مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند اسمگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی اسمگ
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسمگ در زنجان
تعمیرات لباسشویی اسمگ در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربرد‌ترین وسایل و لوازم خانه است که بسیاری از ما نمی‌توانیم زندگی بدون آن را تصور کنیم. در برخی مواقع مشکلاتی برای ماشین لباسشویی پیش می‌آید که باعث می‌شود دستگاه کارکرد اصلی خود را از دست بدهد. یکی از این مشکلات نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی است که باعث می‌شود فرایند شستشو تکمیل نشود و لباس‌های شما کثیف بماند. بنابراین این می‌تواند یک مشکل بسیار کلافه‌کننده باشد. در ادامه نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان به شما روش‌هایی را برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی در زنجان خواهید آموخت تا بتوانید خود در منزل به رفع ایراد دستگاه خود بپردازید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان

دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی دلایل مختلفی دارد که باید به ترتیب بررسی شود تا از سلامت قطعات اطمینان حاصل شود و مشکل رفع گردد. در ادامه به بررسی دلایل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت.

ایراد در قفل درب ماشین لباسشویی

یکی از دلایلی که باعث نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی می‌شود می‌تواند خرابی قفل درب ماشین لباسشویی باشد. ماشین لباسشویی برای شروع به کار نیاز به بسته شدن کامل درب دستگاه دارد. بنابراین اگر در دستگاه بسته نباشد و یا قفل نشده باشد لباسشویی شروع به کار نخواهد کرد. زیرا در هنگام چرخش دیگ احتمال باز شدن درب دستگاه بسیار بالاست. برای رفع مشکل باید قفل درب ماشین لباسشویی توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان بررسی شود و در صورت نیاز به تعویض گردد.

خرابی موتور ماشین لباسشویی

وظیفه چرخاندن بخش داخل دیگ ماشین لباسشویی برعهده موتور لباسشویی است. در مدل‌هایی که تسمه وجود دارد این بخش توسط یک فولی به موتور متصل است و طبق زمان‌بندی و برنامه برد الکتریکی و تایمر موتور چپگرد و راستگرد می‌کند و تسمه آبکش داخل دیگ را خواهد چرخاند. موتور توسط زغال راه اندازی می‌شود. چنانچه دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد مشکل می‌تواند از سیم پیچ روتور و یا زغال باشد که باید تمام این قطعات توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان بررسی شده و در صورت نیاز این قطعات تعمیر و یا تعویض گردد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسمگ در زنجان

وجود ایراد در بلبرینگ دیگ

چنانچه بلبرینگ دیگ ماشین لباسشویی مشکلی داشته باشد دستگاه شروع به کار نخواهد کرد. بلبرینگ برای اتصال موتور درایو به سبد شستشو برای در بسیاری از ماشین‌های لباسشویی که دارای درب جلو هستند استفاده می‌شود. چنانچه دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد می‌توانید بلبرینگ دیگ را بررسی کنید که بیش از اندازه داغ نشده باشد و یا دچار ساییدگی نشده باشد. پیش از تعمیر دیگ لباسشویی باید اطمینان حاصل کنید که تسمه های لباسشویی به درستی عمل می‌کند. در ماشین‌های لباسشویی که درب از جلو است باید بررسی شود که گیره انتقال آزادانه در هر دو جهت چرخشی و کششی حرکت کند و هیچ چیز مانع از حرکت همزمان دیگ شستشو نمی‌شود. پیش از تمرین بلبرینگ به این نکته دقت کنید که می‌توانید آن را با دست بچرخانیم و از حرکت آزادانه آن مطلع شویم. در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض می‌توانید از نمایندگی لباسشویی اسمگ در زنجان کمک بخواهید.

ایراد در روتور و استاتور ماشین لباسشویی

یکی دیگر از دلایل نچرخیدن ماشین لباسشویی خرابی سیم پیچ‌های استاتور و آسیب دیدن روتور می‌باشد. کارکرد روتور و استاتور ماشین لباسشویی بدین صورت است که با یکدیگر درگیر شده و در یک میدان مغناطیسی قوی جهت حرکت به هر دو سمت ایجاد می‌کنند. در صورتی که هر کدام از قطعات روتور و استاتور آسیب دیده باشد دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد. برای رفع این مشکل می‌توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان کمک بخواهید.

تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان

ایراد در کوپلینگ ماشین لباسشویی

از علل نچرخیدن ماشین لباسشویی آسیب دیدن کوپلینگ موتور است. وظیفه کوپلینگ ماشین لباسشویی، اتصال موتور ماشین لباسشویی به سیستم انتقال نیرو می‌باشد. در واقع می‌توان گفت که کار کرد این قطعه بدین صورت است که اگر بیشتر از وزن در نظر گرفته شده ماشین لباسشویی درون آن لباس بریزیم انتقال نیرو به موتور انجام نخواهد شد و اجازه نمی‌دهد که ماشین لباسشویی راه اندازی شود. این قطعه می‌تواند در اثر کار بیش از حد و فرسودگی دچار ایراداتی شود که در این صورت باید توسط نمایندگی لباسشویی اسمگ در زنجان تعویض گردد.

ایراد در کلاچ ماشین لباسشویی

یکی دیگر از دلایل نچرخیدن ماشین لباسشویی خرابی کلاچ لباسشویی است. ماشین لباسشویی و وظیفه دارد موتور انتقال نیرو و گردش چرخش را به یکدیگر متصل کند. چنانچه اتصال به خوبی اتفاق نیفتد دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد. بنابراین در صورتیکه پس از عیب یابی دریافت کلاچ ماشین لباسشویی آسیب دیده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد می‌توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان کمک بخواهید.

ایراد در سبد محرک ماشین لباسشویی

معیوب شدن سبد محرک ماشین لباسشویی می‌تواند یکی دیگر از علل نچرخیدن ماشین لباسشویی باشد. این سبد درون گردونه داخلی و سیستم انتقال نیرو قرار دارد و هرگونه ایراد در آن می‌تواند باعث چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی شود. برای عیب یابی ابتدا باید گردونه چرخشی بررسی شود و چنانچه ایراد از آن نبود باید سیستم انتقال نیرو را چک نمایید و اگر این قطعه نیز سالم بود باید سبد محرک را تعویض نمایید. این کار باید از طریق نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان صورت بگیرد.

تعمیرات لباسشویی اسمگ در زنجان

علت سفت چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

اگر دیگ لباسشویی شما سفت می‌چرخد و بد کار میکند باید موارد زیر را برای رفع این مشکل چک کنید:

  • بلبرینگ لباسشویی

همان طور که گفته شد خرابی در بلبرینگ می تواند علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی باشد، اما خوب است بدانید که بلبرینگ ناگهان خراب نمی شود و به مرور زمان کارکرد صحیح خود را از دست می دهد. بنابراین حین این اتفاق و معیوب شدن تسمه، دیگ به درستی نخواهد چرخید.

  • تسمه لباسشویی

اگر تسمه لباسشویی به صورت کامل پاره شود، دیگ ماشین لباسشویی نمیچرخد. اما اگر تسمه پارگی یا ترگ داشته باشد یا از حالت اصلی و صحیح خود خارج شده باشد می تواند دلیل بد چرخیدن دیگ لباسشویی باشد.

قرار دادن از مقدار بیش از حد لباس در لباسشویی

قرار دادن بیش از حد لباس در لباسشویی باعث عدم تعادل دستگاه می شود و موتور دیگر نمی تواند درام دیگ لباسشویی را به خوبی بچرخاند و همین امر باعث نچرخیدن صحیح دیگ خواهد شد.

نتیجه‌گیری برای رفع مشکل طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان

در این مطلب به بررسی دلایل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی پرداختیم و روش‌های عیب یابی و رفع مشکل را با شما در میان گذاشتیم تا بتوانید بدون نیاز به حضور تکنسین خود در منزل را به رفع مشکل بپردازید. چنان چه به هر دلیل موفق به حل مشکل نشدید می‌توانید با کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان تماس گرفته و درخواست کمک نمایید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان:

تعمیر لباسشویی اسمگ در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 33364507-024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *