد در این دستگاهها را می‌خوانیم.

مشکل در آبگیری و تعمیر در نمایندگی لباسشویی اسمگ در شیراز

مشکل در مرحله آبگیری لباسشویی لباسشویی، یکی از ایرادات ثبت شده رایج در نمایندگی لباسشویی اسمگ در شیراز، است. برای رفع این ایراد، در مرحله اول ورودی آب را بررسی کنید. اگر شیر ورودی بسته نبود، ممکن است شلنگ ورودی دستگاه پیچ خورده و بسته شده باشد یا آشغال درون آن گیر کرده باشد. اگر در ورودی آب دستگاه هم مشکلی نبود، لازم است تا تعمیرکار هیدورستات و شیر برقی که ورودی و ارتفاع آب داخل دستگاه را تنظیم می‌کنند چک کرده و از سلامت آن اطمینان حاصل کنند. برای این کار با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز تماس بگیرید و بخواهید تا تکنسین متخصص دستگاه شما را مورد بررسی قرار دهد.

لباسشویی در میانه شستشو متوقف می‌شود

پس از مشکلات در شروع کار، مشکل در حین کار دستگاه، ایراد دیگری است که کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز می‌کند. اگر لباسشویی شما وسط کار خاموش شد، باید از سلامت پمپ تخلیه و تمیز بودن فیلتر آن اطمینان حاصل کنید. در هنگام نصب دقت کنید که شلنگ تخلیه حتما بالاتر از 1 متر طول داشته باشد. اگر لباسشویی اسمگ پنج دقیقه پس از روشن شدن خاموش می‌شد، احتمالا خازن الکترولیتی برد لباسشویی دچار مشکل شده است. برد، مهم‌ترین قسمت لباسشویی است و تنها راه حل مشکل سوختن این قطعه، تعویض آن است. اما اگر تنها خازن برد آسیب دیده باشد، با تعویض خازن، می‌توان مشکل را رفع کرد. دقت داشته باشید که این قطعه بسیار حساس است و حتما باید قطعه اصلی دستگاه را از نمایندگی لباسشویی اسمگ در شیراز تهیه کنید.

مشکل در تخلیه و تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز

اگر دستگاه شما در تخلیه آب مشکل دارد، این احتمال وجود دارد که پمپ تخلیه دستگاه ایراد پیدا کرده باشد. این احتمال نیز هست که فیلتر تخلیه دستگاه مسدود شده باشد. فیلتر تخلیه قسمتی از دستگاه است که وظیفه دارد اشیا ریز مانند سکه یا لباس های کوچک مانند جوراب و لباس زیر را بگیرد و نگذارد که از دستگاه خارج شوند. این قسمت، گاها با الیاف لباس ها بسته شده و نیاز به تمیز کردن پیدا می‌کنند. به همین خاطر لازم است تا آن را هر چند وقت یک بار چک کرده و تمیز نمایید. همین طور لازم است شلنگ تخلیه دستگاه را بررسی کنید تا ایرادی پیدا نکرده و مسدود نشده باشد. اما اگر پمپ تخلیه دستگاه خراب شده باشد، حتما باید با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز تماس بگیرید تا این قطعه را تعمیر یا تعویض نمایند.

کورنیدو، نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز

همان طور که گفتیم، لباسشویی اسمگ ساخت کشور ایتالیا است و پس از خروج برندهای مختلف خارجی از کشورمان، پیدا کردن قطعات فابریک از طریق نمایندگی لباسشویی اسمگ در شیراز سخت شده است. اما تعمیر دستگاه با استفاده از قطعات فابریک یدک، سبب حفظ راندمان و کارآیی دستگاه شده و باعث تضمین طول عمر و سلامت لباسشویی شما می‌شود. تعمیرکاران کاربلد و ماهر مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو، علاوه بر دارا بودن حداقل هشت سال سابقه تعمیرات انواع لباسشویی اسمگ و گذراندن دوره تعمیرات مخصوص این دستگاهها، از قطعات یدک فابریک نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز استفاده کرده و تمام خدمات خود را تضمین می‌کنند. به همین دلایل پیشنهاد ما به شما برای تعمیر اصولی و با کیفیت لباسشویی اسمگ تماس با شماره‌ 07191011297 است.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز:

تعمیر لباسشویی اسمگ در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *