مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد

چرا ماشین لباسشویی آاگ می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی آاگ بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی آاگ به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی آاگ بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی آاگ اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

برند آاگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی آاگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی آاگ

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی آاگ در مشهد
نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد

ماشین لباسشویی در دنیای امروزی جزو یکی از ملزومات منزل به حساب می آید و معمولا در هر منزلی این دستگاه دیده می شود. ولی بعضی از مواقع امکان دارد ماشین لباسشویی با عیب هایی مواجه شوند و به خوبی کار نکنند. بعضی از این ایراد ها فقط با یک ارزیابی معمولی برطرف خواهند شد ولی بعضی دیگر احتیاج به بررسی متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد دارند.

این دستگاه از دو ساختار الکتریکی و مکانیکی طراحی شده است .هردوی این قسمت ها امکان دارد به علت های گوناگونی نتوانند به خوبی کار کنند. باید بگوییم که ساختار مکانیکی بیشتر دچار مشکل می شود اما مبلغ تعمیر آن از ساختار الکتریکی کمتر است.  در ادامه قصد داریم در ارتباط با ماشین لباسشویی آاگ و تعمیر لباسشویی در مشهد توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد توضیحاتی را بیان کنیم.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد

عدم اتصال برقی و نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد

یکی از دلایل مهم معیوب شدن ماشین لباسشویی، نداشتن اتصال برق است. شما همه ی موارد را بررسی کرده اید و دستگاه شما همچنان خاموش است. ممکن است این مشکل به خاطر مدار دستگاه باشد. اما اول باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد در خواست کمک کنید‌. باید برای ارزیابی ماشین لباسشویی موارد گوناگونی را تست نمایید. یکی از این مورد ها نبود برق در پریز است.

اتصال برق در پریز را به وسیله فازمتر بررسی نمایید. شما در این موقعیت اطمینان پیدا کرده اید که ماشین برق دارد ولی علائمی از کار را نمایش نمی دهد. ممکن است عیب به خاطر معیوب بودن موتور تایمر باشد. کابل های موتور تایمر را از پشت دستگاه باز کنید و به برق وصل نمایید. اگر موتور تایمر کار نکرد آن را به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد  عوض کنید‌.

روشن شدن بدون آبگیری و نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد

بعضی مواقع امکان دارد  صدای کار کردن دستگاه خود را بشنوید ولی ببینید که دستگاه نمی تواند آب گیری کند‌. یکی از مورد هایی که سبب به وجود آوردن این عیب می شود، نداشتن آب شیر تغذیه است. اول شیر ظرفشویی را باز کنید. اگر آب جاری نشد، عیب از دستگاه شما نیست.

امکان دارد مشکل از فیلتر ورودی شیر برقی باشد، اصولا به خاطر تمیز نبودن آن این اتفاق میفتد و باید آن را تمیز کنید‌. حتی باید اتصال شیر آب به تایمر را ارزیابی کنید‌، اگر معیوب بودن از نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد بخواهید دستگاه را عیب یابی کنند‌. نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد سریع برای رفع مشکل اقدام می کنند.

تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد

فقط آب گیری کردن لباسشویی

یکی از رایج ترین ایرادات ماشین لباسشویی این است که فقط آب گیری می کند‌. یکی از عواملی که سبب ایجاد این اتفاق می شود، معیوب بودن هیدرواستات است‌‌. برای ارزیابی هیدرواستات پلاتین های مرتبط با تایمر را ارزیابی کنید.

اگر پلاتین ها مشکلی داشتند باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد عوض شوند. امکان دارد کابل رابط هیدرواستات به تایمر معیوب باشد. در این شرایط باید آن قسمت سیم کشی را عوض کنید. نمایندگی لباسشویی آاگ در مشهد می تواند علت این مشکل را پی ببرد و برای رفع آن دست به کار شود.

جاری شدن آب داخل محفظه لباسشویی آاگ

جاری شدن آب در ماشین لباسشویی در هنگام کار، می تواند به خاطر معیوب بودن هیدرواستات اتفاق بیفتد. زیرا باید این ابزار مورد بررسی کلی قرار بگیرد. امکان دارد شیلنگ ورودی به هیدرواستات دچار مشکل شده باشد.  دستگاه باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد بررسی شود. بر روی هیدرواستات پیچ تنظیمی موجود است که باید آن را بچرخانید تا ابزار تنظیم شود‌. اگر دستگاه باز هم خراب بود به نمایندگی لباسشویی آاگ در مشهد مراجعه کنید.

نمایندگی لباسشویی آاگ در مشهد

نشتی آب لباسشویی آاگ

نشتی آب از رایج ترین دلیل معیوب بودن ماشین لباسشویی است که همه با آن رو به رو شده اند. یکی از عواملی که سبب به وجود آوردن این مشکل می شود، معیوب بودن لاستیک دور است. اول باید این لاستیک را ارزیابی کنید و اگر سوراخ بود آن را عوض کنید. همچنین امکان دارد محفظه دستگاه سوراخ شده باشد. محفظه ها می توانند تعمیر شوند و به خوبی کار کنند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد علت این مشکل را مشخص می کند. حتما اتصال شلنگ ورودی به شیر برقی را چک نمایید، این اتصال اگر محکم نباشد سبب نشت آب می شود. باید بگوییم که امکان دارد در قسمت آب های خروجی مشکل پیش آمده و نشت آب اتفاق افتاده است. همچنین پمپ و فیلتر خروجی آب را ارزیابی کنید، اگر فیلتر و پمپ معیوب باشند آب در ماشین لباسشویی نشت می شود. اگر شما به نمایندگی لباسشویی آاگ در مشهد مراجعه کنید دیگر این مشکل پیش نمی آید‌.

گرم نشدن آب داخل محفظه

برای رفع این مشکل ماشین لباسشویی نخستین قطعه ای که باید ارزیابی کنید دماپا است. شما باید سالم بودن این بخش را با آمپرسنج ارزیابی کنید و اگر بدون عیب بود آن را تنظیم نمایید. همچنین امکان دارد المنت ماشین معیوب شده باشد، این بخش باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد عوض شود‌. در ضمن  کابل رابط تایمر به المنت را ارزیابی کنید. اگر این کابل معیوب شده باشد آن را عوض کنید. حتی امکان دارد پلاتین تایمر وصل شده به المنت خراب شده باشد که باید به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد عوض شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد

لرزش زیاد لباسشویی

یکی از علت های خراب شدن ماشین لباسشویی لرزش زیاد دستگاه در هنگام کار است. پیش از بررسی از تراز بودن جای دستگاه اطمینان پیدا کنید و بعد سمت بخش های داخلی و ارزیابی آن ها بروید. در این شرایط متخصصان از نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد این را پی می برند که عیب از معیوب بودن کمک فنرهای ضربه گیر دیگ باشد.

سخن آخر
ماشین لباسشویی به مرور زمان با مشکلاتی رو به رو می شود. خرابی های ماشین لباسشویی به قسمت های الکترونیکی و مکانیکی دستگاه ارتباط دارد. شما اگر دستگاهتان دچار مشکل شد با اعتماد کامل می توانید آن را به نمایندگی لباسشویی آاگ در مشهد بسپارید.  مطمئن باشید از انتخاب خود راضی خواهید بود. برای اطلاعات کامل تر با کارشناسان ما تماس بگیرید‌.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد:

تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *