مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در رشت

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در رشت | تعمیر، نصب و سرویس

برند آبسال یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی آبسال در رشت، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی رشت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی آبسال در رشت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در رشت:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی آبسال

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در رشت
تعمیرات لباسشویی آبسال در رشت

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی آبسال در رشت:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در رشت

یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی، لباسشویی است که با خراب شدن آن بسیاری از کارهای شما عقب می افتد. علاوه بر این شستشو لباس ها با دست کار بسیار دشوار و وقت گیری است. ماشین های لباسشویی به دلایل گوناگونی ممکن است به تعمیر نیاز پیدا کنند. البته رعایت یک سری نکات باعث می شود تا طول عمر ماشین لباسشویی بیشتر شود. اگر تمایل دارید تا با خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در رشت آشنا شوید و در خصوص منفعت یا ضرر تعمیر لباسشویی در رشت اطلاعاتی را کسب کنید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در رشت

 خرابی های متداول در ماشین لباسشویی آبسال

اگر در همان ابتدا که ماشین لباسشویی نیاز به سرویس پیدا می کند را تعمیر نکنیم، باید منتظر خسارت های جدی تر باشیم که این کار هم باعث فرسودگی زودهنگام دستگاه می شود و هم هزینه بر خواهد بود. مشکلات رایج در ماشین لباسشویی می تواند شامل سر و صدای زیاد آن، تمیز نشستن لباس های ماشین لباسشویی و… باشد. در ادامه به اصلی ترین و رایج ترین خرابی ها و ایرادات ماشین لباسشویی می پردازیم. در صورت نیاز به تکنسین برای تعمیر ماشین لباسشویی می توانید با نمایندگی لباسشویی آبسال در رشت ارتباط برقرار کنید.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی آبسال

دلایل مختلفی باعث می شود تا ماشین لباسشویی روشن نگردد. گاهی وقت ‌ها ایرادات و اختلالات به وجود آمده کوچک هستند و به سادگی برطرف می‌ شوند، اما بعضی وقت ها مشکل جدی بوده و نیاز به مراجعه به تعمیرکار حرفه‌ای دارید. با مراجعه به نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در رشت برای تعویض قطعات می توانید اقدام نمایید. عواملی مانند سیم کشی، برد الکتریکی و برق، نقش مهمی در روشن شدن لباسشویی دارند، اما ممکن است عوامل دیگری باعث شوند این دستگاه روشن نشود که عبارتند از:

  • مشکل در برق لباسشویی: ماشین لباسشویی برای روشن شدن به برقی با ولتاژ مابین ۲۰۵ تا ۲۳۰ ولت و جریان ۱۵ آمپر نیاز دارد. برای بدست آوردن ولتاژ ورودی مناسب می توانید از مولتی متر استفاده کنید.
  • ایراد در کابل واحد: باید مراقب باشید که در قسمتی از دستگاه، سیم پارگی، پوسیدگی یا آب شدگی وجود نداشته باشد. همچنین دوشاخه را نیز بررسی کنید و از خراب نبودن آن مطمئن شوید. ضمنا مطمئن شوید قطعی در سیم وجود ندارد و در صورت وجود قطعی، بهتر است کابل سیم را تعویض کنید.
  • ایراد در فیوز: اگر چراغ های دستگاه روشن نشدند، بدین معناست که فیوز مشکل دارد و باید آن را تعویض کنید.

تعمیر لباسشویی آبسال در رشت

 

علت کار نکردن ماشین لباسشویی آبسال

بعضی اوقات پس از روشن شدن ماشین لباسشویی، صفحه نمایش دستگاه روشن می ‌شود، اما دستگاه شروع به کار نمی ‌کند. ممکن است به دلایلی که در ادامه توضیح می دهیم، دچار این مشکل شده باشید که برای برطرف کردن آن بهتر است به نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در رشت مراجعه کنید.

  • عدم توازن لباس ها در ماشین لباسشویی: اگه بیشتر از حجم دیگ دستگاه، لباس بریزید؛ در نتیجه لباسشویی دچار مشکل خواهد شد.
  • خرابی صفحه کلید یا صفحه نمایش: باید کلیدهای قرار گرفته بر روی دستگاه را فشار دهید. اگر برخی از کلیدها کار کرده و برخی کلیدها کار نکردند، صفحه کلید دارای اشکال است و با تعویض آن می ‌توانید مشکل را برطرف کنید. اگر دستگاه دارای صفحه نمایش باشد ابتدا جریان برق را بررسی کنید، اگر فقط قسمتی از صفحه نمایش کار نکرد؛ یعنی آن قطعه خراب بوده و باید به تعمیرکاران در نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در رشت مراجعه کنید.
  • خرابی سوئیچ درب لباسشویی: یکی دیگر از مشکلات روشن نشدن ماشین لباسشویی، خراب بودن سویئچ درب لباسشویی است. سوئیچ درب در زیر لاستیکی که دور آن است، قرار دارد. با خراب شدن درب ماشین لباسشویی، موتور دستگاه از کار می ‌افتد و به طور کلی کار نمی‌کند که در پی آن عملیات شستشو هم آغاز نمی شود. برای رفع این مشکل بهترین کار مراجعه به نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در رشت است.
  • خرابی موتور لباسشویی: وظیفه موتور لباسشویی، چرخاندن دیگ است؛ اگر با روشن کردن لباسشویی موتور نچرخید و صدای خفه ای از آن خارج شد، باید سریعا به تعمیرکاری باتجربه در نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در رشت مراجعه کنید. چون خرابی موتور جزو ایرادهایی است که باید حتما توسط افراد متخصص رسیدگی شود.
  • خرابی در برد کنترل لباسشویی: وظیفه کنترل پمپ، موتور و غیره به عهده برد کنترل لباسشویی است. در صورتی که ولتاژ لازم به تک تک قطعات نرسد، لباسشویی به هیچ عنوان روشن نی شود. خراب شدن برد کنترل لباسشویی از تخصصی ترین و پیچیده ترین ایرادات آن است که برای رفع آن، باید به تعمیرکاران حرفه ای در نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در رشت مراجعه کرد.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در رشت

نکاتی برای افزایش طول عمر لباسشویی آبسال

  • بعد از به اتمام رسیدن کار لباسشویی، دوشاخه آن را از پریز خارج کنید. پس از انجام این کار، درب لباسشویی را باز نموده و با استفاده از یک دستمال پارچه ‌ای، لاستیک قرار گرفته در دور درب را خشک کنید.
  • یکی از مواردی که می ‌تواند موجب افزایش طول عمر لباسشویی شود، استفاده از جرمگیر مخصوص است. بهتر است که بعد از هر 10 تا 15 بار استفاده از دستگاه، از جرمگیر استفاده کنید تا جرم ‌های باقی مانده بر روی سطوح دیگ شستشو، از بین بروند.
  • اگر لباس‌هایتان دارای قسمت‌های فلزی هستند، در هنگام شستشو، آن ‌ها را در یک پوشش توری قرار دهید. چون هنگام چرخش دیگ، برخورد این قسمت ‌های فلزی و یا گیر کردن آن ها باعث آسیب به دیگ می‌ شود. با قرار دادن این لباس ‌ها در تور، مانع از آسیب رسیدن به ماشین لباسشویی می ‌شوید.
  • برخی از دستگاه ها که از نمایندگی لباسشویی آبسال در رشت هستند، دارای فیلتر می باشند. بهتر است این فیلتر را بعضی وقت ها خارج کرده و تمیز کنید. در صورتی که این کار را انجام ندهید، گرفتگی فیلتر لباسشویی در آینده مشکلاتی را برای دستگاه به وجود خواهد آورد.

سخن پایانی

در این مطلب متداول ترین علت های روشن نشدن ماشین لباسشویی آبسال را بیان کردیم که می توانید به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در رشت مشکل را برطرف کنید. برخی از راهکارهای ارائه شده به حدی ساده است که هر کسی قادر به انجام دادنش می باشد و شما هم با مطالعه این مطلب می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. البته روشن نشدن دستگاه می ‌تواند دلایل دیگری هم داشته باشد. شما می توانید برای تشخیص این مشکلات، از افراد متخصص یا نمایندگی لباسشویی آبسال در رشت  در این زمینه کمک بگیرید. در صورتی که از دانش فنی لازم برای تعمیر ماشین لباسشویی خود برخوردار نیستید، از هرگونه دستکاری آن خودداری کنید و برای رفع آن به مرکز تعمیرات یا نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در رشت مراجعه کنید.

 

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در رشت:

تعمیر لباسشویی آبسال در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 0133262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *