مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس

برند اسمگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی اسمگ
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات لباسشویی اسمگ در تبریز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسمگ در تبریز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز

برای رفع مشکلات ماشین لباسشویی خود با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز تماس بگیرید. نمی‌توانید برای همیشه جلوی مشکلات و خرابی‌های ماشین‌های لباسشویی، از هر برند و مدلی که باشند، را بگیرید. درست است که تجربه این خرابی‌ها اصلاً برای شما خوشایند نیست اما باید برای آن آماده باشید.

در اغلب لباسشویی‌ها با وجود تفاوت‌های زیاد، خرابی‌های هر بخش به قطعات خاصی ارتباط دارند که یک فرد متخصص به سادگی می‌تواند آن‌ها را تشخیص دهد. تنها کافی است تجربه و مهارت بالایی را در عیب یابی و تعمیر لباسشویی در تبریز داشته باشد. برخی از ایرادهای ساده‌تر را شاید خودتان هم بتوانید رفع کنید. به مطالبی که در ادامه این متن آورده شده است مراجعه کرده و در صورت نیاز به کمک‌های بیشتر با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز

بررسی علت روشن نشدن دستگاه در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز

اگر بعد از اتصال ماشین لباسشویی اسمگ به برق و زدن دکمه شروع به کار متوجه شدید دستگاه روشن نمی‌شود باید اولین احتمال را ایراد در روند برق‌رسانی در نظر بگیرید. برای رفع این مشکل پریز و دو شاخه را چک کرده و برای تعمیرات آن‌ها با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز تماس بگیرید.

اگر ایرادی در این موارد نبود باید میکروسوئیچ درب را چک کنید. خراب شدن این قطعه مانع از درست بسته شدن درب دستگاه شده و در نتیجه ماشین روشن نخواهد شد. اگر با تعویض میکروسوئیچ بازهم مشکل شما رفع نشد احتمال خراب بودن هیدرواستات وجود دارد. همچنین خراب شدن قطعات دیگری مانند تایمر لباسشویی یا موتور نیز می‌توانند این مشکل را به دنبال داشته باشند. برای بررسی‌های بیشتر از همکاران ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز کمک بخواهید.

نمایندگی لباسشویی اسمگ در تبریز

بررسی علت آبگیری نامناسب در لباسشویی اسمگ

اگر بعد از تنظیمات ماشین لباسشویی، دستگاه روشن شده ولی روند آبگیری را شروع نمی‌کند ایرادی در یکی از بخش‌های آن وجود دارد که باید رفع گردد. قبل از اینکه بخواهید از نمایندگی لباسشویی اسمگ در تبریز کمک بخواهید از وصل بودن آب ساختمان و باز بودن مسیر شلنگ‌های ورودی آب به دستگاه مطمئن شوید.

اگر تا اینجای کار مشکلی وجود نداشت احتمال دارد ایراد مربوط به خرابی شیر برقی باشد. خراب شدن هیدرواستات و میکروسوئیچ نیز در عدم آبگیری دستگاه شما تأثیر خواهد شد. در صورتی که بعد از اطمینان از سالم بودن این قطعات مشکل شما حل نشد پمپ لباسشویی را بررسی کرده و در نهایت برای تعمیرات برد الکتریکی با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز تماس بگیرید.

بررسی علت توقف لباسشویی اسمگ بعد از اتمام آبگیری

در چنین مواردی اولین احتمال خراب شدن هیدرواستات خواهد بود. با اهم‌متر سالم بودن این قطعه را چک کرده و اگر نیاز به تعویض داشت می‌توانید انجام آن را به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز بسپارید. مورد بعدی که باید چک شود موتور تایمر لباسشویی شماست.

برای چک کردن این موتور سیم‌های بوبین متصل به موتور تایمر را به جریان برق مستقیم وصل کنید. در صورت صدا دادن چرخ‌دنده‌ها موتور شما سالم بوده و نیاز به کاری ندارد. در غیر این صورت باید به فکر تعویض موتور تایمر باشید. اگر ایرادی در این قطعه دیده نشد سیم‌هایی که میان موتور تایمر و هیدروستات قرار دارند را چک کنید. قطعی در این سیم‌ها می‌تواند کار دستگاه را مختل کرده باشد. اگر نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید با کارشناسان نمایندگی لباسشویی اسمگ در تبریز در تماس باشید.

تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز

بررسی علت قطع نشدن روند آبگیری در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز

بعد از شروع آبگیری در دستگاه، باید به طور خودکار این روند متوقف گردد. اما اگر آبگیری ادامه داشته و قطع نمی‌شود احتمال دارد شیر ورودی آب خراب شده باشد. در چنین حالتی آب بسیار زیادی را داخل دیگ لباسشویی خواهید دید.

به طور کلی اگر بعد از قطع جریان برق بازهم روند آبگیری در ماشین لباسشویی شما ادامه دارد مشکل ایجاد شده مربوط به شیر ورودی آب خواهد بود. اما زمانی که با قطع شدن جریان برق روند آبگیری در لباسشویی نیز متوقف می‌شود به احتمال زیاد ایراد به قطعات دیگری مربوط است. ابتدا از تایمر لباسشویی شروع کرده و بعد سوئیچ فشار را بررسی نمایید. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز تماس بگیرید.

بررسی علت نشتی آب از لباسشویی اسمگ

نشتی آب یکی از مشکلاتی است که در ماشین‌های لباسشویی زیاد با آن مواجه خواهید شد. برای بررسی علت نشتی آب باید در زمان روشن بودن دستگاه به کار آن دقت کنید. اگر نشتی از بین رابط‌های پلاستیکی اتفاق می‌افتد با تعویض این رابط‌ها مشکل شما حل خواهد شد. اما اگر از جاپودری نشتی آب دارید احتمال ترکیدن قاب این قطعه وجود دارد که با عوض کردن آن مشکل شما رفع می‌شود. برای تهیه قاب جدید برای جاپودری دستگاه خود با نمایندگی لباسشویی اسمگ در تبریز در تماس باشید.

گاهی نشتی آب از واترپمپ است که با تعویض این قطعه مشکل شما رفع خواهد شد. دقت کنید ممکن است نشتی آب به دنبال سوراخ شدن شلنگ‌های آب در پشت دستگاه اتفاق افتاده باشد. یا اینکه شکاف کوچکی در لاستیک‌های دور درب ایجاد شده است. اگر نتوانستید محل نشتی را پیدا کنید از کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز کمک بخواهید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز

علت گرم نشدن آب در لباسشویی اسمگ

اگر هیتر لباسشویی شما ایراد دارد و نمی‌تواند آب را گرم کند سیم‌های متصل به آن را جدا کنید. حالا این دو سیم را به جریان برق وصل کرده و ببینید بعد از گذشت ده ثانیه هیتر گرم خواهد شد یا نه. اگر این اتفاق نیفتاد هیتر خراب است. اما زمانی که پایه‌ها کمی گرم شدند به احتمال زیاد ایراد در روند برق‌رسانی وجود دارد.

گرم نشدن آب می‌تواند به ایراد در تایمر نیز مرتبط باشد. گاهی نیز سیم‌کشی‌های میان تایمر و هیتر لباسشویی مشکل پیدا کرده و آب گرم نمی‌شود. در چنین شرایطی برای رفع مشکل و تعویض سیم‌کشی‌ها با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز در تماس باشید.

بررسی علت کار نکردن موتور شستشو در لباسشویی اسمگ

گاهی بعد از اتمام روند آبگیری کار دستگاه متوقف شده و موتور شستشو شروع به کار نمی‌کند. در چنین شرایطی بهتر است برای بررسی علت ایراد در موتور با نمایندگی لباسشویی اسمگ در تبریز تماس گرفته و راهنمایی بخواهید. گاهی علت این مشکل ایراد در خازن‌های راه‌انداز است که شاید نیاز به تعویض داشته یا تنها سیم‌کشی‌های آن مشکل پیدا کرده باشد.

علت دیگر این مشکل می‌تواند خرد شدن بلبرینگ یا یاتاقان در ماشین لباسشویی شما باشد. در چنین حالتی چاره‌ای به جز عوض کردن بلبرینگ لباسشویی خود نخواهید داشت. یکی دیگر از مواردی که باید چک کنید ایراد در خود موتور است که باید توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز بررسی گردد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز:

تعمیر لباسشویی اسمگ در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *