مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر الکترواستیل

درخواست تعمیر مایکروفر

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر الکترواستیل | تعمیر، نصب و سرویس

برند الکترواستیل(Electrosteal) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر الکترواستیل(Electrosteal)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای الکترواستیل باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر الکترواستیل برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر الکترواستیل جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر الکترواستیل

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل انتخاب کورنیو
دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر

 ۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر الکترواستیل:

۱ –  گرم نکردن مواد غذایی

۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

۴ –  باز نشدن درب مایکروفر

۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر

۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز کورنیدو

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر الکترواستیل از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه کورنیدو برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترواستیل

 

مایکروفر وسیله ایست که به کمک تولید اشعه مایکرو و تاباندن این امواج به مواد غذایی، باعث بالا رفتن دمای آن ها و پخته شدن مواد غذایی می شود. برای تولید امواج در این دستگاهها، لازم است تا ولتاژ ورودی دستگاه تا ده برابر جریان برق شهری تقویت شود. این کار در مایکروفرها به کمک خازن و دیود انجام شده و سپس به اشعه تقویت شده به مگنترون مایکروفر می رسد. مگنترون یا همان لامپ اشعه، با تولید یک میدان مغناطیسی قوی، شروع به تولید ریز موج هایی می کند که با برخورد به غذا، باعث بالا رفتن انرژی جنبشی آن و پخته شدن غذا می شوند. اختلال در هر کدام از قسمت های دستگاه می تواند عملکرد کل سیستم را دچار ایراد کند. در این نوشته قصد داریم در خصوص مایکروفر الکترواستیل، دلایل خرابی و تعمیر دستگاه در نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترواستیل نکاتی را بیان کنیم. اگر به دنبال تعمیر فوری و با کیفیت دستگاه خود هستید، می توانید در تمام ایام هفته با شماره های های 22227378 یا 22111159، مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو تماس بگیرید. در ادامه نکاتی را در خصوص ایرادات این دستگاهها می خوانیم.

 

نمایندگی مایکروفر الکترواستیل در تهران

 

ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترواستیل

عیب یابی و تعمیر مایکروفر الکترواستیل باید توسط تکنسین های با تجربه و متخصص مایکروفر الکترواستیل انجام شود تا ایرادات دستگاه به خوبی رفع شود و دوباره مجبور به انجام هزینه برای تعمیرات آن نشوید. در ادامه با برخی از ایراداتی که بیش از سایر موارد در نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترواستیل به ثبت رسیده اند، آشنا می شویم:

  • روشن نشدن مایکروفر یا خاموش شدن دستگاه در میانه کار به دلایلی نظیر مشکل در سیستم برق، برد، مگنترون و …
  • درست گرم نشدن غذا که اگر برنامه و زمان درستی به دستگاه داده باشید به دلیل ایراد در مگنترون اتفاق می افتد
  • جرقه و سرو صدای زیاد در هنگام کار که به خاطر وجود قاشق، چنگال یا هر جسم فلزی دیگر است. اگر لعاب مایکروفر از بین رفته باشد نیز، این ایراد محتمل است.
  • ایراد در سینی یا قسمت های دیگر سیستم چرخش غذا در مایکروفر
  • خرابی لامپ روشنایی مایکروفر الکترواستیل

به جز این موارد نشانه های مختلف دیگری نیز، برای خرابی دستگاه وجود دارد. شما می توانید برای رفع تمامی ایرادات دستگاه با مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو تماس بگیرید.

 

پخت غذا در مابکروفر الکترواستیل

 

مایکروفر برای گرم کردن و پختن یکنواخت غذاها، از یک سینی گردان استفاده می کند. با چرخیدن سینی با سرعت ثابت، دور تا دور غذا به میزان یکسان، در برابر اشعه دستگاه قرار می گیرد. اگر از مایکروفر الکترواستیل استفاده می کنید، مواد غذایی را برداشته و در مرکز این سینی دوار قرار دهید. اگر مشکلی با پخت غذا وجود داشتید، حتما باید نقاط داغ مایکروفر خود را بررسی کنید. همین طور در صورتی که قصد پخت سبزیجات را روی این سینی دارید، آنها را به اندازه های کوچکتر و مساوی تقسیم کنید. برای رفع مشکل نچرخیدن سینی می توانید یک آزمایش ساده را انجام دهید. ابتدا یک لیوان خالی و سبک را داخل دستگاه روی سینی بگذارید و در مرتبه بعد، یک ظرف سنگین مانند ظرف پیرکس را در دستگاه قرار دهید. اگر در بار اول سینی چرخید اما در بار دوم سینی دستگاه متوقف شد یعنی کوپلار یا همان شفتی که نیرو را به سینی منتقل می کند، ایراد پیدا کرده است. اما، اگر در هر دو بار سینی نچرخید، ایراد از موتور کف مایکروفر است.

 

مایکروفر الکترواستیل در تهران

 

تعمیر در نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترواستیل

برای تعمیر مایکروفر الکترواستیل، باید از تکنسین متخصص و مجرب و قطعات فابریک یدک تهیه شده از نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترواستیل کمک گرفت تا ایرادات دستگاه رفع شده و کارآیی دستگاه مثل روز اول آن باشد. همین طور، لازم است تا نکاتی مثل تمیز کردن مرتب دستگاه و رعایت نکات نگهداری آن را بررسی کنید. برای دسترسی فوری به تکنسین های موفق در زمینه تعمیر مایکروفر الکترواستیل، با شماره های مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه در تمام ایام هفته، پاسخگوی سوالات شما بوده و آماده اعزام فوری تکنسین برای تعمیر مایکروفر الکترواستیل هستند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی الکترواستیل

تعمیر مایکروفر الکترواستیل در مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تهران، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶   

تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکزی : ۸۸۵۴۳۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *