مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت | تعمیر، نصب و سرویس

برند اسمگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی رشت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی اسمگ

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی اسمگ در رشت
نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسمگ در رشت

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت

امروزه وسایل خانگی برقی عضو جدا ناپذیری از زندگی روزمره همه افراد شده است. انتخاب یک برند معتبر برای خرید وسایل برقی خانگی بسیار حائز اهمیت می باشد. یکی از لوازم خانگی که بسیار پرمصرف می باشد لباسشویی است، برای خرید این وسیله پرطرفدار برای منزل خود ابتدا باید برند مد نظر خود را انتخاب کنید نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت یکی از معتبر ترین نمایندگی ها برای خرید وسایل برقی برند اسمگ می باشد.

این برند دارای انواع مختلفی از لوازم خانگی می باشد که از کیفیت خوبی نیز برخوردار است. خرید از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت علاوه بر فروش لباسشویی این برند دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد. تعمیر لباسشویی در رشت دقیقا مانند انتخاب بهترین برند در زمان خرید می تواند مهم و حائز اهمیت باشد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت

نمایندگی لباسشویی اسمگ در رشت

ماشین لباسشویی برند اسمگ یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار می باشد و انتخاب یک نمایندگی معتبر برای خرید و استفاده از خدمات پس از فروش برای مشتریان بسیار مهم است.  از مهم ترین ویژگی های یک نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ می توان به مواردی که در ادامه به آنها می پردازیم اشاره کرد:

تعمیر لباسشویی اسمگ در کمترین زمان

مقدار زمان تقریبی برای تعمیر لباسشویی شما می تواند به میزان خرابی دستگاه ارتباط مستقیم داشته باشد. اما نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت دارای تعمیرکاران و تکنسین های مجرب می باشد که در کمترین زمان ممکن به عیب یابی و تعمیر لباسشویی شما می پردازند.

تعمیر لباسشویی در محل سکونت

یکی دیگر از ویژگی های این مجموعه می تواند تعمیر در محل باشد. این مسئله  مزیت هایی برای مشتری نیز دارد چرا که هزینه حمل و نقل دستگاه برای مشتریان حذف خواهد شد و همچنین در زمان تعمیر مشتری می تواند برسر دستگاه خود باشد و نظارت کامل بر پروسه تعمیر داشته باشد. همچنین تعمیرکاران نمایندگی لباسشویی اسمگ در رشت تمامی دوره های تخصصی تعمیر این وسیله را گذرانده اند و دارای مدرک معتبر در این زمینه نیز می باشند.

گارانتی سرویس و خدمات توسط نمایندگی

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت درصورت هرگونه خرابی پس از فروش لباسشویی و یا پس از تعمیر اولیه موظف می باشد تا در صورت هرگونه مشکل و تماس شما با نمایندگی به مدت یکسال ارائه خدمات پس از فروش رایگان داشته باشد. این نمایندگی مجاز به تعمیر دستگاه شما بصورت رایگان به مدت یکسال است.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسمگ در رشت

علت خرابی لباسشویی های اسمگ

علت خرابی لباسشویی های اسمگ می تواند متفاوت باشد. هر دستگاه برقی طی گذشت زمان و استفاده مداوم دارای مشکلات و ایراداتی می شود که باید توسط متخصصین و تکنسین های برند خریداری شده مورد بازدید و تعمیر قرار گیرد. نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت یکی از معتبرترین نمایندگی ها برای تعمیر لباسشویی برند اسمگ می باشد. در ادامه به برخی از ایرادات متداول لباسشویی های  اسمگ می پردازیم:

ازکار افتادن و خرابی تایمر لباسشویی

در برخی از مدل های لباسشویی اسمگ یکی از اصلی ترین ایرادات خرابی تایمر می باشد. معمولا نیاز است تا این قطعه را هر چند سال یکبار از نمایندگی های معتبر لباسشویی اسمگ خریداری کرده و آن را تعویض نمایید.

تجمع آب در داخل ماشین لباسشویی

یکی دیگر از علت های خرابی ماشین لباسشویی اسمگ جمع شدن آب داخل آن می باشد که علت این مشکل خرابی واشرها و قطعات داخلی شیر برقی است که امکان تخلیه آب را به دستگاه نمی دهد.

تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت

لرزش بیش از اندازه لباسشویی

انتخاب یک نمایندگی معتبر برای نصب اولیه لباسشویی بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که لرزش ایجاد شده در هنگام کار لباسشویی ناشی از نصب نادرست آن می باشد. نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت بصورت رایگان در محل سکونت شما کار نصب و راه اندازی دستگاه را انجام می دهد.

قفل شدن درب لباسشویی

رایج ترین مشکل در میان لباسشویی های 8 کیلویی سری لوجیکس برند اسمگ قفل شدن درب ماشین لباسشویی می باشد. علت این اتفاق به کار افتادن میکروسوئیچ قفل درب قبل از پایان کار دستگاه می باشد. در این موارد می بایست به نمایندگی تعمیرلباسشویی اسمگ در رشت زنگ زده و برای تعمیر دستگاه از آنها کمک بگیرید.

بدون وقفه کار کردن دستگاه

علت این ایراد می تواند مربوط به سنسور نشتی یاب باشد. دلیل این اتفاق این است که در قسمتی از لباسشویی شما نشتی وجود دارد و آب برروی دیگر قطعات موجود در لباسشویی ریخته شده است در این شرایط ابتدا باید با نمایندگی لباسشویی اسمگ تماس گرفته تا با راهنمایی ابتدایی آنها دستگاه را از کار بیاندازید تا تکنسین ها در اسرع وقت برای تعمیر به محل شما مراجعه نمایند.

هزینه تعمیر لباسشویی در رشت

هزینه تعمیر لباسشویی های اسمگ به علت وجود ایرادات متنوع مشخص نمی باشد. ابتدا باید تعمیرکار به محل اعزام شود دستگاه را مورد بررسی قرار دهد و ایرادات دستگاه را تشخیص دهد پس از آن برآورد قیمت صورت می گیرد. شما می توانید برای تعمیر هرگونه از مشکلات دستگاه خود با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت در ارتباط باشید و با کمک مجرب ترین تعمیرکاران این مجموعه سلامت دوباره دستگاه خود را بازگردانید.

مراحل اقدام به ارتباط با نمایندگی لباسشویی اسمگ در رشت

اولین مرحله برای ارتباط با نمایندگی لباسشویی اسمگ برقراری ارتباط تلفنی است شما می توانید با کمک شماره های تماس موجود در سایت با مشاورین این نمایندگی لباسشویی اسمگ در ارتباط باشید. پس از آن می توانید هرگونه سوالی اعمم از خرید دستگاه جدید و یا گزارش خرابی دستگاه جهت اعزام تعمیر کار را به کارشناسان این مجموعه اعلام نمایید. پس از آن کارشناسان اقدام به رفع مشکل شما می کنند.

کلام آخر

اقدام به خرید یک لباسشویی با برند معتبر دغدغه تمامی خریداران می باشد علاوه بر آن خرید از نمایندگی معتبر نیز حائز اهمیت است. نمایندگی لباسشویی اسمگ در رشت یکی از معتبر ترین نمایندگی ها جهت خرید لباسشویی اسمگ در این شهر می باشدو این نمایندگی علاوه بر مشاوره رایگاه جهت خرید بهترین مدل لباسشویی از برند اسمگ خدمات دیگری نیز دارد از جمله این خدمات گارانتی و خدامات پس از فروش می باشد.

لباسشویی ها ممکن است پس از مدتی دارای خرابی های متعددی شوند که نیازمند به تعمیرات تخصصی داشته باشند اینکار توسط تعمیرکاران متخصص صورت می گیرد. نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت می تواند شمارا در زمینه تعمیر دستگاهتان همراهی کند و در کمترین زمان در محل نصب دستگاه به تعمیر آن بپردازد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت:

تعمیر لباسشویی اسمگ در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *