مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز

سوالات متداول تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز

چرا ماشین لباسشویی اسمگ می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی اسمگ بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی اسمگ به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی اسمگ بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی اسمگ اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند اسمگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی اسمگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول
نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسمگ در اهواز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن4تخلیه نکردن آب پس از شستشو5تمیز نشستن لباس ها6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی12آبریزش آب از زیر لباسشویی

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی اسمگ۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی اسمگ در اهواز

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز

معمولا ماشین لباسشویی‌ های اسمگ در اثر عوامل گوناگون ممکن است دچار مشکل و اختلال فنی شوند که در این مواقع باید در کمترین زمان ممکن برای رفع مشکل اقدام نمایید. اما جای نگرانی نیست؛ چرا که نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز، به بهترین شکل ممکن برای رفع مشکلات دستگاه اقدام می‌ نماید. گاهی اوقات در صورتی که مشکل ماشین لباسشویی را رفع نکنید، ممکن است با مشکلات بزرگتر روبه رو شوید. برای آشنایی و راهنمایی بیشتر در مورد تعمیر لباسشویی در اهواز در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز، تا انتهای مقاله ما را با حضور گرمتان همراهی کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز

انواع مشکلات موجود در ماشین لباسشویی اسمگ

ماشین لباسشویی مانند انواع تجهیزات برقی دیگر ممکن است در اثر گذر زمان یا استفاده نامناسب، دچار اختلال شود. در این مواقع بر روی ماشین لباسشویی مشکلات و اختلالاتی ظاهر می‌شود که باید در کمترین زمان ممکن برای تعمیر و رفع آن اقدام نمود‌. توجه داشته باشید که نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز مشکلات را در کمترین زمان ممکن پیدا کرده و برای رفع آن اقدام می کند. برخی از مشکلات موجود در ماشین لباسشویی اسمگ که منجر به تعمیر آن می شود، شامل موارد زیر است:

  • تخلیه نشدن آب لباسشویی: گاهی اوقات هنگام شستشو، ممکن است که ماشین لباسشویی آب داخل دستگاه را تخلیه نکند. در این مواقع حتماً یا فیلتر مسدود شده است یا مشکل از خرابی پمپ است. در این صورت باید در اسرع وقت برای تعمیر لباسشویی اقدام نمایید؛ چرا که ممکن است با مشکلات بزرگ‌تر و جدی‌تر مواجه شوید.

  • آبگیری نکردن ماشین لباسشویی: در بعضی مواقع امکان دارد که ماشین لباسشویی آبگیری را به طور کامل و به خوبی انجام ندهد. در این صورت ممکن است عوامل گوناگونی باعث ایجاد این مشکل شده باشد. در اینگونه مواقع ممکن است یک قطعه نیاز به تعویض داشته باشد یا اینکه مشکل جزئی بوده و به راحتی برطرف شود.

  • روشن نشدن دستگاه: موقعی که دستگاه روشن نمی شود، در ابتدا باید پریز برق را بررسی کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد، در اسرع وقت باید یک فرد حرفه ای و مجرب آن را بررسی کرده تا از بروز مشکل بزرگ ‌تر جلوگیری نماید.

  • ایجاد صداهای بلند: زمانیکه ماشین لباسشویی از خود صدای بلند و غیرمعمول بروز دهد، ممکن است مشکلات جدی در دستگاه ایجاد شده باشد. در این مواقع نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز، با بررسی قطعات متعدد، دلیل ایجاد صدا را تشخیص داده و برای تعمیر آن اقدام می کند.

نمایندگی لباسشویی اسمگ در اهواز

نحوه عیب یابی ماشین لباسشویی در نمایندگی لباسشویی اسمگ در اهواز

ماشین لباسشویی یک وسیله برقی مهم در هر آشپزخانه به شمار می‌ رود. در صورتیکه این وسیله با مشکل و اختلال مواجه شود، بخش بزرگی از کارها به تعویق می افتد. این مواقع با مشاهده کوچکترین مشکل و عیب و نقص در دستگاه، باید در کمترین زمان ممکن برای ارزیابی آن اقدام کنید.  ابتدا باید اطمینان حاصل نمایید که دستگاه شما به پریز برق متصل است. در صورتیکه مشکل شما رفع نشد، باید برای تعمیر و رفع آن اقدام کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز، جزو مراکز معتبر محسوب می شود که افراد می ‌توانند برای تعمیر لباسشویی خود به آن مراجعه کنند. افراد متخصص و حرفه ای در نمایندگی لباسشویی اسمگ در اهواز، تمامی عیب و نقص‌های دستگاه را بررسی نموده و در کمترین زمان ممکن برای تعمیر آن اقدام می کنند. در این صورت قبل از اینکه مشکل دستگاه جدی‌ تر شود و اختلالات بزرگ‌تری در آن ایجاد گردد، مشکل رفع خواهد شد.

مراکز تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز

تعمیرات ماشین لباسشویی در محل، توسط مرکز تعمیر لباسشویی اسمگ 

امروزه در اکثر نمایندگی ‌ها این امکان برای افراد وجود دارد که در صورت بروز مشکل در ماشین لباسشویی، برای تعمیر آن در محل اقدام کنند. در چنین مواقعی شما می توانید در کمترین زمان ممکن، مشکل موجود در دستگاه خود را رفع کرده و از بروز مشکلات جدی تر در ماشین لباسشویی خود پیشگیری نمایید. هنگامی که کوچک‌ ترین اختلال را در ماشین لباسشویی اسمگ مشاهده کردید، پیشنهاد می کنیم با مشاوران نمایندگی لباسشویی اسمگ در اهواز تماس حاصل فرمایید.

در قدم اول شما باید مشکلات موجود در ماشین لباسشویی خود را به افراد مجرب در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز، اعلام کنید تا بتوانند برای تعمیر آن اقدام کنند. گاهی اوقات ممکن است که مشکل موجود در ماشین لباسشویی بزرگ ‌تر باشد و لازم باشد که ماشین لباسشویی به تعمیرگاه منتقل شود. در این صورت تمامی مراحل حمل و نقل و تعمیر بر عهده نمایندگان ماشین لباسشویی اسمگ خواهد بود.

تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز

هزینه های تعمیرات لباسشویی اسمگ در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز

معمولا امروزه اکثر افراد قبل از اینکه برای خرید یا تعمیر تجهیزات اقدام کنند، در نخستین قدم قصد دارند که از قیمت و هزینه‌ ها اطلاعاتی داشته باشند. در نهایت با توجه به بودجه و هزینه‌ خود برای خرید یا تعمیر تجهیزات اقدام می‌ کنند. توجه داشته باشید که هزینه‌ های ناشی از تعمیرات ماشین لباسشویی اسمگ به عوامل گوناگونی بستگی دارد. به همین دلیل تعیین هزینه‌ های ناشی از تعمیر، قبل از بررسی و عیب یابی دستگاه، امکان پذیر نیست. البته تعمیر ماشین لباسشویی در نمایندگی ها بسیار مقرون به صرفه تر و مناسب تر خواهد بود. خصوصا اگر دستگاه شما شامل گارانتی شود، به صورت رایگان تعمیر می شود.

هنگام بروز مشکل و اختلال در ماشین لباسشویی خود، می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز در ارتباط باشید. افراد حرفه ای مجموعه نمایندگی لباسشویی اسمگ در اهواز می توانند مشکل موجود در دستگاه را در کمترین زمان ممکن بررسی نموده و با کمترین هزینه ممکن دستگاه شما را تعمیر نمایند. در کل، نوع مشکل و قطعه ‌ای که دچار مشکل شده است، بر روی هزینه ها تاثیر مستقیمی می‌ گذارد. گاهی اوقات ممکن است که یکی از قطعات به تعویض نیاز داشته باشد، در این صورت، بدون شک قیمت‌ نیز به طبع افزایش پیدا خواهد کرد.

مرکز تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز

سخن پایانی

ماشین لباسشویی یکی از تجهیزات مهم در هر منزلی به شمار رفته که در صورت بروز مشکل و نقص در آن، افراد باید در کمترین زمان ممکن نسبت به تعمیر و رفع مشکل آن اقدام کنند. فقط دقت داشته باشید که عیب یابی و تعمیر دستگاه را در اختیار افراد مجرب و حرفه ای در این زمینه قرار دهید. نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز می تواند تمامی مشکلات ماشین لباسشویی اسمگ را بررسی کرده و با هزینه مناسب خدمات متنوع را به مشتریان ارائه دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز:

تعمیر لباسشویی اسمگ در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *