مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر سون استار

درخواست تعمیر مایکروفر

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر سون استار | تعمیر، نصب و سرویس

برند سون استار(Sevenstar) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر سون استار(Sevenstar)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای سون استار باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر سون استار برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر سون استار جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر سون استار

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل انتخاب کورنیو
دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر

 ۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر سون استار:

۱ –  گرم نکردن مواد غذایی

۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

۴ –  باز نشدن درب مایکروفر

۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر

۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز کورنیدو

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر سون استار از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه کورنیدو برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایندگی مایکروفر سون استار

 

مایکروفر یکی از وسایل مهم منزل است که به کمک ساطع کردن اشعه هایی با طول موج کوتاه، می تواند باعث گرم شدن مولکول های مواد غذایی شود و در مدت زمانی کوتاه، کار پخت و پز را انجام دهد. در این مقاله قصد داریم در خصوص مایکروفر سون استار، نکاتی را بیان کنیم. اگر شما نیز از این مایکروفرها استفاده می کنید و قصد تعمیر این دستگاهها را دارید باید از تکنسین مجاز نمایندگی سون استار کمک بگیرید. برای دسترسی سریع به تکنسین مجرب و با دانش مایکروفر سون استار، می توانید با شماره های 22227378 یا 22111159، مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیر مایکروفر سون استار در تهران

 

نگهداری از مایکروفر سون استار

 

اگر قصد دارید طول عمر دستگاه مایکروفر سون استار خود را افزایش دهید و احتمال خرابی در آن را کاهش دهید، باید نکات مهم نگهداری از مایکروفر را رعایت نمایید. نکاتی مثل جانمایی دستگاه و تمیز کردن مرتب مایکروفر سون استار. بهترین جا برای مایکروفر در آشپزخانه، مکانیست که نزدیک به وسایل گرمازا نباشد و در معرض نور مستقیم خورشید نیز، قرار نداشته باشد. همین طور باید دستگاه را به محافظ برق وصل کرد. اما استفاده از سیم های رابط برای وسایل آشپزخانه پیشنهاد نمی شود.

برای تمیز کردن مایکروفر نیز، لازم است از مواد ضدعفونی کننده مخصوص استفاده شود. استفاده از سرکه، آبلیمو و مایع شیشه شور برای قسمت های مختلف دستگاه امری رایج است. سعی کنید به هیچ وجه از تمیز کننده هایی که بوی زیادی دارند، برای این کار استفاده نکنید. اگر با وجود رعایت این موارد، نیاز به تعمیر دستگاه داشتید، با نمایندگی مایکروفر سون استار تماس بگیرید. در ادامه نکاتی را در خصوص تعمیر این دستگاهها، می خوانیم.

 

برخی ایرادات ثبت شده در نمایندگی مایکروفر سون استار

 

ایرادات مختلفی باعث تماس افراد با نمایندگی مایکروفر سون استار می شود. چند ایراد پرتکرار در این دستگاهها عبارتند از:

  • ایراد در مگنترون یا لامپ اشعه دستگاه که باعث اختلالاتی نظیر گرم نشدن غذا در مایکروفر یا انجام نشدن فرآیندهای پخت می شود.
  • ایراد در برد الکترونیکی مایکروفر سون استار، که از نشانه های آن می توان به روشن نشدن دستگاه یا اجرا نشدن برنامه های مختلف آن اشاره کرد.
  • سر و صدای زیاد و جرقه در مایکروفر که می تواند نشانه جا ماندن جسم فلزی مانند قاشق یا چنگال در دستگاه باشد. در موارد محدودی این ایراد به دلیل از بین رفتن لعاب دستگاه است.
  • ایراد در چراغ روشنایی مایکروفر سون استار که معمولا تنها به دلیل سوختن لامپ است. در موارد پیچیده تر، این ایراد می تواند نشانگر مشکل در سیستم برق دستگاه باشد.
  • مشکل در سینی گردان دستگاه که می تواند از خود سینی یا از سایر اجزای این قسمت متحرک دستگاه باشد. سایر قسمت های دستگاه شامل ریل زیر سینی، موتور کف یا موتور گردان و کوپلار است که نیروی تولید شده توسط موتور گردان را به سینی منتقل می کند.

برای تشخیص و تعمیر قسمت های مختلف مایکروفر، لازم است از تکنسین متخصص نمایندگی مایکروفر سون استار برای تعمیر آن کمک بگیرید.

 

تعمیر مایکروفر سون استار در تهران

 

تعمیر در نمایندگی مایکروفر سون استار

 

در سالهای اخیر و با کاهش واردات برندهای شناخته شده، استفاده از برندهای نا شناس، در بازار لوازم منزل ترویج یافته است. تعمیر این دستگاهها، حتما باید با استفاده از قطعات فابریک یدک و تکنسین ماهر و مجاز نمایندگی مایکروفر سون استار انجام شود. در غیر این صورت، احتمال وارد آمدن هزینه های بیش تر برای تعمیر دستگاه و خرابی مجدد آن وجود دارد. برای تعمیر مایکروفر سون استار با کیفیت بالا و با استفاده از نرخ های مصوب اتحادیه، می توانید با مرکز تعمیرات تخصصی لوازم منزل کورنیدو، تماس بگیرید. برای این منظور با شماره های 22227378 یا 22111159 تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه در تمام ایام هفته پاسخگوی درخواست شما برای تعمیر مایکروفر در سریع ترین زمان ممکن، هستند.

 

مناطق تحت پوشش و نمایندگی سون استار

تعمیر مایکروفر سون استاردر مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تهران، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶   

تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکزی : ۸۸۵۴۳۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *